Започна издаването на първия онлайн бюлетин за маркетингови комуникаци

Всеки, който желае, може да се абонира безплатно на страницата на Маркетинг Авеню: www.marketingavenue.net.
25 яну 2005 14:33,

Маркетинг Авеню е месечен електронен бюлетин, предназначен за българските маркетингови специалисти и мениджъри, както и за всички, желаещи да научат повече за маркетинговите комуникации. Автори на статиите са специалисти от различни сфери на комуникациите и маркетинга: реклама, ПР, директен маркетинг, събитиен мениджмънт, маркетингови изследвания и уеб маркетинг. Бюлетинът съдържа статии с коментари и анализи на практически и теоретични проблеми, свързани с отделните комуникационни практики.

Всеки, който желае, може да се абонира безплатно на страницата на Маркетинг Авеню: www.marketingavenue.net. Регистрираните абонати получават последния брой в електронната си поща. Абонаментът осигурява и достъп до архива на предишни броеве на изданието.

Издател на Маркетинг Авеню е групата за холистични маркетингови комуникации Publicis/MARC Group. Според Николай Неделчев, изпълнителен директор на Publicis/MARC Group, българският пазар вече е достатъчно развит и има нужда от форум, където професионалисти от бранша да публикуват коментари, свързани с различни аспекти на маркетинговите комуникации.

Бюлетинът е открит за публикации на външни автори. Не случайно девизът, който сме избрали, е: Маркетинг Авеню – професионалисти пишат за професионалисти”, допълва Николай Неделчев.

Издателите са категорични, че с Маркетинг Авеню ще помогнат едновременно на трите основни страни в маркетинговия бизнес на България – комуникационните агенции (рекламни, ПР и др.), медиите и компаниите.

В първите два броя на бюлетина, могат да бъдат намерени отговори на следните въпроси:

Как работи рекламата и кои са новостите в бранша?

Какви са възможностите на ПР и как се измерва ефективността му?

Какво е телемаркетинг?

Как директният маркетинг достига безпогрешно до крайния потребител?

Ново понятие ли е събитийният мениджмънт за българския пазар?

Нужни ли са тестове във фокус групи за изследване на реклами?

Какво означава вирусен маркетинг?



Спонсорирано съдържание