Наш космолог: Няма нищо страшно, ако сме под контрола на Бог

Ст.н.с. в БАН твърди че на Луната има живот, и че извънземните ще ни помагат
12 мар 2008 09:39,
Наш космолог: Няма нищо страшно, ако сме под контрола на Бог
Снимка: ufo

Ние досега вярваме в Господ, а сега трябва да го видим. Категорично не съм съгласен с тезата, че те са дошли да подчиняват и колонизират, както се пропагандира непрекъснато.

И не смятам, че тази среща трябва да се отлага, защото в крайна сметка цялата еволюция на човечеството е подчинена на антагонизъм, тоест висш подчинява нисш. Така че ние трябва да сме готови и нас да ни подчинят или поне да ни помогнат.

Това заяви ст.н.с., заместник-директор на Института по космически изследвания в БАН Лъчезар Филипов.

От 10 години се знае, че при стъпването си на Луната американските астронавти са видели съоръжения и останки от конструкции и вероятно са били „видени“, коментира ученият.

Сблъсък не е имало, но става въпрос за цивилизация, която е много по-висша от земната, щом преодолява разстоянията на Вселената.

Не може да тръгнеш във Вселената да се разселваш – да правиш наука и цивилизация, и да се стремиш да подчиняваш. Ние сме свикнали с кръста и меча да правим цивилизация, но не смятам, че този манталитет е достоен за вселенския разум, споделя Филипов.

САЩ са разполагали с 4 готови мисии за изследване на Луната след 1969 г., но внезапно са отложили програмата си с близо 50 години, за 2015-2020 г., за да „се избегне срещата“.

На въпрос за какъв разум става дума Филипов обясни, че ако човечеството реши да отиде до една от най-близките звезди, трябва да лети 300-400 години. Очевидно е, че щом тази чужда цивилизация е способна да прелети тези разстояния, значи има технология, която доближава скоростта на светлината или я надвишава.

Ученият смята, че хипотезата за бази на обратната страна на Луната, която е невидима за нас, е много вероятна, тъй като условията на Луната са много удобни поради ниската гравитация и „всяко разумно същество би ги използвало“.

Според него полетът до Луната и в момента е осъществим, а максимално се забавя осъществяването му. Говори се за сонди до Марс, до Юпитер, Нептун, поставят се неестествени цели. Това са много по-големи ресурси, отколкото отиването до Луната.

Защо се заобикаля тя? За да се отложи тази среща, твърди Филипов. Истината е крита нарочно, за да се спести шока на човечеството.

Ако докажем, че сме цивилизация, която можем да решаваме планетарните си проблеми и да сведем до минимум антагонизма си, а не сме враждебно настроени, те ще ни помогнат, заявява ученият.

ох преди 15 години
Pak tozi pishe gluposti ot tipa na:''И не смятам, че тази среща трябва да се отлага, защото в крайна сметка цялата еволюция на човечеството е подчинена на антагонизъм, тоест висш подчинява нисш.''в природата Лъчи няма висши и низши. Всяко нещо си има предназначение. Между другото ти сигурно си от висшите, само където още не си еволирал достатъчно, та затова все глупости пишеш.

Що четете глупости? преди 15 години
Бог трябва да ни се покаже.волюция на човечеството е подчинена на антагонизъм, тоест висш подчинява нисш. Така че ние трябва да сме готови и нас да ни подчинят или поне да ни помогнат.Тръпки ме побиват от тези редове. Те разкриват само едно липса на духовност и каквато и да е било ценностна система.

anonim преди 15 години
Контрола на Бог, контрола на БСП или БКП. Ей, Лъчко стига си дрънкъл глупости!Бог и контрол?!!!!Абе като ти е толкова промит мозъкът стига си се врял навсякъдеи си дрънкал глупости. Не стига, че си посредствен учен, ами си и един администратор от най-реакционен комунистически тип. Абе човек скрии се някъде - не ставаш да ръководиш. Нито морал имаш, нито чуство за дълг и отговорност.

GOGO преди 16 години
ако новата еволюция на човечеството започва с поколението след 1999 значи с всички нас е свършено

k преди 16 години
neznam ..no nikoi ot tuk ot horata na tazi zemq nemoje da kaje che e siguren che ima ili nqma "bazi na drugata strana na lunata" prosto shtoto ne go vijdash :) ...a ako ima fenove ot vas moje da se pozagledate v mars :) shte vidite neshto mnogo interesnu koeto napodobqva nqkoi zgradi v Egypt ...i dali ima izvunzemni ...estestveno che ima :) koito kazva obratnoto prosto nqma akul v galvata da misli che samo nie vijadsh li sme kusmetliite :) daje spored men i ne samo spored men a spored mnogo drugi hora koito po 24chasa 7 dena v sedmicata se zanimavat samo s tova ...ima jivot dori v nashta sluncheva systema ..i az mislq che moje bi tezi hora sa pravi ...poneje v tezite im ima adski mnogo logika ...dobur primer e munichkata Evropa :) ...i ne samo tq :)

ГОГО преди 16 години
Браво баце,много точно си го казал.Само нещо да добавя ,няма доказателства за извънземни.И всички които твърдят обратното не са у ред..........но има вероятност да има живот и на друго място в вселената-в никакъв случай не става въпрос за Луната.Ами някъде там, където едва ли ще някога отидем-като се вземат мащабите на космоса.

astroart преди 16 години
На Луната някога е имало извънземна цивилизация. И от НАСА крият този факт от времето на първия полет до спътника на Земята."С тези думи започна изказването на един от бившите сътрудници на НАСА. Скандалната сензационна пресконференция се състоя във Вашингтон. На нея, Кен Джонсън обвини ръководството на НАСА, че не само са изкривявали информация за лунната програма "Аполо", но че и умишлено са скривали особено важни факти.Съорганизаторът на събитието Ричард Хогланд от своя страна заяви, че от НАСА вече 40 години крият сензационни открития, направени по време на лунната експедиция.Хогланд споделя още:"Както НАСА, така и съветската космическа програма по отделно са открили, че ние не сме сами във Вселената. На Луната съществуват руини, следи от култура, която е била значително по-просветена, отколкото сме ние сега"Бившият консултант на НАСА се обясни на журналистите, че анализът на снимковия материал от Луната дава повод да се смята, че лунната повърхност е усвоена и застроена, и това отдавна е известно.На пресконференцията пред журналистите, Хогланд и Джонсън показаха снимки на Луната, пуснати през филтър. На фотографиите се виждат странни фигури:"Тази кула е висока няколко километра, има съвършено потресаваща форма.Ние се опитваме да си представим структурата на тази постройка" - сподели Ричард Хогланд.На въпроса защо лунните сгради, които имат особено огромен размер, не се виждат с телескопите от Земята, Хогланд отговори, че кулите са построени от особен вид стъкло по неизвестна на нас технология.Учените колеги на бившия специалист от НАСА, показват нескрития си песимизъм. Хогланд се опитва да го разсеее, показвайки оригинални снимки на НАСА, взети от него от работоното му място."Всичко което ние виждаме е хълмове и фрагменти от тъмното небе. Когато вие пропускате фотографията през скенер, то стават видими геометрични фигури", - каза бившият сътрудник на НАСА.От НАСА са без коментар по всички изказвания и трърдения и съвсем безпристрастно обявиха на 30 октомври разпределението на новите задачи по изследване на Луната и подготовката за новите мисии.Руските учени също отказаха коментар и обявиха за несериозни изказванията Хогланд и Джонстън.

m27 преди 16 години
Струва ми се че всеки от коментиращите всячески се стреми да се изкара професор пред професора.

преди 16 години
Do iikpekt,Ej, a na teb mozykyt ti e promit na tema konspiracii. Procheti malko istoriite na religiite, opaznaj gi - pyk togawa piszi takiwagljuposti!

ошашавен преди 16 години
Е тва е творческа дискусия!!!

iikpekt' преди 16 години
БРАВО ТОВА Е ИСТИНАТА!ЕВАЛА ,НАПИСАЛ СИ ГО АБСОЛЮТНО ТОЧНО!ПОНЕЖЕ ОТ ХИЛЯДОЛЕТИЯ РЕЛИГИЯТА ДАРЖИ ЧОВЕКА И НИКОЙ ОТ ТЕЗИ ЗАВЗЕЛИ КОНТРОЛИРАНЕТО И ПРОМИВАНЕТО НА МОЗЪЦИ,НЯМАТ ДА ПОЗВОЛЯТ ДА СЕ РАЗКРИЕ ИСТИНАТА.И ТОВА Е ЗАЩОТО ТЕЗИ КОИТО ГО УПРАЖНЯВАТ ТОЗИ КОНТРОЛ ЩЕ ИЗЧЕЗНАТ,ПОНЕЖЕ ТОГАВА,ХОРАТА НЯМА ДА МОГАТ МАНИПОЛИРАНИ С ГЛУПОСТИ ОТ РОДА НА ТОВА,ЧЕ ЖЕНАТА Е СЪЗДАДЕНА ОТ РЕБРОТО НА НЯКОЙ СИ АДАМ,ЧЕ ПРОИЗХОЖДАМЕ ОТ МАЙМУНИ И ТЕМ ПОДОБНИ МАЛО-УМНИ ТВЪРДЕНИЯ.СПОКО ДЕЦАТА,НОВОТО ПОКОЛЕНИЕ НА 21 ВЕК НЯМА ДА МОГАТ ДА БЪДАТ МАНИПОЛИРАНИ.ПРИЗНАТА Е ТЕЗАТА НА УЧЕНИ В ЦЯЛ СВЯТ ЗА ЕВОЛЮЦИЯТА НА СЪЗНАНИЕТО В НОВОТО ПОКОЛЕНИЕ ДЕЦА,РОДЕНИ СЛЕД 1999ГОД.

преди 16 години
Vanga ne beshe li kazala 4e 2200 ste kacnat v ungariq? 4e pojiveem, 4e vidim :))

Nikter преди 16 години
http://zazz.bg/play:799c3459Я вижте това клипче, трябва да издирим целия филм. Тогава ще разберем дали е фалшификат, така само с това клипче, не става.

радяцията преди 16 години
Ако продължаваш да пишеш "РАДЯЦИЯ" и теб никой няма да те взима насериозно :)

преди 16 години
Абее все тая дреме ми да се опраат

преди 16 години
е спрете да ми цитирате коментара като нищо не разбирате.. Единия се изцепи ,че радиовълните пътували бавно- при положение ,че говорим за електромагнитините инпулси които са със скорота на светлината .. Другия изсипаняк пък за радияция говори от големия взрив.. Не *** такива говорим за електромагнитните вълти и микровълнови вълни които се пораждат при отделянето на енергия.. и тези електромагнитни лъчения ги има из цялата вселена.. А смешника с радяцията от големия взрив да ти обясня селянино - Големият взрив предизвиква явление, наречено по-късно Реликтово излъчване. То е открито през 60-те години на 20 век и служи за потвърждение на теорията на Големия взрив.. а сега да ти обясня какво е това излъчване- Реликтовото излъчване е електромагнитно лъчение, идващо от всички посоки на небесната сфера, със спектър на абсолютно черно тяло с температура ~3 К . Ето това са електромагнитинте инпулси ,които летят из космоса но сред тях няма вълни от технология.. И спрете като нищо не разбирате да копирате чужди коментари и да се изказвата като деца надъхани от Стар Трек и непрочели една книжка но се правят на компетентни.

преди 16 години
Доколкото ми е известно Лъчезар Филипов не го взимат на сериозно във Физическият Факултет на СУ. А в *** (=БАН) какви ли не "извънземни има".

Те идват! Гответе се! ;)

преди 16 години
Прочетох 21. Филипов - Галилей!Смях в залата?И какво е открил - спътниците на Юпитер? Само публикации в средствата за масова информация. И това му е целия научен труд.Истинския учен пише - ама другаде. А този - в средствата за масова информация. Да пише научна фантастика като племенницата си - ще има по-голям принос.

i преди 16 години