Реклама на България като безопасна дестинация, поискаха хотелиери

Марияна Николова се срещна с представителите на зимните курорти
18 авг 2020 14:12, Красимир Ангелов
35
Реклама на България като безопасна дестинация, поискаха хотелиери
Снимка: Министерство на туризма

Като туристическа дестинация България трябва да преориентира своята рекламна стратегия и кампания в социалните мрежи, както и в телевизиите на балканските страни. Ключово за развитието на предстоящия зимен сезон е активното и целенасочено присъствие на страната в различни онлайн канали.

Това поискаха от вицепремиера и министър на туризма Марияна Николова представители на зимните курорти. В работната среща, проведена в Боровец, участие взеха ръководствата на туристическите комплекси в Банско, Пампорово и Боровец и от София, както и представители на местната власт и бизнеса от община Самоков, съобщават от Министерството на туризма.

Още по темата
Бизнесът настоява още фокусът да бъде поставен и върху факта, че се спазват всички мерки на безопасност. Ски спортовете са едни от най-сигурните и здравословните занимания, единственото струпване на хора е възможно само на лифтове, но и там се взимат мерки за спазване на дистанцията, увериха участниците в дискусията.

Подобна среща с представителите на всички основни зимни курорти се организира за пръв път от години и бизнесът благодари на министър Николова за желанието й да работи близко с тях в търсене на решения за сезона.

Вицепремиерът припомни всички мерки, които правителството инициира, за да подпомогне сектора, който е най-засегнат от разпространението на COVID-19 и все още не може да възвърне дейността си отпреди кризата.

Много добра е инициативата да се събере браншът преди началото на зимния сезон, за да се обсъди актуалната ситуация в сектора, коментира кметът на Самоков Владимир Георгиев. Според него трябва да се разработи рекламна кампания, насочена и към българските туристи. От думите на кмета стана ясно още, че е необходимо  да се помисли за стимулиране на конферентния и конгресния туризъм.

Представителите на бизнеса посочиха, че важно да се работи в партньорство за подготовката на предстоящия зимен сезон. Те подчертаха, че за отрасъла е от голямо значение да се запази мярката 80:20 до края на сезона и подкрепиха факта, че вицепремиерът е предложил тя да действа до май 2021 година. В помощ на работата им би била възможността детските ваканции на всички балкански държави да се синхронизират.

От сектора откроиха необходимостта от подобряване на пътната инфраструктура и връзката с летищата, както и идеята да се обмисли начин за стимулиране на пътуванията с автобус на принципа на субсидиите за чартърните полети. Друг въпрос, който беше поставен, е влизането в сила на Наредба Н-18, като вицепремиер Николова поясни, че според информацията на Министерство на финансите към момента нейното прилагане се отлага.

Министърът съобщи данните от Единната система за туристическа информация (ЕСТИ) за Боровец, които показват, че от началото на годината до 15  август в курорта са пренощували над 86 хил. туристи. За периода 1 януари – 15 август най-много са били българските посетители - над 36 хил., британските гости са били над 22 хил., от Република Северна Македония - повече 7 хил.,  румънските - над 3 хил., а израелските - над 2800.

Важно е отсега да започне и подготовката на сезон 2021, защото прогнозите са, че следващите две години отрасълът ще продължи да се възстановява плавно, но все още няма да е достигнал нивата отпреди кризата, заяви министър Николова.

Тя посочи, че се надява на конструктивен диалог и ползотворно партньорство, за да може да се очертаят конкретни стъпки и инициативи, с които да има по-добри резултати в туризма.


35
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
28
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Искаха в България да печелят пари от наркотици,проституция и алкохол сега видяха зор и с реклама ще обясняваме на света ,че сме примерни и стриктни.Няма как да си сменяш бизнесплана ей така да го бяха мислили предварително.
27
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Каква реклама - то това което показаха по немските и въобще по международните телевизии от Слънчев бряг си беше най-голямата анти реклама, която може да съществува в условията на пандемия. Хората на заснетото ли ще вярват или на обещания, че всичко ще е наред(обещания само за пред властите най-често). Не виждам да искат да се вземат мерки и да намалеят заболелите, което автоматично ще им отвори разни пазари, а искат реклама Спасението на давещият се е дело на самия давещ се! Помогнете си сами...
26
0
 
