За шести път майонеза "Краси" е любима марка на българите

Майонеза "Краси" е лидер на пазара на майонеза у нас вече над 25 години
Препоръчан материал | Обновена: 28 юли 2020 09:42 | 28 юли 2020 09:29, Красимир Ангелов
За шести път майонеза "Краси" е любима марка на българите

В единствената по рода си потребителска класация у нас майонеза „КРАСИ” държи първенството за шеста поредна година в категория-МАЙОНЕЗИ, ЛЮТЕНИЦИ И СОСОВЕ.

Над 42 000 души подкрепиха предпочитаните от тях марки в класацията за 2020 година, като в първия етап гласувалите бяха над 7000, във втори близо 20 000, а в трети етап гласуваха над15 000 души. На финала в своята категория „Краси” заслужи първото място с резултат от над 5 000 гласа или с вота на 34% от всички гласували в третия финален етап.

С 5044 гласа, в последния кръг на класацията, участниците посочиха за Любима марка в раздел БУТИЛИРАНИ ВОДИ минерална вода „Хисар”.Позната и обичана от поколения българи, известна като първата бутилирана вода в България, „Хисар” продължава да е предпочитана, заради вкуса и безспорното си качество.

За разлика от други класации, „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” не разчита на жури при номинациите-те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Майонеза „Краси” е лидер на пазара на майонеза у нас вече над 25 години, носител е на редица награди от престижни форуми. За своя четвърт вековен юбилей, през миналата година, компанията влезе и в Книгата на рекордите на Гинес с уникално събитие, на което бе напълнена кофичка с майонеза точно 1000 пъти по-голяма от оригиналната.

Така майонеза „Краси“ стана първият продукт в историята на българската хранително-вкусова промишленост, който печели престижното световно отличие на Гинес и е носител на Рекорда на Гинес за най-голяма кофичка с майонеза в света.
 

Имиджова публикация