Министър на Централна гара в София: Мръсно е и тече!

Христо Алексиев поиска спешен ремонт на гарата на Подуяне
51
Министър на Централна гара в София: Мръсно е и тече!
Снимка: архив "Булфото"

Служебният министър на транспорта Христо Алексиев направи изненадваща проверка на Централна гара в София.

Той е бил придружаван от генералния директор на Национална компания "Железопътна инфраструктура" (НКЖИ) Красимир Папукчийкси, съобщиха от ведомството му, цитирани от БТА.

По време на изненадващата инспекция министърът е видял недостатъци, свързани с хигиената и поддръжката на гарата.

Алексиев е наредил всекидневен контрол и мониторинг при почистването на най-голямата гара в страната. Той е поискал пълна информация за почистващата фирма и предупредил, че ако ситуацията не се подобри, ще бъдат наложени финансови санкции.

Освен лошата хигиена на Централна жп гара София са забелязани течове, които  министърът иска да бъдат отстранени от фирмата извършила ремонта, в рамките на гаранционните срокове.

Централна жп гара в София бе ремонтирана за пореден път наскоро и тържествено открита от предшественика на Алексиев – Ивайло Московски.

По-късно служебният министър е направил проверка и на жп гара Подуяне, в следствие на която е разпоредил спешен авариен ремонт на гарата поради лошото състояние.

Той е изискал обследване на течовете, осветлението и отоплението в нея.

Министър Христо Алексиев е наредил създаване на спешни ремонтни бригади в структурата на НКЖИ за поддръжка на малки гари.
 


51
Още от
Напиши коментар Коментари
45
0
 
0
 
! Отговори
ognyanz преди 1 година
До 45: Чети написаното. "Той е поискал пълна информация за почистващата фирма" - какво неясно има. Има кой да контролира чистачките, но ако той не си върши работата кой трябва да му изтегли ушите? Ивайло Московски, като е отрязал лентата, сигурно вече не се е вясвал там. Това ли направи и новия министър.
А за поддръжката на малките гари сигурно не само Московски, а и доста министри преди него не са се сетили.
44
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Е за това, че е мръсно изпълнителя на ремонта ли е виновен. Това е евтин PR. Цялото правителство се е юрнало да търси под вола теле. Явно министъра няма друга работа освен да контролира чистачките на гарата или може би само от това разбира. Вчера пък Герджика задържа отварянето на тунела Ечемишка с цял ден за да може да отиде да реже ленти и да се хвали как е сменил 100 крушки за 390 000 лв. А шофьорите седяха часове в задръствания при положение че ремонта е приключил
43
1
 
6
 
! Отговори
тонева преди 1 година
А случайно, не му ли направи впечатление на министъра с колко закъсняват влаковете още от началната си гара, отоплени ли са, те чисти ли са. Не мога да повярвам, че е бил на гарата заради една мокра стена. Евтина му е пи-ар-ката. Т.е проблема е съвсем друг- прав е колегата по-долу, че не го ръководи желанието да промени нещо за добро, а личи че е зле прикрито отмъщение.
42
2
 
3
 
! Отговори
Това е евтино заяжда преди 1 година
До Анонимен
Той си е отишъл подготвен - и фотограф, ката целта е да покаже че Милчо нищо не свършил с ремонта, че договорите са му калпави, но нали беше там през цялото време докато се прави ремонта и беше заместник, отговарящ по проектите... Не му прави чест. Излага се. Има по-важни проблеми за решаване, ако му стиска.
41
0
 
4
 
! Отговори
а по-важните неща? преди 1 година
Този Алексиев, както и сегашният директор на НК ЖИ до вчера работиха рамо до рамо по проектите - включително и ремонта на Централна гара. Плочките, които нямат чистене и приличат на мръсни са лично тяхно дело.... Сега си измиват ръцете с почистващата фирма. Хигиенатана пътникопотока не е на ниво, и много се цапа, но и много се чисти. Няма снимка в пресата на лоша хигиена- сигурно така го изкарват , защото са взели на мерник още някого- я фирмата, я още някой, който искат да махнат. Така действат
40
1
 
6
 
! Отговори
Един от Северозапада преди 1 година
Нищо ново под слънцето. Още отдавна, много отдавна, 1700 и някоя година, сагооткрили начина за борба с нехайството, кражбите и измамите, при държавните поръчки. И то не на запад, както мислите, а на изток, в Русия. Прочетете "Указ за качеството" на руския цар Петър I, и вижте как трябва да се работи по държавни поръчки и с държавни пари.Потърсете го в нета, интересно и поучително е.
39
1
 
12
 
! Отговори
The Evil Queen преди 1 година
Ремонта на гарата беше на стойност 73 милиона, срамота е толкова пари на вятъра.
Мрамора го окрадоха от центъра на Перник и още няколко населени места, цялата бутафория 73 МИЛИОНА. Срамота е толкова откраднати пари и веднага ремонт.
38
0
 
3
 
! Отговори
от кочината преди 1 година
мръсотията е естествена и предпочитана среда на обитание на цяла прослойка.
течовете допринасят за цялостния им комфорт.
37
0
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
На мен,като търговец,ако ми дойдат на изненадваща проверка и открият каквито и да са нередности-ще ми скъсат задницата от глоби,а при тея фирми-"ако ситуацията не се подобри, ще бъдат наложени финансови санкции."!!!Нямам думи-егати държавата!!!
36
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Мисля, че не мръсотията е най-големия проблем на БДЖ, вярно че е министър за малко, но определено трябва да се смени модела, има много да се модернизира. Транспорт като този, може да носи много добавена стойност, стига да се оправлява добре.
35
4
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Ами този изглежда ще трябва да свърши работата на онзи,който 4 години се покрива и трнспорта и инфраструктурата се оказаха в плачевно състояние.
34
9
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Хайде,и този си свърши работата,даде ценни насоки!Да се готви следващият!
33
3
 
31
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Видими резултати.Гарантирано от Герб!
32
0
 
13
 
! Отговори
Ха така преди 1 година
Ха така проерки трябва навсякъде от А до Я
31
3
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Голяма институция тая Централна гара, заглавието така е написано, че все едно си има личен министър! Хаха
30
0
 
2
 
! Отговори
Коцкарот преди 1 година
🙃стрине Пене, пейките са на вторио етажъ...
29
3
 
27
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Парата за ремонта нали е усвоена и окрадена че течело вода бай ХОЙ кво го брига.
28
3
 
30
 
! Отговори
Преминаващ преди 1 година
Последните от време на време ползвам ЖП превозите на къси отсечки до ЦГ София.
След като приключи ремонта, единственото, което правеше впечатление е, че е приключил ремонта - т.е. ЦГ вече не е ремонтна площадка, иначе почти никакъв напредък и нищо по-хубаво и ново не се забелязва в сравнение с преди.
Същата стилистика и атмосфера, а излезеш ли през вратите в прилежащите площи на гарата - леле майко - циг@ния, мизерия, смрад - направо да те е гнус да ходиш...
Така и не разбрах, какво ремонтираха?
27
1
 
22
 
! Отговори
стрина пена преди 1 година
Не мисля, че гарата на една столица може да бъде политически приватизирана. Гара е имало и преди Бойко I, гара ще има и след него. А дали е чиста или ***, всеки може сам да се убеди. Същото се отнася и за автогарата - на външен вид е лъскава, а вътре няма една пейка да седнеш. Това го няма и в Косово. Хайде да си вършат работата там кой за каквото е лапкал пари и да не се обясняват.
26
0
 
11
 
! Отговори
Nematakvoznesto преди 1 година
Ko ko kaza? Mrasno li? V Bulgaria? Nevazmojno.
Kak mrasno, be? Lajat.

Tam ima 3003 webcameri i nabludateli, ohraniteli, personal, marketing, prodajbi, pojarogasiteli, jandarmeria, policia, pr, jurnalisti, piloti, mehanici, arhitekti, boiadjii, staklari, darvodeltsi, jelezari, kovachi, terzii, aptekari, shapkari, askeri, juristi, advokati, doktori, hei, beseka, ban, unesese....eeheeei bulgarski experti i specialisti?!
Bulgaria e na parvo miasto po camerna chistota v EU! Ima daje divancheata v wc