3
 
! Отговори
Да , бе..ха,ха,хааа преди 1 месец
КОЙ ВЕЧЕ ВЕРВА НА РЕКЛАМИТЕ ....ХА,ХА,ХААААААААААА
/...особенно па българските.../

Да си я направят ,бе......ИЛИ ДА СИ ПЛАТЯТ ЗА ИЗГОТВЯНЕТО Й!
/...пак ли Държавата с нашите пари да ги рекламира..?/
25
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
А пък родителите искат дистанционно обучение през новата учебна година.
24
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Хм.Че то ни от зимен курорт - Банско тръгна работата.
23
0
 
6
 
! Отговори
Я па я..! преди 1 месец
Как България да е безопасна дестинация , като не е така.Не можем да излъжем. Всичко се знае.
22
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Вчера четох,че сме от 14 дена заедно с румънците в топ 2 на починалите от короната. Каква реклама на безопасна дестинация искат тези,да затварят вече,че ни напълниха с вируса.
21
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
До Анонимен 18

Недей, че наистина ще го направи и ... ойде коню у ряката!
Тия спирачки нямат!
20
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Ама, кикиморо Валериева, аз на 42 градуса в автобуса ще се душа с маска, а ти ще правиш реклами с НАШИ ПАРИ!!! да безопасна дестинация...
Я се запиши на един курс по английски, че като се катурнете от власт, може и за камериерка да си търсиш място!
За камериерките се изисква, ама за министър, вице-мицепремиер- кибер - йок!
19
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Безопасен е Виетнам на 95 милиона имат 900 заразени, а ние на 6 млн. имаме 15 000. Достатъчно е човек да погледне и сам ще се ориентира. Само празни приказки не вършат работа.
18
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Като туристическа дестинация България трябва да преориентира своята рекламна стратегия и кампания в социалните мрежи, както и в телевизиите на балканските страни.
-----------------------------------------------------------------------------
Николова да не губи време, а да сяда и да пише английската версия на рекламните ни материали. Колегата й Кирилов вече цяла конституция написа!
17
0
 
12
 
! Отговори
Hex преди 1 месец
Каква безопасност? Бях 10 дни на Албена. Камериерките не носят никакви предпазни средства, гостите на хотела също. Мерките са никакви.
16
2
 
4
 
! Отговори
ШибиРиби преди 1 месец
Гладна кокошка просо сънува. Кое и е безопасното на България ? Протестиращия пролетариат без маски или нещо.
15
3
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Мариянчето е вашият човек, туристи! Тя се справи блестящо с икономиката , демографската политика, киберсигурността, сега и на вас ще помогне. Поне още няколко такива срещи ще бъдат организирани, ще преминат в "конструктивен диалог и ползотворно партньорство"
Като се нормализира обстановката, очаквам хората да тръгнат макар и по-скромно по почивки, ще бъде отбелязан някакъв ръст спрямо сегашната форсмажорна ситуация и това ще бъде отчетено като несъмнен успех на министърката :)
14
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
И после да ни съдят за подвеждаща реклама?
13
2
 
7
 
! Отговори
Истината преди 1 месец
Безопасни пътища , влизаша в насрещното заради дупки и неравности , трезви и недрогирани шофьори навсякъде , и най-важното - никой не искат да те ограби , измами и да ти вземе парите , рай бе , рай хахахаха
12
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Че ги излъжеме чужденците нещо, нема проблем.
11
0
 
19
 
! Отговори
КЛ преди 1 месец
Нема смисъл да се 'арчат. Много по-лесно и смислено е, на всеки пункт за влизане в България, включително летищата, да се сложи огромна табели със следния текст:
"Влизате в държавата България на Ваша отговорност!".
10
0
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Тези са много нагли искат да лъжем, че сме безопасна от корона дестинация.
9
4
 
10
 
! Отговори
мутрите управляват преди 1 месец
Мутри вън---е лозунгът. Вместо мерки срещу епидемия- отваряме хотели, защото хотелиерите гладували; вместо разходки в парка - затвориха ни в къщите; вместо почивка в природата-в Бургас махнаха част от пейките-и тази дебилност я обявиха от НОЩ за голям епидемиологичен подвиг на бургаският кмет; вместо носене на маски- Тиквата ни демострира как да не се носи маска, че даже Меркел му се скара публично. Така ни се пада, след като смятаме, че мутрите не ни засягат, а ни засяга блокираното кръстовище.