Електрическият Opel минава 500 км. с едно зареждане

Ampera-e разполага с 204 к.с., дебютира на салона в Париж
29 сеп 2016 15:52,
39
Електрическият Opel минава 500 км. с едно зареждане
Снимка: Opel

Германската компания Opel е на път да се превърне в сериозен играч в сегмента на електрическите автомобили. Неин основен коз ще бъде моделът Ampera-e, който предлага водещ в сегмента автономен пробег. Машината, която е базирана на американския Chevrolet Bolt, дебютира на автосалона в Париж.

Opel Ampera-e може да измине цели 500 км. с едно зареждане на батериите, което е с около 200 км. повече от предлагания от BMW i3 пробег, както и със 100 км. над от автономията на новото Renault Zoe, което също дебютира в Париж.

Посоченият пробег на Ampera-e е измерен по все още действащата европейска програма NEDC. Както е известно цикълът е неточен и ще бъде сменен с нов - WLTP, още през 2017 година. Opel бе сред първите компании, които започнаха да обявяват данните за разхода според по-точния WLTP, като сега направиха това и с електрическата Ampera-e.

Както самите производители обявяват, реалният пробег с едно зареждане на Ampera-e е около 380 км. Автономията е достатъчно както за градско, така и за извънградско използване, което превръща електрическата кола в доста смислен и функционален автомобил. Ampera-e има салон с 5 места и просторен багажник (точни параметри все още не са обявени).

Електрическият Opel използва двигател с мощност 204 к.с. и 360 Нм. Той черпи енергия от батерия с капацитет 60 кВтч, която е интегрирана в пода на машината. Ускорението от 0 до 50 км/час става за 3,2 сек, а това от 80 до 100 км/час - за 4,5 сек. Максималната скорост на движение е 150 км/час.

Все още не ясно кога Ampera-e ще стъпи на пазара. Най-вероятно обаче това ще стане догодина, когато ще бъдат изнесени и цените.

Още снимки - в Automedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


39
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
34
0
 
1
 
! Отговори
До 34 преди 7 години
Недей да сравняваш несравними неща
33
1
 
1
 
! Отговори
Простьо преди 7 години
Нали ти казах да вдигаш ръчичка!
32
1
 
1
 
! Отговори
Nov преди 7 години
До Простьо шизофреник с два ника
31
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Тотално е объркана концепцията за електрически автомобили. Всички плавят супер модерни, супер новаторски, с естествена кожа ,луксозни материали, тъч скрийн и компютри. Невероятно нови и авангардни батерии, авторски дизайн и лукс. О идеята е да е по-евтино от кола на бензин, нали ? Та да се купува. Иначе какъв е смисъла ?
30
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Тези 500 км които изминава с едно зареждане най вероятно са с нови батерии. Интересно като дойде време за смяна на батерията колата пак ли изминава 500 км с едно зареждане
29
3
 
1
 
! Отговори
Пъстрогор Лешперов преди 7 години
До ПростьоНика ти приляга напълно.
28
3
 
5
 
! Отговори
Простьо преди 7 години
Ъъъъъ,ми то хубаво ами зимата когато сняг забръзка ако попадна в някой голямо задръстване по магистралата и пусна печки и ми се изтощят батериите как ще си заредя колата с ток?-да си нося достатъчно дълъг кабел до някоя бензиностанция?-да ме дърпа братЧеда до там?-да си нося генератор в багажника?-да си нося родопски одеала в колата?-шише е вино и ракия....Или да си взема кола с ДВГ и пълен резервоар с който мога да си тракам с часове :)))
27
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Ако се оптимизира ел мрежата могат да се Намалят огромните загуби по трасето и тогава ще има ток за всички ;)
26
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Не гние.
25
0
 
1
 
! Отговори
Отговор преди 7 години
До Анонимен 72 часа!
24
11
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Аз като противник на електромобилите искам да знам, от къде ще дойде тази електроенергия ако тази технология стане масова? От ядрени централи чиито отработено гориво бива заровено в бетонни тунели в земята и ще стои там хиляди години и реално се оказва доста по-голяма заплаха от въглища примерно?Има ли вятърни и слънчеви източници които да задоволят нуждата от електроенергия когато всеки примерно 5-ти човек кара електрическа кола?
23
0
 
4
 
! Отговори
Я гледай.... преди 7 години
Ето къде ще продаваме тока от АЕЦ Белене.Хи,хи....
22
0
 
1
 
! Отговори
anonimen 54 преди 7 години
tova w badeshtoto
21
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Е, все пак беше добре да напишете и за колко се зарежда батерията, това е не по-малко важно от пробега.
20
16
 
3
 
! Отговори
Професор преди 7 години
Изобщо няма нужда от зареждане на електромобилите.Слагат по 4 броя ел.генератори на всяко колело. Тези генератори произвеждат ток който служи за отопление и зареждане на батерията. Когато се спускате по наклон изключвате от скорост но автомобила се движи и зарежда батерията. Така с едно зареждане капацитетът на батерията може да бъде удвоен.
19
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
До защо ли...наистина едно преобразуване в ел кола излиза 5-6000 евро,защо ги правят толкова скъпи новите не ми е ясно,всъщност предполагам не желаят твърде масово да се изоставят горивата,че те движат икономиките на правителствата.Гледам и че никой не се ориентира към по-бедните потребители да прави нискобюджетни коли
18
16
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Оф пак ли опел? Това чудо докато се зареди ще е станало на прах поради ръждата.
17
4
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
да не ви дреме! В Бг ще идват отново трошките! Което за батериите не е хич добре.
16
2
 
21
 
! Отговори
защо ли... преди 7 години
Не може електрическа или хибридна кола да струва 2-3 пъти повече от тази със сходни параметри и ДВГ. Има много ентусиасти, които махат двигателя и резервоара на старата кола и слагат мотор и батерии и им излиза доста евтино, но явно някой има интерес серийните модели да не навлизат масово...
15
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
До 13Правописа го остсви, кажи по темата нещо