IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Започна издаването на първия онлайн бюлетин за маркетингови комуникаци

Всеки, който желае, може да се абонира безплатно на страницата на Маркетинг Авеню: www.marketingavenue.net.

Започна издаването на първия онлайн бюлетин за маркетингови комуникаци

Маркетинг Авеню е месечен електронен бюлетин, предназначен за българските маркетингови специалисти и мениджъри, както и за всички, желаещи да научат повече за маркетинговите комуникации. Автори на статиите са специалисти от различни сфери на комуникациите и маркетинга: реклама, ПР, директен маркетинг, събитиен мениджмънт, маркетингови изследвания и уеб маркетинг. Бюлетинът съдържа статии с коментари и анализи на практически и теоретични проблеми, свързани с отделните комуникационни практики.

Всеки, който желае, може да се абонира безплатно на страницата на Маркетинг Авеню: www.marketingavenue.net. Регистрираните абонати получават последния брой в електронната си поща. Абонаментът осигурява и достъп до архива на предишни броеве на изданието.

Издател на Маркетинг Авеню е групата за холистични маркетингови комуникации Publicis/MARC Group. Според Николай Неделчев, изпълнителен директор на Publicis/MARC Group, българският пазар вече е достатъчно развит и има нужда от форум, където професионалисти от бранша да публикуват коментари, свързани с различни аспекти на маркетинговите комуникации.

Бюлетинът е открит за публикации на външни автори. Не случайно девизът, който сме избрали, е: Маркетинг Авеню – професионалисти пишат за професионалисти”, допълва Николай Неделчев.

Издателите са категорични, че с Маркетинг Авеню ще помогнат едновременно на трите основни страни в маркетинговия бизнес на България – комуникационните агенции (рекламни, ПР и др.), медиите и компаниите.

В първите два броя на бюлетина, могат да бъдат намерени отговори на следните въпроси:

Как работи рекламата и кои са новостите в бранша?

Какви са възможностите на ПР и как се измерва ефективността му?

Какво е телемаркетинг?

Как директният маркетинг достига безпогрешно до крайния потребител?

Ново понятие ли е събитийният мениджмънт за българския пазар?

Нужни ли са тестове във фокус групи за изследване на реклами?

Какво означава вирусен маркетинг?


Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Технологии
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата