Ogilvy & Mather Sofia беше избрана за рекламна агенция на годината, а WWF – за рекламодател на годината по време на церемония по закриването на фестивала на Асоциацията на рекламните агенции Рекламиада 2008 тази вечер в Албена, който се проведе с медийното партньорство на Инвестор.БГ.
Рекламната кампания за борба с климатичните промени „Аномална България“ на WWF, създадена от Ogilvy, се нареди на трето място сред кампаниите. На първо място е кастинг кампанията Big Brother 4 на New Moment New Ideas Company, а среброто беше отсъдено на социалната кампания на Британския съвет „Медии и обществено многобразие“ на студио Ентусиазъм.
Две категории останаха без никакви присъдени награди – „Корпоративна идентичност“ и „Автореклама“ въпреки немалкия брой заявки за участие, съответно 30 и 28. В категорията „Опаковки и етикети“ пък беше връчен само бронз на агенция oh yeah.
Само една награда (за второ място) беше присъдена и в категорията „Телевизионна реклама – стоки“ на Lowe Swing Communications. В останалите две телевизионни категории – за услуги и за социална, политическа или медийна реклама, бяха наградени само по две агенции. Златото в първата отиде при New Moment New Ideas, а във втората - при студио Ентусиазъм.
За втора поредна година категория „Интернет реклама“ остана без първо място. Среброто взе агенция Амекси, а бронза – Амити студио.
Две първи места бяха присъдени в категорията „Събития“ - на Noble Graphics Creative Studio и на студио Ентусиазъм.
Златото в категорията с най-голяма конкуренция като брой заявки (91) – външна реклама – отиде при Ogilvy пак за реклама за WWF за опазване на природните паркове в България. Агенцията спечели първото място и в прес категорията със същата реклама.
В категория „Дизайн“ на първо място е студио Ентусиазъм, а от радио рекламите беше отличен клип на New Moment New Ideas.