Бягане на пътека - какви грешки правим най-често?

По-добре не се хващайте за дръжките
25 авг 2020 18:57, Екип на Tialoto.bg
13
Бягане на пътека - какви грешки правим най-често?
Pexels

Бягащата пътека е сред най-популярните кардио уреди във фитнеса и сигурно често я ползвате. Повечето от вас вероятно вярват, че като потичат 30-40 минути вече са направили по-голямата част от тренировката. Уви, макар да горите калории, тъй като тичането е кардио активност има опасност да допускате грешки, вследствие на които няма да постигнете желаните резултати. Вижте кои са те и гледайте да ги избягвате:

Големи крачки
 
Не се напъвайте да правите големи крачки, това няма да подобри резултатите от тренировката ви, а само ще ви разконцентрира и може да паднете. Краката ви сами ще намерят точното оптимално разстояние, което ще ви помогне да да се движите максимално дълго по най-добрия начин.
 
Хващате се за дръжките
 
Ако докато тичате от време на време хващате дръжките, по-добре спрете още сега. Така само си помагате и намалявате ефективността на самите тренировки и изгорените калории. Също така, ползвайки дръжките, вие изкривявате позата си.
 
Опитайте се да тичате или ходите така, както бихте го направили извън пътеката.

Още за грешките, които правим докато бягаме на пътеката, четете в Tialoto.bg 

Източник: Tialoto.bg

13
Още от Ако щете - вярвайте
15 знака, че той може би ви изневерява
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
13
0
 
0
 
! Отговори
Никола преди 3 седмици
До до 3

Не се бях замислял за това, реално е такова объркващо замайване, все едно усещането за падане точно преди да заспиш. Предполагах, че може и да се дължи на неврологичен бъг. Благодаря!
12
0
 
0
 
! Отговори
Коко преди 3 седмици
До До 3:

Благодаря! Определено много полезно, мисля че се получава точно когато погледна надолу, при повдигнат ъгъл на бягане/изкачване. Кръвното мисля не ми е високо, но пулсът ми е 150+ почти всеки път, когато пришпоря пътеката. Поздрави и благодаря още веднъж!
11
0
 
0
 
! Отговори
Куха лейка преди 3 седмици
Е,._в,._ а. Е женско списание , чудно ми е защо набихте звезди на коментара? Сигурно защото е звезден.... моля следващият път 5 звезди. Аз не съм долнопробен Мотел.
10
2
 
2
 
! Отговори
Куха лейка преди 3 седмици
Моля за извинение, но колко трябва да си прост за да си купиш пътека или да плащаш за фитнес? Има гори, поляни,тротоари,стълби и др. Лопата, кирка,чук, хем ще ядете био продукти хем ще сте здрави. Или Фукнята е важна. Днеска бех на фитнес и енструкторо ме ***.
9
2
 
2
 
! Отговори
до 3 преди 3 седмици
Щото е неестествено. Даваш сигнал на организма си че бягаш, а реално си на едно място.
Някои хора са така.

Пълна простотия е кардиото.
8
0
 
1
 
! Отговори
До 6 преди 3 седмици
Защо смяташ така?
7
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Ок
6
4
 
2
 
! Отговори
Petar, NY преди 3 седмици
Девойката на снимката дали знае, че и остават 5 години срок на годност.
5
1
 
6
 
! Отговори
До 3: преди 3 седмици
-Най-вероятно гледаш надолу движещите се части
-Не си свикнал с монитора
-Нямаш добра стойка при тичане
-Много е горещо в залата
-Имаш високо кръвно
Опитай ходене 1ч и след това с тичане на следващия ден
4
2
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Оня ден един пич тука писа че световния рекордьор в маратона е избягал миналата година 42-та километра за 1 час 59 минути и 40 секунди. Това са 21 километра в час. И се реших да видя на моята пътека на максимална скорост 19км/ч, колко ще издържа. А аз бягам всеки ден така за релакс и тонус по 5 километра на скорост 10 км/ч.
Издържах точно 3 километра и се раздробих! Не можех въздух да си взема.
Оня е уникален робот!
3
1
 
1
 
! Отговори
Коко преди 3 седмици
Един въпрос, ако изобщо някой приеме темата насериозно - имате ли идея защо ми се завива свят от бягащата пътека? Когато тичам навън нямам никакви проблеми, но кача ли се на пътека - по някое време ми се завърта яко главата и директно натискам стоп бутона. Благодаря предварително!
2
1
 
1
 
! Отговори
онзи преди 3 седмици
Да ви имам проблемите.
1
1
 
1
 
! Отговори
Чичо преди 3 седмици
За мен поне, най-голямата грешка е, да стъпя на движещата се част!