Из София с автобус: Нови маршрути, закрити линии...

Мащабна реформа в градския транспорт засяга над 40 линии
Обновена: 21 мар 2017 13:18 | 21 мар 2017 12:07, Вера К. Александрова
21
Из София с автобус: Нови маршрути, закрити линии...
Снимка: архив Булфото

Над 40 линии на автобуси и трамваи ще бъдат променени – закрити, обединени, удължени и др.

Решението за това е на Столичния общински съвет. Част от промените вече са въведени като временни, а сега стават постоянни, съобщиха от Центъра за градска мобилност.

Закриват се автобусни линии №41, № 53, № 114, № 110 и трамвайна линия № 19 .

Обединяват се маршрутите на следните автобусни линии: № 213 и 214, на № 26 и 87 , № 1 и 2 , № 68 и 69, на № 84 и 284.

Възстановавя се движението по линия № 66, и по № 103.

Автобусите по редица основни линии от градския транспорт в столицата ще се движат с променен маршрут. Автобус 204 се удължава – от ж.к. Дружба 2 по маршрута си до спирка "Ул. Родопски извор” на ул. "Тодор Каблешков” и направо по ул. "Тодор Каблешков” до крайната станция в ж.к. Гоце Делчев двупосочно.

Автобусна линия № 309 ще се движи от крайната спирка на площад "Сточна гара” наляво по бул. "Константин Стоилов”, надясно по ул. ”Каменоделска”, наляво по ул. "Грънчарска” (връщане по ул. "Заводска” и ул. "Индустриална”), ул. "История славянобългарска” обратен завой при пътен възел Надежда на бул. "Илиянци” и по маршрута двупосочно;

Променен ще е маршрутът на 309 и в посока площад "Сточна гара” - от крайната станция в ж.к. Люлин 1,2 по бул. "Добринова скала”, бул. "Сливница” и по маршрута двупосочно;

Променя се маршрута на автобус № 76,  №82 и на линия №111. С променен маршрут ще се движи и трамвай № 4 - от кв. „Орландовци" по маршрута си до кръстовище бул. „Княгиня Мария Луиза” - ул. „Козлодуй”, наляво по бул. „Княгиня Мария Луиза”, направо по бул. „Витоша” до ул. „Алабин", надясно по ул. „Алабин” и направо по бул. „Македония” по маршрута двупосочно.

Общината разкрива и нови автобусни линии: № 294 до "Площад на авиацията” - от ул. "Йордан Йосифов” надясно по ул. "Акад. Стефан Младенов”, ул. "8-ми декември”, бул. "Св. Климент Охридски”, метростанция "Г. М. Димитров” и по бул. "Д-р Г. М. Димитров” до "Площад на авиацията” двупосочно.


21
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
12
5
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
САМО БКП. ДА ЖИВЕЕ КОМУНИЗМА ДРУГАРИ.

ДОЛУ ДЕМОКРАЦИЯТА.

КПСС, БКП, КПСС, БКП, КПСС, БКП.

УРААААААААААААА
11
1
 
7
 
! Отговори
До 16 ! преди 1 година
А защо съм чел как експертите по градски транспорт обясняват, как трябва да се дублират линиите на метрото с линиите на надземния градски транспорт? Защо ли и преди години имаше бързи и бавни автобуси по една и съща линия и беше много удобно? 84 и 284 са "оптимизиран" от фандъкова остатък от онези времена, когато се мислеше за удобството на хората.
10
2
 
8
 
! Отговори
! преди 1 година
Автобусите трябва да са по-малко, и да имат довеждаща функция до метрото.

Правилно е да се закрие излишното и дублажите.

Например 84 и 284 имат само 1 спирка разлика, при това основното и направление вече е покрито от метрото.
9
1
 
8
 
! Отговори
:/ преди 1 година
Каза го и го направи. Доколкото си спомням когато се появи новината, че новата цена на билетите е паднала в съда Фандъкова се изказа, че ако върнат старата цена на билетите за градския транспорт това ще доведе дд закриване на линии и променя на маршрути. Е, факт. Ключът е точно в това изречение: "С него се променя само статут на линии от временен на постоянен". Направи нещо временно, за да остане постоянно без много много шум.
8
7
 
8
 
! Отговори
фандъковщина преди 1 година
Промени по фандъковски - първо ги правят временни, за да успокоят хората, които обикновено не ги искат и са готови да протестират, после ги правят постоянни, както е сега с 42 от промените, но има и 4 "продължени" промени. Фандъковска му работа за манипулиране на хората. Очевидно е, че почти всички така наречени промени, обслужват частни интереси на определени фирми и затрудняват хората използващи градския транспорт.
7
4
 
3
 
! Отговори
смЕх преди 1 година
Абе Дзад.ник това ,че не съм съгласен с нещо и някой не ме прави болшевик аз чета статията прочети заглавието и го кажи на джурналята от днес или не ти отърва .
6
5
 
15
 
! Отговори
смЕх преди 1 година
Следствие на тези промени очаквам още по-вече хора да си подкарат колите и да отсвирят така наречения градски транспорт практиката е показала ,че винаги става по-зле. Преди време същите тези общинари измислиха безумния маршрут на трамвай №8 от "Люлин" до "Западен парк" ,а за да се стигне до центъра трябваше да се ползва още една линия познайте колко "щастливи" бяха пътниците.
5
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Наистина сега правят едни уж временни промени, със статут на постоянни, но точно тук е прецакването на хората, които никой не ги пита дали искат тази промяна. Когато я въвеждат като временна, това е за да спрат протестите на хората, а сега просто узаконяват това, срещу което хората биха протестирали, ако сега ги направят тези промени.
4
2
 
8
 
! Отговори
Медии = Паника преди 1 година
На сайта на Център за Градска Мобилност пише: НЯМА НОВИ ПРОМЕНИ НА МАРШРУТИ В ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ. Новината в сайта им е пусната на 21.03.2017 11:35
3
1
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Пълният списък на промените го има на сайта за градския транспорт на София. Тук новината е толкова орязана, че е в известна степен неизползваема.
2
7
 
22
 
! Отговори
фандъковщина преди 1 година
Промените са много - почти 50.
Тези 12 промени, които ме засягат мен, са ужасни - сякаш от всички възможни варианти са избралия най-лошия за хората. Резултатите от тези промени са ясни - както и при предишните подобни промени, пак ще има значителен спад на пътуващите с надземния градски транспорт в София и увеличение на използването на личните автомобили. После следва "оптимизация по фандъковски" - увеличение на интервала между две превозни средства по една линия и нов спад на пътниците.
1
1
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Вече 70 годин все мащабни проекти и все никакъв ефект!