4 грешки при домашните тренировки

Не обръщате внимание на загрявката и разтягането
13 яну 2021 23:30, Михаела Лазарова
5
4 грешки при домашните тренировки
Снимка: Istock

Пандемията, в която се намира целият свят, накара много хора да останат вкъщи задълго. Това крие риск от заседяване, обездвижване, напълняване и повишен риск от поява на заболявания, като диабет, сърдечносъдови проблеми, болки в ставите и много други неприятни симптоми. Ето защо, много хора предпочитат да тренират вкъщи, за да поддържат здравето и тялото си в добро състояние.

Тренировките и упражненията вкъщи са прекрасни, но са нож с две остриета. Когато тренирате сами, съществува риск от допускане на грешки, които не само биха могли да направят тренировката ви неефективна, но и да създадат условия за травми, когато не ви наблюдава треньор.

Кои са най-често допусканите грешки при тренировките вкъщи?

Ако сте натрупали килограми вкъщи и се чувствате обездвижени, една от най-честите грешки, които можете да допуснете е да се пресилите в стремежа си да върнете добрата си форма. Така рискувате да се нараните или да доведете тялото си до крайно изтощение, което влияе силно негативно върху нормалните метаболитни процеси.

Ако започнете да изпитвате болки в ставите, това е знак, че се претоварвате. Важно е да спрете да правите това, което предизвиква болките и да преосмислите темпото си, интензитета на упражненията, както и тяхната честота. Важно е също да помислите добре дали изобщо да продължавате с този тип упражнения или е по-добре да смените вида тренировка.

Не се натоварвате достатъчно

Другата крайност също не ви носи ползи. Ако правите прекалено леки упражнения или ги изпълнявате в рамките само на няколко минути с недостатъчно повторения, това няма да повлияе положително на тялото ви. Ако сте непостоянни и правите упражнения само от време на време също не е добра стратегия. Резултатите, които искате да постигнете вероятно няма да бъдат достигнати.

Още по темата може да прочетете в Az-jenata.bg


5
Още от Коронавирус
Кои са щамовете на COVID-19, които са ни известни засега?
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
4
0
 
0
 
! Отговори
ИТ-spec преди 1 седмица
До Анонимен 4
пич тва със -100 неважи за всеки, зависи какво тренираш, стронгман на Еуроспорт гледал ли си го, все едно Магнус Вер(световния шампион който беше преди 20 години) да се води по тва правило, абсурдно е или пък Хафтор Юлиус (планината от Game of Thrones), понеже съм в Исландия и едно време съм тренирал с Магнус мога да ти кажа че не е точно така, отделно има хора с по тежки кокали, най-добре е да си правиш профилактични кръвни тестове, там ще ти покаже дали нещо не ти е както редовно
3
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
АКО НАТРУПАТЕ КИЛОГРАМИ. Цитат от статията .Ми кой ви е виновен освен вие самите Ако държите на семейството си това няма да го допуснете защото малко или много те разчитат на вас. В тези тежки времена на никой не му се гледа болен Затова бъдете умерени във всичко особено с храната защото в големи количества е много вредна за организма Спазваите правилото височината минус 100 а за хора спортуващи като мен височината минус 110
2
1
 
3
 
! Отговори
РАДИО ЕЛТО преди 1 седмица
БЛАГОДАРЯ
1
8
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
ОТВОРЕТЕ ФИТНЕСИТЕ