Имало е опит за обаждане от отклонения от курса Боинг

Разследването е насочено към членовете на екипажа на самолета
Обновена: 12 апр 2014 21:50 | 12 апр 2014 21:36, Елка Василева
23
Имало е опит за обаждане от отклонения от курса Боинг
Снимка: Reuters

Следователите по случая с изчезналия на 8 март малайзийски самолет смятат, че помощник пилотът на машината се е опитал да се обади по мобилния си телефон, след като машината е била отклонена от първоначалния й курс от Куала Лумпур за Пекин и насочена на юг към Индийския океан, предаде Ройтерс, като се позова на малайзийския в. "Ню стрейт таймс".

Опитът за телефонно обаждане от помощник пилота Фарик Абдул Хамид бил засечен от ретранслатор за мобилна връзка, когато самолетът бил на 200 морски мили северозападно от западния щат Пенанг. Това е по същото време, когато военен радар е засякъл за последно самолета. Часът е бил 2,15 ч. местно време на 8 март.

Още по темата

Ретранслаторът е засякъл позвъняването от неговия телефон, но обяснението защо връзката е била прекъсната се дължи вероятно на това, че самолетът се е отдалечил от ретранслационната кула и не е навлязъл в зоната на покритие на друг ретранслатор, пише в изданието, което се позовава на неназован източник от разследването.

Малайзия е насочила разследването върху пилота, помощник пилота и останалите членове на екипажа на самолета, след като стана ясно, че 227-те пътници не са замесени по никакъв начин в трагедията с отклоняването и изчезването на машината.

Следователите смятат, че някой с много добри познания по въздухоплаването и управлението на Боинг 777-200 ER е изключил всички комуникационни системи на машината, преди да я отклони на хиляди километри от планирания й курс.

Търсенето на отломките от машината е в зоната на Индийския океан на около 1500 километра западно от австралийския град Пърт. Има опасения, че батериите на черните кутии на машината са се изтощили и сигналът от тях е безвъзвратно изгубен, пише БТА.
 


23
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
15
0
 
0
 
! Отговори
баи Ганю преди 7 години
Не вярваш ама наистина е отвлечен за старо джилезо и бакър от жители на "ФАКУЛТЕТО"Това е наиновата версия.
14
0
 
3
 
! Отговори
пилот преди 7 години
Ей хора! Много филми гледате бе! "Скочил с парашут" - къде бе? Как се скача с парашут от реактивен лайнер ? Всеки опит за отваряне на врата е свързан с разхерметизация. Дори при минимална скорост (Minimum approach speed) е направо самоубийство опит за скок.
13
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
вече са банални - един ден едно,друг ден - друго.като са сигурн,и тогава да лаят
12
0
 
2
 
! Отговори
Румба-Трумба преди 7 години
Сериал.
11
1
 
4
 
! Отговори
Boeing преди 7 години
може да се иключи само транспондера,това е ,което има отношение към предаване положението на самолета.Черните кутий не може да се иключат и унищожат по време на полет.
10
8
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Какви черни кутии, щом като всики комуникации са прекъснати умишлено от човек, който е бил перфектно запознат кое и как да изключи, вероятно знае и как да изключи излъчването на сигнал от тях или направо ги е унищожил, за да не може да се разбере какво е станало и къде са останките. Замесените може да са изчезнали с парашути а телата на пътниците едва ли ще бъдат открити или поне по-голямата част няма и така няма да се разбере кои са избягалите с парашути, защото всички са обявени за мъртви.
9
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
До ha ha"Все пак сме 21 век, нали." Oчевидно не всички. Някой даже са пропуснали уроци по български миналия век.
8
6
 
7
 
! Отговори
ha ha преди 7 години
baiov, Сравнението беше ХИПОТЕТИЧНО с "мойта" каничка както се изрази, Нали затова е "черната кутия" да издържа при ЕКСТРЕМНИ условия, Все пак сме 21 век, нали.
7
6
 
7
 
! Отговори
baiov преди 7 години
do No. 2Някак си не може да се прави сравнение между твойта каничка дето си е у вас и батерии които трябва да захранват в дълбините на океана. Този самолет струва няколко стотин милиона долара!!!
6
6
 
3
 
! Отговори
ha ha преди 7 години
до oneill, правилно, милиони, и за да бъдем по точни, 261.5 милиона е 777-200 ER. Не вярвам да са го отвлекли за старо желязо.
5
2
 
20
 
! Отговори
oneill преди 7 години
Милиони, а не мильони ;)
4
14
 
8
 
! Отговори
ha ha преди 7 години
знам, че е около 30 дни, и аз чета не само ти, просто давам сравнение с кана за 18 евро и самолет за мильони. А, че нещо не е наред не е нужно някой отворко да ми каже как стоят нещата.
3
6
 
13
 
! Отговори
До Ha Ha преди 7 години
Като не разбираш - не се изказвай. ULB то е проектирано да ГАРАНТИРА минимум 30 дни работа след активация във водата. А колко дни след тези 30 ще остане да излъчва - един Господ знае... но няма да е вечно.
2
22
 
21
 
! Отговори
ha ha преди 7 години
Имам кана "брита" на 10 години и батерията още работи, а на този самолет за няколко мильона долара и батерията му "умряла" за няколко седмици, нещо много яко намерисва тука, но ще видим каква ще е истината. Слд години всичко се разбира, както стана и с "кулите"
1
7
 
69
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Такава старателна подготовка не се прави само за да се разбиеш в океана. Тая работа е много, ама много вътрешна и няма да се учудя самолета да е кацнал някъде цял и невредим.