Рекламират зимния ни туризъм с 2.4 млн. лв. пред съседите

Причината е, че те мога да посетят страната ни с автомобили
17
Рекламират зимния ни туризъм с 2.4 млн. лв. пред съседите
Снимка: БГНЕС

Масирана рекламна кампания за популяризиране на зимния туризъм в България както на вътрешния, така и на целеви за страната ни пазари ще започне ресорното министерство.

За целта правителството увеличи размера на разходите на ведомството с 2 435 000 лв.

Тази рекламна кампания се явява една от много стъпки, които Министерството на туризма предприема за спасяване на зимния туристически сезон и стабилизиране на българския туристически бизнес - един от най-силно засегнатите сектори от пандемията COVID-19, съобщиха от правителствената пресслужба.

Международната рекламна кампания ще бъде насочена главно към съседните на България страни, чиито граждани могат да посетят страната ни с автомобили. Имайки предвид, че авиокомпаниите в момента не осъществявате редовни полети, а всички чартърни програми от Германия, Великобритания и Израел бяха спрени в последния месец, то възможността за туристическо посещение с автомобил се явява изключително важно предимство на туристите от балканските страни.

Това е една от причините рекламата за зимния туристически сезон да бъде насочена главно към гражданите на Румъния, Гърция, Турция, Сърбия и Република Северна Македония.

С друго решение се осигуряват 100 000 лева от бюджета на министерството за външни оценители, които да администрират "изключително големия брой проектни предложения на туроператорите, които използват въздушни превозвачи с валиден оперативен лиценз за изпълнение на чартърни полети до Република България с цел туризъм".

Целта е да се предостави държавна субсидия в размер на 35 евро за всяка седалка от максималния пътнически капацитет на самолета за всеки полет.

 


17
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
16
0
 
2
 
! Отговори
Евгения преди 1 месец
Разбира се, че трябва подкрепа И за туризма!
15
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Абе стига с това изливане на пари в пясъка, реклама на туризъм (по време на пандемия) с 2.4 млн. лв. е лудост. Направете цех за клечки за зъби, белкем българина развъди животни в селското стопанство.
14
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Поредните подарени милиони на тяхни хора. Туризма поне в близките 5-10 години няма да бъде в такъв вид, както го познавахме досега. Ако нещо просъществува, то това ще са индивидуални екскурзии и преспиване в малки къщи за гости. Повечето хора ще избягват огромните хотели и курорти където има струпване на голям брой хора.
13
1
 
5
 
! Отговори
а за лекарите? преди 1 месец
А пари за лекарите няма.

За Пайнера има , за безумни реклами има, за Лудогорец има.

За лекарите няма.
12
1
 
7
 
! Отговори
наблюдател преди 1 месец
Пари на вятъра.
11
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Може да наслагат и билбордове. Например тиква, на фона на гол тумбак и чифте пищови.
10
0
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Детскити градини и училищата затворени, а туристи ще посрещаме!
9
0
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Какъв зимен туризъм, нали са затворени хотелите. Какви пари ще харчи пак това министерство в тая ковид криза. Нали беше много сериозен вирусът, нали убиваше хора? Алооо, какво става, а?
8
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Само харчат пари в тази страна туризмът ли е най-важен. Хората умират пред болниците, няма легла, няма лекари, няма кислород, те хвърлят пари за реклама. На гърците дали ще им върнат СМС да излязат в българските ски курорти. В Австрия точно в ски курорт се изпонатръшкаха. Що за дивотия и безотговорност е това, ама хотелите са техни и интереса клати феса.
7
0
 
4
 
! Отговори
ЕДИ КОЙСИ преди 1 месец
ТАЯ ГОДИНА ЗА КЪСМЕТ ПЪК НЯМА ДА ИМА СНЯГ
6
0
 
2
 
! Отговори
nekoj преди 1 месец
с автомобили казват. А винетки ще им трябват ли на туристите (като на нас - обикновенните данъкоплатци)?
5
0
 
9
 
! Отговори
Мъни фор нотинг преди 1 месец
Чипс фор фри.

Асоциацията на хотелиерите слшви ли има в устата. Защо държавата трябва да им рекламара бизнеса? КПКОНПИ спят зимен сън. Явна корупция.
4
1
 
4
 
! Отговори
неразбралчо преди 1 месец
по всичко личи че новата хранилка е туризмът. оправяме икономиката с туризма. ishit
3
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Почти нулев финансов ефект !
Докато не се юрнат пак повръщащите и акащите шваби и ингилизи, колониалният туризъм е на фалитакис....
2
4
 
9
 
! Отговори
Банско чао! преди 1 месец
Цеко ще ни изпързаля много яко тази зима - скъпи карти, още по-скъпо и скапано ядене и бонус - корона вирус
1
4
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Не са нормални. Това е. Всеки ден се увеличават починалите от вируса, те рекламират.