Пътуваме в София с е-билет за 1.60 лв., но само 30 минути?

СО предложи нови тарифи за градския транспорт
21 юни 2022 09:01, Анисия Иванова
116
Пътуваме в София с е-билет за 1.60 лв., но само 30 минути?
Снимка: БГНЕС

Столичната община предложи нови тарифи на билетите и картите за градския транспорт в София. Предложението е публикувано за обществено обсъждане в Sofia.bg. До 17 юли всеки може да предлага най-различни решения и поправки на предложението на СО.

След приемането на промените в ресорната наредба, което се очаква да стане след лятната ваканция на Столичния общински съвет, Центърът за градска мобилност ще започне да продава билети за време на електронен носител. Те ще заменят хартиения билет, който ще се продава само в редки случаи.

С новите е-билети ще може да се комбинира пътуване с автобус, трамвай, тролейбус и метро. По-краткосрочният билет ще струва колкото сегашния хартиен талон - 1,60 лв., и ще е с валидност 30 минути. С този билет пътникът ще може да се вози и на друго превозно средство след изтичането на половин час, ако регистрацията в него е направена до 29-ата минута.

Другият билет за време ще е валиден 60 минути и ще струва 2,20 лв. С него също ще може да се пътува повече от веднъж, ако регистрацията е до 59-ата минута.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


116
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
85
0
 
1
 
! Отговори
хайдепакпари преди 1 година
Уважаеми сънародници,Тук едва ли някой ще ви обърне внимание.Има обществено обсъждане,в което може да изпратите становището си.Аз го направихЕто ви линка.https://sofia.bg/web/guest/amend-suppl-ordinance-public-transport-2022Бъдете здрави !
84
3
 
4
 
! Отговори
Joko преди 1 година
Ало о о о, СОС, точно сега не се заигравайте с цената на билета за градския транспорт, защото нещата могат да излезат извън контрол. С този ход няма да покриете дефицитът. Общественият транспот не е печалбарска фирма, а социална услуга. Нейното дотиране ( в целия свят) е по-вече от нормално. Това, че Това, че КирливКир'О и неговата *** ви рекетират е темата на деня ! Не се оставайте в ръцете на едни селски тарикатчета, които бързо се оядоха за чужда сметка
83
1
 
4
 
! Отговори
Готин преди 1 година
Щот триете, ще кажа мнението си за така СОС, така: *** *** *** ***
82
2
 
12
 
! Отговори
azz преди 1 година
от 30 мин. 20 си чакаш на спирката,рейса може и да дойде...това си е най-нагло кожодерство....такъв билет трябва да важи поне два часа,като си знаем грАдския транспорт...от фандъка сега се очаква да пълни чекмедженцата....
81
0
 
13
 
! Отговори
Факт преди 1 година
Билетът в София преди 1989 година беше 6 стотинки, при средна заплата от 274,33 лева през 1989 година, т.е. с една брутна заплата си купуваш 4572 билета. Сега при билет от 1,60 за 4572 билета брутната заплата трябва да е 7315 лева. Напредваме бързо към мизерията.
80
1
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Надежда до Бизнес Парка с метрото колко пари идва?
79
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Цената на билета е едната страна на монетата. Другата е управлението на всичките тия дейности. Докато правим промени само в едната страна, а за другата си затваряме очите и ни вопъл, ни стон, файдата от келепира в начинанието ще е около нулата. Дори цената на билета да стане 10 лв. И както добре знаем, по тия географски ширини административните промени са най-тегави. Затова и ще продължим с традицията: Кметът на 24 милионен Ню Йорк да поздравява 24-те кмета на едномилионна София...
78
0
 
7
 
! Отговори
ромале , романе преди 1 година
како , какво е това билет ?
77
0
 
3
 
! Отговори
Анонимрадиен преди 1 година
елате да пътувате в ТЪРГОВИЩЕ ГРАДСКО ЗА 30 СТОТИНКИ ИЗВЪН ГРАДСКО ДО БЛИЗКО СЕЛО Е 00.4 СТОТИНКИ ТОВА Е СХЕМА ЗА ИЗТОЧВАНЕ НА СУБСИДИИ ОТ ОБЩИНАТА
76
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Работническа класа са всички наемни работници. Част от работническата класа е така наречената работническа аристокрация, която е с доста голяма заплата и обикновено на ръководни позиции. Примерно за България някой с 200 хиляди лева заплащане месечно също е работническа класа.
75
2
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
А аз пътувам из цяло немско с месечен билет от 9 евро.
74
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Аз досега билет не съм купувал, както и глоба не съм плащал. И занапред мисля да е така.
73
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
По определение средната класа работи за себе си - нито използва наемен труд, нито са наемни работници. Това са базисни понятия. Не ги бъркайте със средни по доходи. И разбира се избивайте си комплексите на тема заплата под по-подходяща тема.
72
3
 
1
 
! Отговори
До 94 преди 1 година
Напротив, точно средната класа е на заплата и дребния бизнес, виш вишия ръководен състав на някоя фирма са богати, там бонусите даже са акции от компанията, абе цифрата е важна
71
1
 
1
 
! Отговори
Б Б преди 1 година
Вън кубинците от СОС!
70
2
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Де е ва и крадливата кметица. Все нови и нови схеми за по-големи рушвети, все нещо не й достига да сбъдне хилядите изприказвани лъжи, все гледа тъжно и все работи, *** несполучливо. По-бързо да идват изборите догодина, да се оттървем от тази уж учителка.
69
0
 
6
 
! Отговори
До 92 преди 1 година
АМИ ЩЕ ИМА РЕГИСТРАТОРИ / АПАРАТИ/ В АВТОБУСА. НЕ ЗТАМ КАКЪВ БОЙ ЩЕ НАСТАВА ДА СЕ РЕГИСТРИРАШ НАВРЕМЕ, АКО РЕГИСТРАТОРЪТ Е 1БР.
68
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Няма такъв проект за обществено обсъждане на София бг.
67
1
 
5
 
! Отговори
Това разбрах оттекст преди 1 година
Ако имаш билет за 1.60 и се качиш на 1 автобус - возиш се ДОРИ ПОВЕЧЕ ОТ З0 МИНУТИ. АКО СМЕНИШ АВТОБУСА НА 29ТА МИНУТА - ВОЗИШ СЕ ОЩЕ КОЛКОТО ИСКАШ. АЗ ТАКА ГО РАЗБРАХ. Ако прецениш, че трябва да сменяш след 29та минута - си купуваш билет от 2.20лв! Така ли е???
66
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Избиващите комплекси на тема хиляди лева заплата, даже не знаят какво е средна класа. Щом си на заплата не си средна класа