BG фирми се представят успешно в изложенията на Messe Frankfurt

Интер Експо Център стана официален партньор на третия по големина изложбен център в света
Спонсорирано съдържание | 25 апр 2016 08:17,
BG фирми се представят успешно в изложенията на Messe Frankfurt
Снимка: Messe Frankfurt

Българските фирми се представят успешно на изложенията на Messe Frankfurt, заяви пред Investor.bg Ивайло Иванов, управител на Интер Експо Център.

Българският изложбен комплекс вече е официален представител на третия по големина изложбен център в света Messe Frankfurt за България и партньор при продажбите.

Много български фирми могат да се похвалят с договори след представянето си в чужбина, допълни Иванов и даде пример с участието на наши компании в изданията на Automechanika не само във Франкфурт, но и в Дубай и Куала Лумпур.

"В последно време имаме добри отзиви от български фирми, участвали в Musikmesse, което приключи преди две седмици. Две от компаниите са производители на музикални инструменти – цигулки, и имат контрагенти не само от Европа, но и от Китай и други азиатски страни", каза той.

Messe Frankfurt организира над 100 изложения в цял свят. Има представителства в над 150 страни и над 50 международни партньори.

"Първото изложение извън Германия е организирано през 1987 г. в Хонконг и оттогава успяхме да станем глобален играч", заяви Михаел Йоханес, вицепрезидент "Мобилност и логистика" на Messe Frankfurt.

За 2015 г. той отчете проведени над 130 търговски изложения, над 90 хил. изложители и над 4 млн. B2B посетители.

През миналата година панаирът е организирал 86 изложения извън Германия с 48 хил. изложители. Над 35% от годишния оборот се реализира в чужбина, обясни Михаел Йоханес.

"Засега българските компании са на 39-то място по участие в изложенията, но очаквам тази година България да се изкачи в класацията. От българските партньори очакваме да съдействат за растеж на продадените площи и на посетителите", заяви Йоханес.

Интер експо център може да консултира фирмите как да участват, но най-важното е компаниите да изберат правилното изложение. Крайната цел е фирмите да намерят нови пазари и така да диверсифицират рисковете, коментира Ивайло Иванов.

Засега ръководството на Messe Frankfurt не планира да организира собствени панаири в София, но ще съдейства на българските партньори с ноу-хау, стана ясно от думите на Йоханес.


Още по темата: Messe Frankfurt
Още от
Спонсорирано съдържание

Спонсорирани публикации