Защо отново сме водещи в черната класация за жертви по пътищата?

Единствено в България и Румъния има некачествени пътища, посочи Христо Радков
25 юни 2021 21:57, Красимир Ангелов
32
Защо отново сме водещи в черната класация за жертви по пътищата?

България е сред първенците в черната класация за най-много жертви по пътищата на ЕС. Има ли шанс да намалим жертвите в катастрофите, какво и от кого зависи това - темата коментират експертите Христо Радков и Йонко Иванов.

"Ние винаги сме шампиони по катастрофи и жертви по пътищата. Най-важната причина е самият път", убеден е председателят на Българското обединение на шофьорите Христо Радков.

Още по темата
"В Европа, като тръгнете по магистралите, единствените места, където няма качествени пътища, са Румъния и България. Ето защо и жертвите тук са най-много", коментира той в студиото на "Денят ON AIR". И добави, че освен магистралите, трябва да се ремонтират и обходните пътища.

Според него ако се подобри организацията на движението, извършат се ремонти по пътищата - и ситуацията с катастрофите и жертвите ще бъде различна.

"В България думата държавна политика по пътна безопасност липсва. Там са сложени хора, които не са се занимавали с това. Агенцията по пътна безопасност е по-малка от Автомобилна администрация", коментира председателят на Съюза на преподавателите по авто-мото подготовка Йонко Иванов.

Той определи като положителна срещата с транспортния министър през седмицата и се надява да не се стигне до протести по магистралите.

"Диалогът се възстанови. Ние настояваме за незабавни промени в "Автомобилна администрация", искаме ревизия на действията на тези хора, които са на толкова високи позиции", уточни още той за Bulgaria ON AIR.

Иванов уточни, че има проблем с провеждането на изпитите за бъдещи шофьори. Таблетите постоянно спират, налага се да се чака с часове старта на изпита по кормуване.


32
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
27
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
В Англия ме спряха да ми кажат че съм забравил да включа светлините и ми пожелаха приятен път, тук за същото ми донесеха да подпиша фиш, който няма как да обжалвам. Просто английските полицай знаят кой им плаща заплатите, а тукашните не. По добре да плащам данъци там, а не тука.
26
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Проблема е в калпавите и самонадеяни шофьори, които не спазват правилата, липсата на ВСЯКАКЪВ контрол и явно малките глоби, както и в старите, раздрънкани коли, които караме. Пътищата са ясни. И в други страни има лоши пътища, айде сега. В Совения имаше случай - човек си паркира колата зад един камион на своята си улица. Минава покрай шофьора на камиона и той му лъха на алкохол. Човекът звъни идва полиция, глоба - 300 евро за една изпита бира. Това е положението. Невъзможно в БГ
25
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Не само че сме първи, а втория след нас е с наполовина по-малко жертви на глава от населението. И после полицията си била вършила работата, като ти напише някой акт за забравени светлини, ако не го почерпиш.
24
2
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Пълни глупости, пак се опитват да заблуждават хората с псевдоексперти, истинската причина е липсата на цялостен контрол върху пътния трафик, както и контрол по придобиването на книжки. Всички проблеми в тая държава идват от липсата на контрол.
23
1
 
5
 
! Отговори
Реалист преди 6 месеца
В последните 12 години на всеки 100 хиляди нарушения КАТ санкционира за едно. В нормалните държави шофьорите са убедени, че направят ли нарушение неизбежно ще бъдат санкционирани за него и гледат да не правят нарушения. Всеки човек с поне малко мозък би разбрал какво означава това, но сред хората отговорни за пътищата и всичко около тях май няма такива.
22
0
 
2
 
! Отговори
Реалист преди 6 месеца
Лошо пътища, лоша организация на движението, безумно поставени знаци и маркировки и най-важното - пълна липса на контрол за спазването на правилата, колкото и да е безумно приложението на тези правила. Това са причините за 99% от нарушенията, катастрофите, загиналите и ранените. Останалият един процент е по вина на шофьорите. Големият проблем е, че масово са ни промили мозъците, че в 99% от случаите виновни са шофьорите и хората искрено вярват, че е така.
21
0
 
2
 
! Отговори
до 19 преди 6 месеца
Е да ама винаги ще има хора с пари и те винаги са проблем при раздаване на наказания ,защото парите дават друго ниво не случайно ги наричат недосегаеми--законите не се пишат за тях ,а за тези който нямат пари . За това във всеки текст на закон има какви ли нее точки и алинеи ,ако искаш да наказваш здраво няма нужда от подобни закони ,а от един единствен текст ясен и точен ЗА ТОВА ТОВА ! без от--до ,ама това може би е било при КРУМ-Страшнии .
20
0
 
3
 
! Отговори
32--г. такси преди 6 месеца
Ако питаш милиционер той си знае неговото -не спазват правилата ,вдигаме глобите и така все едно и също до сега , НО въпроса си остава същия ,като си нямате работа не питайте мене ,пак питайте тях ,те са много умни едни такива компетентни с авторитет държавата е зад тях ,никога не нарушават законите ,нито те ,нито семействата им имат актове -- питайте ги бе ! те ще ви кажат...
19
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Много изнервени 80-процентници по лошите пътища , без маркировка и с нулева организация.
18
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Може да се оправим само ако ликвидираме прокуратурата и съдебната система на ГЕРБ , както и медиите им. Ако трябва и физически.Иначе оправия няма да има.
17
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Защото никой от нас не спазва правилата,всеки се прави на бабаит от горе до долу по веригата.Защото не се прилагат драстични мерки като в другите страни.Защото законите са врата у поле.Ако имаш пари винаги можеш да се измъкнеш,ако преди това си оцелял,де.
16
2
 
13
 
! Отговори
адвокат Тенев преди 6 месеца
Причините са само две: Недостатъчна подготовка и липса на Култура....
15
0
 
17
 
! Отговори
Радослав преди 6 месеца
Причините са много: липса на инфраструктура, несъществуващ контрол, книжки падащи се в шоколадови яйца, липса на елементарна култура и какво ли не още! Цяла сбирщина от поне 150000 държавни служители взимат заплати за да следят пътища, МПС-та и какво ли не още, а превантивност нулева! Цялата тази *** взима заплати, а ползата от тях е никаква! Проблемите са на всички равнища, но желание за промяна няма, защото ще трябва да се уволнят много роднини!
14
2
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Е как защо?Защото е пълно с хора с комплекси,които си мислят,че автомобила е въпрос на гъзария и висок престиж.А това е една ламарина с двигател да те транспортира от точка А до точка Б,нищо повече.Първенюта,които си мислят,че като са събрали там 200 000 или повече за по-скъпа ламарина и са връх на сладоледа.Истината обаче е,че богатите си имат шофьори за колите,капитани за яхтите,пилоти за самолетите и ако им се наложи да шофират не се държат като *** с пари и да се фукаравят пред бедните.
13
3
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Повече от нормално. Най-ск апаната държава във всяко едно отношение си води тези класации.
12
0
 
13
 
! Отговори
Ant преди 6 месеца
Защо? И до кога? Като се качиш в колата вложи - малко съвест, малко съзнание, коректност, мисли, размини се с отсрещания, така, че да не създаваш смут, не изливай яда си- не си на компютъра- не трябва да смачкаш колата отсреща. Е ха напънете се, покажете култура в шофирането!!!
11
0
 
13
 
! Отговори
Щирлиц преди 6 месеца
Едно кило шофьорски книжки имате ли?... -Имаме.
10
1
 
18
 
! Отговори
Gorskio преди 6 месеца
Какви пътища бе, пълно е с д.ебилни шофьори каращи като на рали без да мислят за нищо. А полицията само присъства, констатира и имитира дейност с някакви безсмислени глоби.
9
6
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Не видях/усетих лошите пътища в Румъния за разлика от България! Румънците са най-голямия производител на асфалт в Европа!
8
11
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Защо не посочване цифри а само лаете месеца.За 20г. Жертвите намаляват с 30% .Но на иди ота който кара пиян или дрогиранили се мисли за шумахер акъл не можеш му вкараИначе боко им виновен, че направи пътища да карат като луди