Московски: Открихме 3 неравности на АМ "Марица"

По думите му, който и да е виновен, проблемът вече е отстранен
28 май 2015 10:15,
40
Московски: Открихме 3 неравности на АМ "Марица"
Снимка: Булфото, ахрив

На 3 места се констатираха неравности на автомагистрала "Марица", които са фрезовани и преасфалтирани. Това каза министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски пред БНТ.

"Не правим компромис с качеството на работата", обясни той. - "Който е виновен, си е отстранил дефекта. Вероятно изпълнителят е пряко виновен, след това надзорната фирма не е успяла да констатира това и респективно Агенция "Пътна инфраструктура" със своята механизация и проверка го е намерила", допълни министърът и добави, че преасфалтирането е за сметка на строителя.

"По договор си има гаранционен период и те са длъжни да отстранят нередностите", категоричен бе Московски.

Готовият участък на автомагистрала "Марица" ще бъде открит днес. Отсечката свързва Димитровград с Харманли. На церемонията по откриването ще присъстват премиерът Бойко Борисов, еврокомисарят по регионалната политика Корина Крецу и ресорни министри.

Участъкът е дълъг малко над 34 километра. Изграждането му струва над 146 милиона лева, отпуснати по оперативна програма "Транспорт". Магистралата се пресича от международния път Е-85 чрез кръстовище на две нива, изградено до Димитровград.

Построени са и още два пътни възела – при Симеоновград и Тополовград. До края на октомври се очаква да бъде готов и другия участък от магистралата, който е с дължина малко над 31 километра. Така тя ще свърже Пловдив с граничния пункт "Капитан Андреево".

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


40
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
22
0
 
5
 
! Отговори
Калоян преди 8 години
Няма лошо, че ги делят на лот-ове. Лошото е, че за всичко плаща народа. За това, че се изпълнява некачествено и след това се нуждае от корекции. Плаща и си мълчи. А трябва да се изметат от парламента, от управлението, от страната
21
0
 
3
 
! Отговори
qwerty преди 8 години
Само да вметна пътните възли не са нито при Тополовград нито при Симеоновград , а са на пътя за тези градове но доста надалеч от тях.Учете география бе.
20
0
 
6
 
! Отговори
Калоян преди 8 години
Няма как да не стане на лунен пейзаж, като за основа използват сгурия ( понеже е по- евтино) и полагат по- тънък асфалт. За сметка на това комисионните са по- големи
19
1
 
6
 
! Отговори
OLD BEN преди 8 години
Хайде да не си говорим за качество и гаранционни срокове! Другият участък от същата магистрала стана на лунен пейзаж след няма и година от пускането му. И започнаха кърпежите. Що за държава е мястото, в което живеем?! Вместо да го направим веднъж, но качествено и да издържи 10-15 г без ремонт, ние... Но както казаха хората преди мен, не може проектът да струва 150 мил., от които 100 милиона потъват в нечии сметка, и с останалите искаме да стане и да нахраним 10 фирми подизпълнители по веригата.
18
0
 
5
 
! Отговори
Калоян преди 8 години
Проблемът си ти Московски. Проблемът е Борисов. Проблемът е Лилето Павлова. Вземате за изпълнители на проектите фирми, не които ще изградят настилката качествено, а такива, които ще ви дадат по- голям процент. От там идва и разрушаването, и пропадането, и проблемите.
17
1
 
7
 
! Отговори
морски преди 8 години
В България 1 км. Магистрала строена от ГЕРБ струва м-у 15 и 22 милиона лева.В Германия цената е 5 милиона лева.Ха сега къде отива разликата!?
16
1
 
5
 
! Отговори
морски преди 8 години
Аз по новата отсечка на околовръстното м-у Симеоново и Бистришко шосе открих поне 4 пропадания на асфалта дълги 5-6 метра всяко.Така строят ГЕРБ.Некадърници.
15
0
 
3
 
! Отговори
:) преди 8 години
Симулация на загриженост за качеството, а не за краденето и рязането на ленти. *** и евтин PR. Но за такъв народ, явно и това е достатъчно.
14
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Е как колко? До откриването! След 2 месеца наложителния ремонт е за сметка на данъкоплатеца!
13
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
А защо никой не споменава колко е гаранционния период на магистралата???
12
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Не е точно така!Имаме 200 млн.! 100 зима Бойко! 100 зима Черепа! От 100-те на Черепа, 5 дава на фирмата подизпълнител!
11
0
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Дава му Бойко на Черепа 100 млн., той прибира 95 млн. у джоба, дава 5 млн. на фирмите подизпълнителки и им вика: Ето ви, оправяйте се...!После що след 2 месеца, асфалта е на коловози и ями...?!
10
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Защо никой от журналистите не си направи труда да провери колко милиона струва километър от тази магистрала, че цената е 8 пъти по-висока от нормалната и къде отиват тези пари. В джобовете на кои приятелски фирми.
9
2
 
8
 
! Отговори
анонимен преди 8 години
1 КИЛОМЕТЬР---4 000 000 ---МНОГО ,,ЕВТИНО,, КАК НЕ ВИ Е СРАМ---ДЕБЕЛИНАТА НА АСВАЛТА Е--3--4 САНТИМА
8
4
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
БРаво!!!
7
0
 
16
 
! Отговори
Ненужник преди 8 години
В България се работи много странно. Всяка работа се дава на хора, които са способни единствено да крадат и после всички се правят на учудени, че работата не е свършена.
6
1
 
12
 
! Отговори
1 преди 8 години
това ромче,министерче,както го нарече слънцето,ни взима за агънца,с тези 3 неравности.
5
0
 
14
 
! Отговори
zeus преди 8 години
Ако външна фирма направи независим одит на дебелината на асфалта и подложката, не на предварително подготвените места, резултата сещате ли се какъв ще е ;)
4
3
 
14
 
! Отговори
Ред арми преди 8 години
Проблемът не е отстранен. Все още е на премиерския стол...
3
7
 
5
 
! Отговори
Народа асфалт не яде преди 8 години
Хората нямът пари за ядене а тея пак с асфалт се занимават .