Нов график за движение на влаковете ще е в сила от 12 декември

Общо 576 влака ще превозват пътници, от тях 84 са бързи
8
Нов график за движение на влаковете ще е в сила от 12 декември
Снимка: БГНЕС

От неделя (12-и декември) влиза в сила новият График за движение на влаковете на БДЖ - Пътнически превози. В повечето региони на страната се запазва досега действащият график за движение, а за подобряване на обслужването са осигурени удобни връзки между влаковете с възможности за пътуване между повече населени места. Увеличава се и броят на бързите влакове в някои направления, чрез което значително ще се подобри връзката с железопътен транспорт между Северна и Южна България, съобщиха от компанията.

Превозът на пътници ще се извършва с общо 576 влака, от които: 84 бързи влака (4 от тях ще се движат само през летния сезон), 122 пътнически влака и 370 крайградски пътнически влака, някои от които ще се движат само в определени дни от седмицата или определени периоди от годината.

С влизането в сила на новото разписание e предвидено движението на директен бърз влак Горна Оряховица-Пловдив-Горна Оряховица, който ще пътува през Царева ливада и Карлово с удобна връзка за Габрово, както и за Хисар и възможност за директно пътуване до Казанлък, Калофер и курортните градове Павел баня и Баня.

Сезонни нощни влакове ще пътуват между София и Бургас през Подбалканската железопътна линия, както и между Горна Оряховица и Бургас с директни вагони от София, Плевен и Русе с удобна връзка в Мездра за пътуващите от Видин и Враца за Бургас и в обратното направление. За пътуващите от София за Плевен ще бъде осигурен бърз влак в удобно време на мястото на вечерния пътнически влак по това направление, който ще изминава разстоянието за по-кратко време.

С новия график е предвидено движението и на 16 международни бързи влака (2 от тях ще се движат само през летния сезон), като поради въведените противоепидемични мерки все още няма да се осъществява тяхното пътуване през границите с Гърция, Турция и Сърбия.

Запазва се всекидневното движение на влаковете между България и Румъния чрез международната връзка по направлението София-Букурещ със сутрешния влак София-Варна с директни вагони за Русе и следобедния влак Русе-София с връзка в гара Русе за и от Букурещ. Другата възможност за международна връзка между България и Румъния е по направлението София-Крайова, която се осъществява в гара Видин със сутрешния влак София-Видин и обедния Видин-София.

Подробна информация за новия График за движение на влаковете клиентите на БДЖ могат да получат от служителите на гишетата „Информация” и билетните каси във всички железопътни бюра и гари в страната, на националния информационен телефон 02/931 11 11 или от електронния пътеводител на официалната интернет страница на дружеството: www.bdz.bg.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


8
Още по темата: БДЖразписание
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
6
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Ако може понятието "бързи" да е обвързано с някаква средна скорост, а не както сега. 3 часа София - Пловдив и това било бърз влак, а ако пътуваш в петък, събота, неделя или понеделник тарифата се увеличава защото било "календарен ден", все едно другите дни ги няма в календара ...
5
0
 
1
 
! Отговори
Anonimen преди 2 години
Може ли влаковете да спазват **разписанието**?? Повишаването на цените е обратно пропорционално на спазването на **разписанието**
4
4
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Защо снимат новите мотриси купени по времето на оздравяването на БДЖ при Борисов? Нали направеното от него е лошо? Да снимат това, което другите са купили и направили!
3
0
 
4
 
! Отговори
Фин преди 2 години
За директня влак Г.Оряховица - Плавдив с връзка за и от Габрово - браво, но иначе купете нови мотриси, защото тези 50 годишни СССР червени дрънкалци са много гнусни.
2
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
От къде ги извадиха тези 576 влака като няма нито локомотиви нито вагони.30 години съм работил в подръжката и ремонта на локомотиви и вагони. Унищожението на БДЖ започна при мънгожерито от драгалевци. Направи така че автобусите на мутрите обраха пътниците на БДЖ-то и от там тръгна фалита. На всичкото отгоре здрави локомотиви и вагони отидоха за скрап. Унищожиха околовръстните линии и те отидоха за скрап. Много народ са за затвора но няма кой да ги съди. Подмяната дойде. Честито.
1
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
На новите билети,за час на пристигане ще пише "когато стигни". Като принтерите за отпечатването им са осигурени по оперативна програма за развитие на дилижанса, на стойност милиарди евраци.