Air France с най-много катастрофи

Служителите на компанията не се отнасяли достатъчно сериозно към безопасността
15 юли 2009 17:35,
40
Air France с най-много катастрофи
Снимка: БГНЕС

 

Самолетите на авиокомпания  Air France се разбиват четири пъти по-често в сравнение с машините на други превозвачи. Това твърди ИТАР-ТАСС, позовавайки се на секретни доклади на производителите на самолети.

На 1 млн. полета 1,26 катастрофи стават със самолети на Air France и 0,3 - на други авиокомпании.

От  1988 г. насам са се разбили три лайнера на френската авиокомпания и един на нейна дъщерна компания.

В секретния доклад се критикува отношението на служителите в Air France  към безопасността на машините и полетите.

Според документа осем от десет инцидента се дължат на човешка грешка.

Сред причините за авриите са: недостатъчно внимание и липса на съгласуваност на действията на пилотите, а така също и вземането на неправилни решения.

Още по темата
Dnes.bg припомня, че на 1 юни т.г. Ербъс А-330 на Air France, изпълняващ полет от Рио де Жанейро до Париж,  се разби в Атлантическия океан.

Всички 228 пътници на борда загинаха.

Причините за катастрофата не са установени, а търсенето на черните кутии бе прекратено.

Според една от версиите екипажът на самолета е решил да премине през фронт с лоши атмосферни условия, за да спести гориво и да пристигне по график.

От авиокомпанията отричат това предположение.

Според данните от официалното разследване лайнерът се е разбил вертикално във водата.  
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


40
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
39
0
 
1
 
! Отговори
Илюшин преди 14 години
"A 2006 ICAO paper stated: "There were no fatal accidents in passenger-carrying operations involving a wide-body IL-86, for all periods of operation."За кой точно разбит Ил-86 разправяш ?
38
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 14 години
Не са само паданията, има и други аварии и инциденти, които говорят за безопасността на самолетите. Аз например точно на Ил-86 се разминах с едно приключение при кацане. Добре, че руските пилоти са факири :)
37
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 14 години
Е браво на детето!! Ил 86?? Признат от международни организации като един от най-безопасните самолети летяли някога, със само един инцидент за цялата му история?? А бе Теди за един и същи самолет ли става дума?
36
0
 
1
 
! Отговори
The Wizard преди 14 години
Абе хубаво ИТАР-ТАСС съобщили, само дето не разбрах какви са тези секретни документи дето са им трябвали. Не ми изглежда на много секретно нещо като падне самолет. Може би за тях са секретни... :-)
35
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 14 години
До 35Самолета който се разби е Ту-154 а не Ил-86
34
0
 
1
 
! Отговори
Тединка преди 14 години
До 34И аз да бях на мястото на пътниците на разбилия се Ил-86 за които говориш и аз нямаше да се оплаквам.Просто като умреш не можеш да се оплакваш.
33
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 14 години
До 30На иранските авиолинии е.Относно руските самолети не съм летялнито на Ту нито на Ил.За Ту-154 знам че бъргарсите пилоти имат доста полезна работа по усъвършенстването им. На първите Ту-154 дори е трябвало да се слагат метални тежести при недостатъчно запълване на самолета с пътници.Познавам хора които са летели на Ил-86 и не се оплакват.
32
0
 
1
 
! Отговори
Kaiser Sose преди 14 години
Do N26 Nqma po dobre smazana i rabote6ta ot cionistko-amerikanskata propagna ma6ina!!!Gledai filmi kat :caitgait i pak 6te si govorime za propaganda i matrici!!!!
31
0
 
1
 
! Отговори
NIKI преди 14 години
incidenda v iran beshe teroristichen akt na amerikanskite taini slujbi a ne tehnicheska povreda.
30
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 14 години
До 30Ти *** ли се вее. Ирански е , изруд!
29
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 14 години
Този самолет не е ирански, а арменски, колко пъти да ви се казва.
28
0
 
1
 
! Отговори
Дедо Либен преди 14 години
Не бе, чоджум, аз не съм падал с руски самолети, само ме е страх да летя с тях. Виж иранците са смели - за 7 години-три катастрофи с Ту-154 имат и пак летят. То няма и на какво друго, освен на летящи килимчета. В приказките - от Кайро до Багдад - една нощ.
27
0
 
1
 
! Отговори
ИТАР-ТАСС ли? преди 14 години
Че кой вярва на ИТАР-ТАСС освен обществото на руските полезни и в Русия и българските замаени русофилчета.
26
0
 
1
 
! Отговори
Майната на ИТАР-ТАСС преди 14 години
ИТАР-ТАСС най напред да направи статистика с руските авиокомпании и след това да пише глупости от сорта за тайни доклади и тем подобни. Тези дезинформации вървят във лесно манипулируеми общества като руското и затова хич не им се връзвайте.
25
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 14 години
Новите модели на братята са стари западни модели...
24
0
 
1
 
! Отговори
morski преди 14 години
strax me e da letia da airbus. mnogo padat.
23
0
 
1
 
! Отговори
morski преди 14 години
te i lufthasna ne sa po dorbi.
22
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 14 години
Ami ne se iznenadvam ot tozi fakt. Pytuvala sym s Air france kakto i s drugi aviokompanii i prosto ima meko kazano golqma razlikata. Imah useshtaneto dokato pytuvah s Air france che ekipazha e trygnal na razhodka. Nito si znaeha zadylzheniqta nito gi priemaha na seriozno. Obsluzhvaneto beshe pod vsqkakva kritika i cqlata im organizaciq kucashe. Vyobshte ne me iznenadvat na posledvalite rezultati.
21
0
 
1
 
! Отговори
Дедо Либен преди 14 години
Сладурчета, да ви светне дядо : Хвърчал съм на много самолети, но най-готини като возия и вътрешно пространство бяха AIRBUS. Всички марки самолети падат, машини са, но Еърбъс са добри самолети. На руски самолети съм се возил много и от тях придобих страх ( или както му казват сега фобия) от летене.
20
0
 
1
 
! Отговори
френския преди 14 години
приятел да те светна малко за Ербъс - това е европейска фирма-консорциум с участието на няколко страни, като водщи са Франция и Германия. Така, че да се нарече френска машина това е малко пресилено според мен.