IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Аутобаните ли трябва да са приоритет за България?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

17
Претория-ЮАР
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Когато всеки човек е качен на четири колела, това създава много повече работни места, отколкото който и да било друг вид транспорт. Личният автомобил ви закарва точно от където искате, до където искате, когато поискате. Това е американският модел, той работи по-добре от всеки друг. Не искам да съм в една и съща кабина с много хора. Най-добре е, да си сам или със семейството си в автомобила. Комфортно, удобно, рационално. Останалото са глупости.
отговор Сигнализирай
16
Обществен Релсов
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
И най-важното и основното, тези разходи ги плащаме всички ние, независимо с какво се возим и дали се возим въобще. Това са разходи за здравеопазване, разходи за ремонти на пътища, разходи за замърсяване, които по един или друг начин плаща цялото общество. ЕС са изчислили, че при ползване на Железница, тези разходи са най-ниски, а не че ги няма. Но са в десетки пъти по-ниски, което означава пестене на средства. Нашите правителства отказват умишлено да говорят по темата.
отговор Сигнализирай
15
Обществен Релсов
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Една автомагстрала струва по около 10-15 млн.лв. на километър в България. Една жп линия струва средно 3 млн.лв. в световен мащаб, в България е дори по-малко. Отделно, за експлоатация, едно шосе изисква периодична подмяна, която отново включва суров петрол за асфалта. Една жп линия изисква рехабилитация веднъж или два пъти в годината, а цялостна подмяна едва след няколко години и то при извънредни случаи. При метрото - 32 млн.лв. на км. за изграждане и 13лв. на км. превоз.
отговор Сигнализирай
14
Обществен Релсов
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Тук става дума за автомагистрали, а не за пътища по принцип. Моля, посочете поне една европейска страна (освен Великобритания, която продаде железницата си на DB), в която аутобаните да са приоритет. Става дума и за енергоефективност. Всички знаем кой е най-енергоефективния транспорт и че България е на първо място по внос на горива. За кой обществен транспорт не е необходим пътникопоток? И откъде ви хрумна, че трябва да е равномерен? Метрото е скъпо удоволствие. Тук говорим за наземни влакове.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
няма държава в европа,където магистралите да не с приоритет на правителсвото.друг е въпросът,че за едно минаване от 400 км цената е около 50 евро.тук се возиш с една винетка,а ако имаш късмет д не те спре кат,и безплатно.това е въпрос,по който няма две мнения.
отговор Сигнализирай
12
транспортник
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Статията е изключително елементарна и манипулативна! Използва се едностранчиво статистиката: например - естествено е, че с влак е по-евтин превоза, отколкото с автомобил. Само дето се пропуска факта, че е необходим определен пътникопоток и то равномерен. Иначе щеше да е ефективно да строим метро и в Каварна или Челопечене! Аман от специалисти!!!
отговор Сигнализирай
11
ha ha
преди 12 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
на вън хората ползват общественият транспорт по работа, защото инфра стуктурата е изградена добре, но когато става въпрос за удоволствие, по добре с личният транспорта, поради ред фактори, багаж , деца, независимост от разписания и т. н. т. Иначе написалия статията, маи скоро не е ходил към северозападна България да се порадва на пътищата, и да ни обяснява колко било важно да ползваме железниците и не знам какво си още там.....
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Хайде возете си се вие във мърляв стар вагон пълен със смрадливи *** без билет.Тези данни са верни пти положение ,че всички си плащат.А когато от 100 пътника 80 се возят гратис рушат съсипват и цапат превозното средство цифрите съвсем не са такива.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Интересна гледна точка, в която има доза истина. В момента се инвестират европейски пари в модернизирането на железниците, но нещата вървят бавно и инвестициите за това са големи. Когато пътуването с влак стане, такова както е в Европа, цената за това удоволствие ще е съвсем различна от сегашната. Така, че за икономии не е толкова лесно да се говори.
отговор Сигнализирай
8
Obshtestven Relsov
преди 12 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
Тук става дума за ниво държавна политика, а не ниво потребител. Потребителят обикновено избира най-удобната за него алтернатива. В случая, българския гражданин няма такава. Единствената му опция е личния автомобил. Такава е и политиката на правителствата от 30 години насам - насърчаване на индивидуалния автомобилен превоз, за сметка на останалия вид транспорт. В Европа е точно обратното - насърчава се обществения транспорт, и то до степен понякога разрушаване принципите на свободния пазар.
отговор Сигнализирай
Новини