На какво може да се дължи популярността на един български крем?...

Според маркетингово проучване крем "Здраве" е най-предпочитаният козметичен продукт в България
11 яну 2012 17:12,
11
На какво може да се дължи популярността на един български крем?...
източник: Dreamstime
Наскоро маркетингово проучване на Nielsen показа, че най-предпочитаният козметичен продукт в България е крем „Здраве“, което донякъде е изненадващо, имайки предвид изобилието козметични продукти на пазара от реномирани западни марки. Запитахме се на какво в действителност може да се дължи добрата популярност на този български продукт. Обърнахме се към специалист от самата компания производител, който да ни разясни тайните на крема и разликите между обикновената козметика и медицинската.
 
Наталия Михайлова е специалист „Иновации - Бяла козметика“, известната българска козметична компания "Арома". Ето как тя отговори на въпросите ни:
 
Според Вас на какво се дължи популярността на този български крем в страната ни?
 
„Здраве” е, може да се каже, емблематичен продукт за българската козметична индустрия. Вече повече от 40 години е на пазара и поколения българи са го ползвали и са се уверили в универсалния му дерматологичен ефект. Кремът има широкоспектърно действие и това е една от причините да е толкова популярен. Освен това, за този крем може без преувеличение да се твърди, че дава повече, отколкото обещава.
 
Какво съдържа той и по какъв начин помага?
 
Кремът съдържа комбинация от активни вещества в оптимални количества, така че да имат максимален ефект при определени кожни проблеми. Разработен е на основата на цинков оксид, който има свойствата да подсушава кожата и да  предотвратява възпалителните процеси. В резултат на това засегнатите зони, третирани с него, са успокоени и защитени. Цинковият оксид е и физичен UV филтър и често се включва в продукти за защита на кожата от нефизиологично стареене-увреждане на кожните клетки вследствие прекомерното излагане на слънчева светлина.
 
Друг ефективен компонент от крема е пчелният восък. Известно е, че пчелните продукти имат благоприятно въздействие върху човешкия организъм. Ние сме заложили на способността му да акумулира топлина и да я отдава много бавно. По този начин се подобрява кръвообращението и микроциркулацията в кожата, клетките са витализирани и стимулирани. Пчелният восък има антимикробно и регенеративно действие върху засегнати клетки и тъкани и омекотява кожата.
 
В състава му са комбинирани вазелин и ланолин. Ланолинът е едно от маслата, които се адсобрират напълно от кожата и влияе благоприятно върху заздравителните процеси. Вазелинът образува защитен филм, като по този начин задържа влагата в кожата и съхранява еластичността ѝ. В комбинация вазелинът и ланолинът притежават омекотяващо действие и повишават нивото на хидратация в кожата.
 
Каква всъщност е разликата между медицинската козметика и обикновената козметика? Какво превръща един козметичен продукт в продукт на медицинската козметика?
 
Терминът  „медицинска козметика” вече е публично наложен, макар и да не е съвсем коректен, съгласно действащото законодателство. За разлика от обикновената козметика, която често е насочена към широк кръг потребители, “медицинската козметика” е ориентирана в помощ на определен кръг хора с дерматологични проблеми. Този клас козметични продукти са специално разработени, за да имат определено благоприятно въздействие при кожни проблеми като акне, много суха кожа с атопично поведение, себорея, пърхот и др. Но тази козметика не повлиява и не лекува заболявания. Когато един козметичен продукт е разработен така, че да защитава, облекчава и предпазва от определени изменения във външния вид на кожата, то той не може да бъде класифициран като лекарствен продукт. Точно затова, за да се отличат тези продукти от лекарствените препарати и от обикновената козметика, а и за да се насочи вниманието на потребителите към специфичното действие на дермо-козметичните продукти, постепенно възниква и се налага определението “медицинска козметика”. Важно е да се знае, че “медицинската козметика” не може и не бива да служи като заместител на традиционното лечение на дерматологични проблеми, но може да го подпомогне.
 
Какво може да ни ориентира за качествата на даден козметичен и не се подведем в избора си?
 
Изборът на козметичен продукт за грижа за кожата зависи от нейните потребности, от сезона, от възрастта.

Продължението на интервюто можете да прочетете в Puls.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


11
Още по темата: кремкозметика
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
9
0
 
1
 
! Отговори
да преди 12 години
Да, не е същият, както едно време. Доколкото си спомням, старият крем "Здраве" съдържаше екстракт от смрадлика, която има успокояващо и антибактериално действие. Сегашният вариант вече не е толкова добър.Предполагам, че хората го купуват по традиция, а и заради сравнитерно ниската му цена.
8
1
 
9
 
! Отговори
F22 преди 12 години
Кремът е много добър. Като цяло Арома има много добри продукти, които по нищо не отстъпват на вносните на близки цени.
7
3
 
7
 
! Отговори
Кети преди 12 години
това не е този крем "Здраве" отпреди 40 години!Променен е много и повече прилича на днешните обикновени кремчета.Ще ви кажа ,че преди години той беше много по-добър и много добре си спомням ,че струваше 25 ст.За децата си вземах по 4 кутийки за 1 лв.
6
5
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Na men pak izob6to ne mi xaresva krema , vsqka koja e razli4na za edni e dobre za drugi ne e ! Za cenata moga da kaja 4e mnogo malko evtini ne6ta sa ka4estveni .
5
2
 
14
 
! Отговори
bobix преди 12 години
Проститутката бързо отива до хотела, тъй като дължи на хотелиера за използвана стая, в която забавлява клиентите си и слага на тезгяха 100 евро и си тръгва.В този момент богатият руснак слиза до рецепцията и обявява, че стаята не го задоволява взима 100-те евро и си тръгва.Никой не е е имал печалба, но всички вече нямат дългове.така работи икономиката, но на запад са имали 40 години повече, за да се научат да ценят своето :)
4
2
 
7
 
! Отговори
bobix преди 12 години
Хотелиерът взима банкнотата и се втурва към касапина, на който дължи 100 евро.... Касапинът взима парите и бяга при доставчика на месо на едро, за да плати дълга си. Доставчикът на едро се втурва при земеделския производител, за да му върне 100 евро за прасетата, които е взел от него преди време. Фермерът триумфално дава 100 евро на местната ***, която го обслужва на кредит.
3
2
 
6
 
! Отговори
bobix преди 12 години
Малък урок по икономика за любителите на чужди стоки и услуги (стар виц, вероятно създаден с образователна цел) :) :Малък град в Южна Франция. Ваканционният сезон е в разгара си, но тъй като вали бизнесът е замрял. Всички за в дългове.За щастие един богат руски турист пристига във фоайето на малкия местен хотел. Поръчва си стая и слага 100 евро на рецепцията, взима ключа и отива да инспектира стаята на горе по стълбите на третия етаж.
2
9
 
8
 
! Отговори
бла бла преди 12 години
Абе каква е тази скрита реклама....
1
3
 
41
 
! Отговори
Хехе преди 12 години
Дължи поплярността си на :1. ниската си цена.2. все още не са го прецакали ,както става с всичко произведено у нас.