Снимка: Helpbook
|
Какво ни сервират по заведенията? Плащаме скъпо и прескъпо, но колко често цената отговаря на качеството? Случаите на хранително натравяне рязко се увеличават през летния сезон, особено при консумация на храна в хотели и курортни ресторанти.
В платформата на Helpbook.info непрекъснато получаваме сигнали за крайно неприятни преживявания, понякога на цели семейства, след посещение на хранителни търговски обекти.
Наш потребител се оплака от качеството на храната, която била сервирана в ресторант в курорт Несебър, след което цялото семейство прекарало повече време между леглото и тоалетната, вместо в почивка и забавление. „Моля да извършите проверка. Освен че гостите на хотела губят почивка и пари, които са вложили, най-вече заради некачествена /заразена/с изтекъл срок на годност храна, са тровени и здравето им е изложено на риск!“
Ето какво ни пише и друг наш потребител: „На 06.09.24 вечерта посетихме механа „Войводите“ в Банско. Поръчахме печени тиквички, а ни донесоха сварени и замразени тиквички. Бяха само размразени преди поднасяне. От тях течеше вода, бяха студени и разкашкани. Чиниите, които донесоха, не бяха измити добре. По едната имаше засъхнали следи от сирене. Върнахме чинията, но следващата, която донесоха също не бе чиста. Имаше мазни следи по нея. Поръчахме и фондю с пресносолно овче сирене, а ни донесоха резенче солено, обикновено сирене. Грамажът беше поне на половина от описаното в менюто. Също бе студено, като леко бе затоплено в микровълнова. И много солено, съвсем не беше пресносолно. Платихме скъпо за качествени продукти, а получихме нещо, не добре затоплено в микровълнова.“, пише в сигнала.
Храна с лошо качество предлагат и в ресторант в Синеморец. „След като вечеряхме там се почувствах зле и повръщах цяла нощ, дни след това се чувствах зле.“
Във варненски бар приятелки поръчали фреш от грейпфрут, но получили някаква водниста течност. Последвал скандал и клиентите били позорно изгонени.
В Пловдив след поръчка на храна за вкъщи от известна хранителна верига, при отварянето на кутията вместо маслинка за украса на салатата се мъдрела хлебарка, разказва в сигнала наш потребител.
С останалите сигнали можете да се запознаете в платформата на Helpbook.info, където можете да подадете оплакване към отговорните институции, които да предприемат действия по решаване на проблема и да бъдете уведомени писмено за предприетите мерки.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase