Мащабна рекламна кампания в интернет популяризира България като туристическа дестинация

На www.bulgariatravel.org потребителите могат да се запознаят с 450 туристически обекта в България
Спонсорирано съдържание | Обновена: 2 фев 2012 12:14 | 1 фев 2012 16:48, Златко Желев
Мащабна рекламна кампания в интернет популяризира България като туристическа дестинация

От януари 2012 г. Министерството на икономиката, енергетиката и туризма (МИЕТ) стартира мащабна рекламна кампания за популяризиране на новия туристически портал на България www.bulgariatravel.org.

Интернет страницата представя страната ни като държава с уникално историческо и културно наследство, и с разнообразна природа, предлагаща богати възможности за активен целогодишен туризъм, както и помага на туристите да изберат атрактивно място за отдих в България.

Новият туристически портал www.bulgariatravel.org бе представен официално на 27 септември 2011, по време на честването на Световния ден на туризма. В него потребителите могат да се запознаят с 450 туристически обекта в България и с всичко интересно за тях – множество видеоклипове, снимки, маршрути, полезна информация за страната.

Кампанията по неговото популяризиране ще се провежда в рамките на четири месеца – от януари до април 2012 г. Тя ще се осъществява в интернет пространството над 80 държави от целия свят, включително и в България. Сред тях са страни от Европа, Северна и Южна Америка, Арабския свят, Китай, Япония и Австралия.

Инициативи, част от рекламния проект, са рекламни банери и текстови връзки, поместени в световни интернет търсачки, и в туристически портали и сайтове. Ще бъдат създадени и разпращани електронни бюлетини сред регистрираните потребители на www.bulgariatravel.org, както и рекламни послания в големите социални мрежи и блогове.

Забавен елемент от рекламната кампания са планираните рекламни игри, които ще се организират на www.bulgariatravel.org. За участниците се предвиждат атрактивни награди като 10 едноседмични почивки за двама в четиризвезден хотел, както и много предметни подаръци.

Директен бенефициент по проекта е МИЕТ, а изпълнител е ДЗЗД „МЕДИА КОНТАКТС - АЙСИДЖЕН” - обединение на водещи компании в сферата на интерактивните технологии, реклама в интернет, дигиталните технологии.

Обединението включва и една от най-големите световни дигитални агенции Media Contacts, част от Havas Digital - втората по големина медийна група в света.

Проектът се реализира по оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013” и е финансиран изцяло по схема за безвъзмездна финансова помощ от Европейския съюз. Със средства по същата програма беше реализиран и проектът за създаването на новия туристически портал на България www.bulgariatravel.org.


Спонсорирано съдържание

Спонсорирани публикации