През 2012 г. персоналът на БДЖ пада под 10 000

"Товарни превози" ще бъдат продадени чрез търг или конкурс
Обновена: 31 яну 2012 11:31 | 31 яну 2012 11:17, Мая Цветкова
14
През 2012 г. персоналът на БДЖ пада под 10 000
Снимка: Булфото

„През 2012 г. трябва да приключим някои стъпки от реформите, включително и новите структури на двете дъщерни дружества на холдинга - „БДЖ - Пътнически превози“ и „БДЖ - Товарни превози“ - в посока, да има по-малко „етажи“ и да са ясни функциите на всеки. Трябва да финализираме първата вълна от съкращенията, за да може да реализираме и първата част от спестяванията по това „перо“. Това каза в интервю за Investor.bg изпълнителният директор на „Холдинг БДЖ“ ЕАД Йордан Недев.

Той посочи, че специално в „Товарни превози“ се разчита да има повишение на превозените товари, но то, няма да е „драстично“, за да изисква увеличение на работещите там. Очаквам увеличението на обема на товарите да е с около 5-10%, каза Недев.

Задвижили сме проекти за подобряване обслужването на клиентите и по-лесния достъп до покупка на билети, включително по-добрия информационен подход, заяви шефът на железниците.

Съвсем скоро числеността на персонала общо за трите дружества - „БДЖ – Пътнически превози“, „БДЖ – Товарни превози“ и самия холдинг - ще падне до четирицифрено число, т.е. под 10 000 човека. При положение, че към началото на годината техният брой е около 11 000.

Складовата база на БДЖ в Русе, която представлява индустриален имот, заемащ десетки декари, ще бъде закрита съвсем скоро, посочи Недев. Предстои тя да бъде оценена и продадена изцяло или на части.

„БДЖ - Товарни превози“ по всяка вероятност ще бъдат продадени чрез търг или конкурс, коментира шефът на железниците. По думите му, напълно е възможно това да се осъществи до края на годината. Слухове много, но до момента „твърд“ интерес към покупката на „БДЖ – Товарни превози“ няма изразен, не само в писмена, но дори и в устна форма, допълни Йордан Недев.

Цялото интервю с Недев четете в Investor.bg


14
Още по темата: БДЖЙордан Недев
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
11
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Много *** има в службата ми! И половината не знаят за какво са там,но си вземат заплатата. И хайде стига с това ,ама те ни съсипаха,защато е така от много време.
10
1
 
2
 
! Отговори
до 12 преди 8 години
От пожарникари министри и 'нам си кви още какво очакваш ?
9
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
До сега резултат от ЕС директиви са:
- Спрени здрави и работещи реактори в АЕЦ;
- Прогресивно обедняване на БГ народа;
- Ниска раждаемост и висока смъртност (щото и да си здрав лекарите пак ще те пратят в гроба);
- Висок процент емиграция;
С тези темпове в БГ няма да има нужда от БДЖ, магистрали, МОЛове... щото няма да има хора. Те и *** бягат от тука въпреки че живеят по-добре от повечето българи.
8
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Когато се изпълнят "директивите на ЕС" вече няма да има хора коит да пътуват с БДЖ.
Ще има само свободно придвижване на стоки и капитали - не български по трасетата на БДЖ.
7
0
 
5
 
! Отговори
Н-к гара преди 8 години
Значи няма вече БДЖ
6
0
 
4
 
! Отговори
МИРКО преди 8 години
Преди да продадат "БДЖ-ТП"-има една малка но съществена пречка :Да помислят за спедиторските фирми те от каква ще се хранят.
5
2
 
10
 
! Отговори
анонимен преди 8 години
недев,обърни внимание на администрацията,която по цял ден играе на компутрите.
4
1
 
16
 
! Отговори
До 5 преди 8 години
Прав е 1. Отиди на ул. Вазов в една от централите на БДЖ и виж колко офис планктон има. И освен да четат пресата, друго не правят.
3
6
 
3
 
! Отговори
До 1 преди 8 години
Ако за Вас да работиш, значи да чукаш камъни, скоро няма да има един работещ, всички ще са администрация. За някои ярко откроими ***, ако работиш с мисълта си или управляваш нещо дистанционно си администрация.
2
12
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Направо го затваряйте перманентно БДЖ-то.
Тази пералня за пари...
1
1
 
10
 
! Отговори
Ani преди 8 години
Zatova vlakovete se dvijat po inerciq da pravim ikonomii !!!