А1 предлага компенсация на всички абонати, засегнати от аварията

Вижте как може да заявите 20% отстъпка от месечния абонамент
Спонсорирано съдържание | Обновена: 9 юни 2021 12:35 | 9 юни 2021 12:35, Веселина Йорданова
121
А1 предлага компенсация на всички абонати, засегнати от аварията

На 8 юни вечерта два отделни инцидента - токов удар и пожар в електрическата мрежа в София, причиниха техническа авария, която засегна част от клиентите на домашен интернет и телевизия на А1.

За съжаление тези инциденти предизвикаха временни прекъсвания на услугите в различни части на страната, съобщиха от оператора.

Компанията поднася своите извинения на засегнатите клиенти и им предлага 20% отстъпка от месечния им абонамент за интернет и телевизия, която могат да заявяват на сайта на компанията на следния линк: https://www.a1.bg/compensation-form-fix.

Информация за компенсацията е налична на сайта на компанията и е валидна за всички засегнати клиенти на домашен интернет и телевизия, които я заявят.


121
Още по темата: А1компенсация
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
26
0
 
1
 
! Отговори
Жоро преди 2 години
Това се случи и на нас към днешна дата! Сагата продължава вече месец и никой не може да ни даде отговор, но фактурите продължават да идват въпреки, че са ни спряни всички услуги заради невърнато устройство което ни отказаха да върнем...? Не било заявено за връщане..? А защо тогава имаме неустойка, че не е върнато и ни спират всичко което е платено?Няма такава НАГЛОСТ! А1... Вижте клипа. Актуален е и към ден днешен! (21.09.21г.)Никаква промяна... Бягайте далеч от А1!https://youtu.be/rAznJ
25
0
 
1
 
! Отговори
Жоро преди 2 години
НАГЛОСТА на А1... - М Тел. Любопитни Факти...!Сагата продължава...! Вече месец към дата 20.09.21 г. ! Няма "откачане" #A1 Няма такава НАГЛОСТ! Абсолютно РЕКЕТЙОРСТВО! и ИЗНУДВАНЕ!Кликнете на линка по долу ако не Ви се чете... Грозно, но факт... Това е #А1 . Подготвяме и наше интересно видео, което ще публикуваме в случай, че въпросното и напълно актуално към днешна дата не е достатъчно на самозабравиля се "Телеком" #А1! - М Тел. Мобил Тел.https://lnkd.in/gikT2yfK
24
1
 
1
 
! Отговори
Снежана Тодорова преди 2 години
Полето за адрес не работи във формата за компенсации. И при вас ли е така ?
23
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Преди 3 години махнах всичко от А1 (телефони, телевизия, интернет) и не съжалявам. Кофти цени, надуване на сметки, огромни разправии с поддържката. Единствената ми грешка беше, че чаках толкова дълго. Скапана самозабравила се фирма, която само гледа как да прецака частните клиенти (учудващо фирмените абонати се обгрижват невероятно добре, ама аз не съм фирма....)
22
0
 
2
 
! Отговори
Alex преди 2 години
Аз нищо не искам от А1.Ама нищо.
21
0
 
14
 
! Отговори
Мария преди 2 години
Само че полето, където трябва да посочиш адреса не е активно и не можеш да подадеш заявлението за компенсация.
20
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Ама прави да ги осъдите ,20 % са нищо )
19
2
 
23
 
! Отговори
Най-смешните! преди 2 години
Проблема не е бил само с телевизията и интернета, проблема беше с покритието на А1 като цяло. С часове неможехме да се свържем с бабата, наложи се да пропътуваме 70км. за да проверим дали е добре и защо е изключен телефона и!За компенсация, тези хитреци са измислили, че сега Баба ми трябва да подпълни заявка в интернет. И то за частична компенсация - телевизия. В ИНТЕРНЕТ! Колко баби са способни да го направят? И то частично, за телевизия... ами за телефоните? Поздрави на А1!
18
5
 
13
 
! Отговори
7878 преди 2 години
КРС е високо платен слугинаж на 3 те мобилни оператора, РадеФ нещо се ослушва за борбата с монополите?
17
2
 
29
 
! Отговори
Още от БГ преди 2 години
Бъг в системата и банкоматът гълта картата. След около час рестартира и всичко тръгва нормално, ама картата е в устройството. Обаждаш се, разправяш се и ти казват, че можеш да получиш нова след 4 работни дни.Следва тичане до банката,загуба на време,търсене на място за паркиране.Вместо да ти я донесат вкъщи в удобно време, след като не е блокирана по твоя вина, а причината е в тяхната техника.За обезщетение дума да не става.Носиш си последствията,че плащаш да ползваш скапаната им система.
16
4
 
17
 
! Отговори
закривай преди 2 години
Тези от М(ен)тел още ли си имат клиенти...срамота
15
0
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Никола, ако е за мобилен телефон си прехвърли номера *** друг оператор...Боб ми искаха 100 лева за 120мб интернет, подадох жалба в КЗП и се прехвърлих на А1.. Въпреки че са едно няма проблем...Вече минаха 3 години и давноста е отпаднала... Имам подобен опит и с Теленор.. Искаха ми 45 лева за смс за някакви игри... не ми разрешиха да си платя само сметката и пошзвах 2 месеца докато спряха номера и да си гледат работата(пак жалба към КЗП).Операторите ни скубят супер яко, не ги съжалявай
14
7
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Виваком имат клаузи в договорите, за които ще ги осъдят да плащат десетки милиони ако бяха в друга държава. Уви, тука властта е в ръцете на кумунуидните олигарси, така че ще чакаме да се отече поредното русофилно поколение преди да си помислим за промяна.
13
0
 
7
 
! Отговори
Киро преди 2 години
За къде става въпрос.Аз съм в квартал Витоша София и 2 дни нямах интернет и телевизия на Виваком 7ми и 8ми
12
12
 
6
 
! Отговори
браво преди 2 години
Това ми е първото прекъсване за 2 години! Лоялни са!
11
7
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
като не ви харесва услугата чакайте Зилон Хъск да ви пусне нет от сателит.
10
4
 
14
 
! Отговори
Swap преди 2 години
А тия от балъксатком дали ще предложат нещо такова на балъците!!!!
9
2
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До АнонименСвиваком са същите. Сментел се една фирма с 2 клона.
8
3
 
37
 
! Отговори
не разбрал преди 2 години
И защо трябва да заявявам, много добре се знае къде е бил проблема, пускайте тези 20% отстъпка и това е?!
7
0
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
По селата тия "оператори" отрязаха всички кабели и нямаме телефони. Мобилните също са много зле и постоянно прекъсват.