Няма събота, няма неделя - Станишев инспектира магистрали

Премиерът и министър Гагаузов ще проверяват строежа на магистрала "Люлин"
13 апр 2008 09:22,
19
Няма събота, няма неделя - Станишев инспектира магистрали
Снимка: Булфото

Днес, неделя, премиерът Сергей Станишев и министърът на регионалното развитие и благоустройството Асен Гагаузов ще проверят строителните работи на автомагистрала „Люлин” в отсечката между пътен възел Люлин и пътен възел Даскалово.

Символичната първа копка на магистралата бе извършена именно от министър-председателя в края на януари 2007 година.

Общата стойност на проекта е близо 142 млн. евро.

75% от средствата са от програма ИСПА на ЕС, а 25 на сто са от държавния бюджет.

Автомагистралата ще бъде с по 2 ленти за движение в едната посока с проектна скорост от 100-110 км/ч.

„Люлин” е част от общоевропейските транспортни коридори №4 и №8, а общата й дължина е 19 км. Ще бъдат изградени три тунела, 26 моста и виадукта, 3 пътни възела и укрепителни стени. Построяването на автомагистралата ще улесни движението на хора, стоки и услуги по коридор №4 и в югозападната част на София, с което значително ще намалее натовареността в столицата.

В момента пропускателната способност по направлението Север-Юг на територията на София-град и област Перник, което преминава по пътя Е-79, е намалена поради нарасналия автомобилен трафик.

С новата автомагистрала част от движението ще се изнесе извън Владайското дефиле. Това ще улесни пътуването от София към Перник през квартал “Княжево” в столицата.


19
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
18
1
 
0
 
! Отговори
нипелчо преди 13 години
Браво!Добре казано!:)))
17
1
 
0
 
! Отговори
ha-ha преди 13 години
лошо е, че умряха тия, дето са за комунизма, тия за фашизма не. и кво умря познайте :) :)
16
1
 
0
 
! Отговори
komunist преди 13 години
mrete mrusni fa6isti. Da jivee komunizma
15
1
 
0
 
! Отговори
преди 13 години
СИМУЛАНТ !!! А ПРЕЗИДЕНТА ДА НЕ Е НА ЛОВ ЗА СЛОНОВЕ В ИНДИЯ . Я И ТОЙ ДА НАПИШЕ ЕДИН ДОКЛАД ЗА ПОСЛЕДНИТЕ 18 ГОДИНИ ДА ВИДИМ КАКВО Е НАПРАВЕНО В ТОВА ВЕДОМСТВО ПОСЛЕДНИТЕ . ТО КАКТО Е ТРЪГНАЛО САМО КАТО ПИШАТ ДОКЛАДИ СИ ПРИЗНАВАТ ЗА НЯКОЯ ГРЕШКА
14
1
 
0
 
! Отговори
преди 13 години
а не МАГИСТРАЛИ жалък комунист такъв
13
1
 
0
 
! Отговори
преди 13 години
На снимката Станишев гледа така все едно че му е ясно какво инспектира!ХАХАХАХА!Да беше взел да си починеш че ще се прекършиш от работа!Смешни комунисти!
12
1
 
0
 
! Отговори
преди 13 години
Няма събота, няма неделя - Станишев инспектира магистрали TOVA E VE4E PODIGRAVKA OTVSQKADE(DA POKAJEM NA NARODA KOLKO SME RABOTLIVI)DAITE MU PONE EDIN DEN OTPUSKA NA STANI6EV 4E 6TE PRERABOTI
11
1
 
0
 
! Отговори
Вальо преди 13 години
Павел понеже, явно ти разбираш от тези неща, моля те дай повече информация, имаш ли идея за колко време се строят подобни пътища в чужбина? Потърсих информация, но не намерих. Стана ми любопитно за колко време е била построена магистралата до Пловдив? Прочетох, че за тези 20км се планирало да бъдат завършени за 3 години - до 2010. Ако 140км магистрала до Пловдив, по "онова" по 20км за 3 години, това би правило 21 години. Толкова ли са?
10
1
 
0
 
! Отговори
Павел преди 13 години
Другото нещо , което забавя работата е недостигът на механизация , а имайки в предвид амортизацията на наличната, може сами да прецените защо процесът на изграждане се забавя.
9
1
 
0
 
! Отговори
Павел преди 13 години
Може би е редно да знаете , че изграждането на 1 км автомобилен път , без значение дали е АМ, 1 или 2 клас изисква: Геоложки анализ , идеен проект , технологичен проект и разбира се качествено изпълнение. За изграждането на 1км АМ са необходими около 6.5-7.5 млн. евро. Именно тук трябва да се отбележи , че на тази 19 км отсечка ще има 26 мостови съоръжения и 3 пътни възела , които допълнително оскъпяват обекта.
8
1
 
0
 
! Отговори
Вальо преди 13 години
аз не разбирам много, но все пак ако цялото трасе е 19км и строежа е започнал преди една година сега вместо инспекция не трябва ли да има откриване. 19км ми се струва смешно малко разстояние, че да се строи цяла година, а както изглежда, ще продължи още време... Да не говорим, че сигурно ако се направи проучване ще се окаже, че за вложените средства в Германия строят 100км за много по-малко време. При все, че там се работи с по-скъпи стандарти, с по-модерна техника, с по-добра маркировка, по-добър асфалт, и на работниците им се плаща доста повече...
7
1
 
0
 
! Отговори
преди 13 години
fototo e unikalno! kato ot animacionno filmche - nu pogodi
6
1
 
0
 
! Отговори
Гейомраз преди 13 години
Дано некой смел българин смачка тая Херсонска Гнида с багер или валяк...
5
1
 
0
 
! Отговори
преди 13 години
Бе тва невръсно комсомолче немаше ли си друга, по-важна държавна работа тия дни? За тоя паравутист нема ли кодекс на труда, бе? Кво се е разработил кат стахановец баш в почивните дни? Нема ли междуседмична почивка, нема ли уйкенд за провеждане на личен живот? Все в събота и неделя се изхитря да работи показно, та и на него и на още една сюрия придружители да трябва да им плащаме двойни надниците.
4
1
 
0
 
! Отговори
goriko преди 13 години
В СТАРА ЗАГОРА ВИДЯХМЕ КАКВО МОЖЕ .МАГИСТРАЛА И ПЪРВОСТЕПЕНЕН ПЪТ С КРЪГОВО ДВИЖЕНИЕ.
3
1
 
0
 
! Отговори
Ани преди 13 години
Стига с този песимизъм съфорумци. Може пък да имаме късмет Сергейчето вместо първа копка да вземе да изкопа някоя по-голяма дупка и да скочи в нея, та най-после да имаме късмет да се отървем поне от един червен изедник. :))) Щото друг начин за отърване от червената ***, дето ни изпи кръвчицата няма.
2
1
 
0
 
! Отговори
рали преди 13 години
Божеее, той проверява магистрали....А вчера прокуратурата се забори с престъпността като заключи няколко кръчми в Пловдив...Удрят проблемите право в сърцето значи!
1
1
 
0
 
! Отговори
преди 13 години
Американците казват:Не еважно колко работиш,важно е какво си направил!