Бирата не е само за мъжа, убеждава ни Съюзът на пивоварите

Нова кампания ще опровергава митовете за бирата
23 яну 2015 17:22, Мария Захариева
0
Бирата не е само за мъжа, убеждава ни Съюзът на пивоварите
Снимка: СБП

Пиенето на бира не е запазена марка за мъжете, нито пък е подходящо само и единствено за определи поводи. В това ще ни убеди новата кампания на Съюза на пивоварите в България (СПБ) в новата кампания Love Beer.

Проектът на СПБ ще опровергаване на митове за пивото, като покаже цели да покаже положителните страни на бирата при умерената и отговорна консумация.

Кампанията, която ще проследим в национален телевизионен ефир, онлайн медии и билборд локации в цялата страна, ще видим любимата напитка като модерна, натурала и нискокалорична. Освен това и подходяща за нежния пол.

Кампанията поставя на фокус независимите и активни дами, които се чувстват свободни да направят своя избор, като не се съобразяват с обществените стереотипи. Те не робуват на широко наложеното мнение, че бирата е подходящ избор предимно за техните половинки или за ограничен брой социални поводи.

Love Beer пресъздава динамичното ежедневие на жените, което ги отвежда в разнообразни посоки и събития, за които пивото е идеалната напитка - от срещи с приятели след работа през гурме вечери или специални социални поводи.


0
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари