Как да намалим риска от подуване в летните дни?

Избягвайте консумацията на концентриран алкохол
0
Как да намалим риска от подуване в летните дни?
Снимка: pixabay

Летните дни са дълго чакани. Но те ни изправят и пред редица неразположения, като подуването. Това е така, защото има тенденция тялото да бъде по-малко ефективно при елиминиране на течностите от тъканите. Тогава забелязваме, че най-често краката ни в областта на глезените са подути, отекли, с усещане за тежест и дискомфорт.

С няколко малки промени в ежедневните си навици, бихме могли да намалим риска от цялостно подуване и да се радваме на летните дни. Вижте как.

Останете активни

Спортът се препоръчва по всяко време на годината. Ако не разполагате с достатъчно време или не сте намерили вашата спортна активност, ходете пеш. Ходенето е чудесен начин да предотвратите подуването на краката, защото ви дава достатъчно кардио, за да раздвижите кръвта си.

Този постоянен приток на кръв е това, което ще предпази тялото ви от подуване. Препоръчва се 30 минути на ден да ходим пеш и ако може да го превърнем във всекидневен навик. Постоянството ще бъде от ключово значение за поддържане кондицията на тялото.

Ако работата ви е зад бюро, правете кратки паузи, за да се разтъпчете, защото неподвижността за дълги периоди от време, ще доведе до подуване на краката.

Повече по темата може да прочетете в Az-jenata.bg


0
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари

Неща, които носят лош късмет в дома
Неща, които носят лош късмет в дома

Неща, които носят лош късмет в дома

10 есенни суперхрани за здраво тяло
10 есенни суперхрани за здраво тяло

10 есенни суперхрани за здраво тяло