Версия: Кражба от мотора убила Дими

"Липсваше демпферът, беше откраднат от полицейския паркинг", твърди приятел на фронтмена
1 юли 2008 10:06,
107
Версия: Кражба от мотора убила Дими
Дими е бил дългогодишен фен на моторите и е имал различни. Снимка: Булфото

Дими, не се качвай на този мотор! Опасен е!”

С тази молба се обърнал приятел към създателя на група “Сленг”.

Апелът му прозвучал час преди фаталния удар на магистрала "Хемус", убил музиканта, пише вестник "Труд".

Най-вероятно Дими е загинал заради открадната част от мотора му, без която машината става неуправляема при висока скорост, смятат покрусени приятели на Екимов.

"Предупредих го да не се качва, защото липсваше много важна част от машината", обяснява пред изданието мотористът.

Димитър Екимов карал “Сузуки TRL”.

Този модел бил спрян от производство месеци след пускането му на пазара. Причината била, че машината е нестабилна на пътя заради фабричен дефект.

Заради това производителите вградили “демпфер”, поставен между кормилото и корпуса на машината. Без тази част моторът става неуправляем.

"Липсваше обаче именно този демпфер. Беше откраднат от полицейския паркинг. Най-вероятно заради това е изпуснал управлението", твърди приятелят му.

Демпферът е устройство, което обира механичните вибрации при работата на мотора.

Дими си купил мотора преди две години от Канада, но бил задържан от КАТ заради разследване за застрахователна измама.

Преди дни от МВР му върнали машината, след като всичко се изяснило.

38-годишният фронтмен загина при катастрофа с 1000-кубиковия си мотор "Сузуки" на магистрала “Хемус” в неделя.

Екимов навлязъл в ляв завой, изпуснал управлението и машината се забила в предпазната мантинела вдясно.

Според КАТ той се е движил с около 200 км/ч.

Дими ще бъде погребан в сряда, в 11.30 часа, на Централните софийски гробища.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


107
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
108
2
 
5
 
! Отговори
хмгм преди 8 години
самите полицаи са го откраднали, който не е бил в системата, той не знае....убийци...нека да им тежи на съвестта, ако имат такава...
107
2
 
7
 
! Отговори
възмутен преди 9 години
Как е възможно да се краде така по полицейските паркинги? Трябва да се направят предавания и обществено разследване по въпроса. Няма да хрантутим престъпници - вълци, който пазят стадото.
106
2
 
0
 
! Отговори
анонимен преди 15 години
и двамата сте кукувци!
105
2
 
1
 
! Отговори
Цвети преди 15 години
всеки си мисли че като се качи на мпс и може да литне но не е така. Всеки който не спазва правилата и ограниченията по пътя намира смъртта си там.
104
3
 
3
 
! Отговори
ChromeCobalt преди 15 години
Кражба некражба, в случая имаме пишман гъзар с мотор и скорост 200 км/ч (а може би повече) при ограничение 130 км/ч При това положение сам си е виновен. Хубавото, че няма няма невинни пострадали.
103
1
 
0
 
! Отговори
зъбатия преди 15 години
си ги насосвали, само за да бъде интересно бе!
102
1
 
0
 
! Отговори
харабийко преди 15 години
Имам предвид 300км за 8 часа ... от къде се взеха тези 90 идея си нямам.
101
1
 
0
 
! Отговори
харабийко преди 15 години
300 км за 90 часа ще рече средна скорост под 40 км/ч. Дмек примерно 5 часа с 60 км/ч и 3 - с 0 км/ч. Ограничение под 50 няма никъде по това трасе, което ще рече, че дори през цялото време да са карали с 50 за 8 часа щяха да изминат 400 км. Нещо не ми вдъхва доверие този тест :)
100
1
 
0
 
! Отговори
niki преди 15 години
I have been told however that insurance companies may refuse to pay out on an insurance claim if the damper is removed - bummer.
99
1
 
0
 
! Отговори
niki преди 15 години
watch?v=znZnWhPU7Q4&feature=related
98
1
 
1
 
! Отговори
кънчо преди 15 години
The TL1000R's sibling, the TL1000S, was widely known as a "widow-maker". Some riders crashed, and blamed the bike's instability. Although Suzuki claimed that they fixed this problem on the TL-R, the reputation stuck and Suzuki reported "sub-optimal" sales on both TL models. The TL1000R was also criticized by many in the motorcycle press for being overweight and is faulted for its rotary damper rear suspension. Despite these set backs, the TL-R enjoys a strong almost cult like following amongst its owners, who take pride in their bike's history and uniqueness.
97
1
 
1
 
! Отговори
Мария преди 15 години
на баба си ще викаш марийке и поне имам съвест името си да напиша... велик е и не само аз го миля, ами ти там дето си траеш кфо си направил/направила за БГ, а? Първо - Мога да пиша! 2ро - по каквито и да е обстоятелства, ДР НЕ Е ЗАГИНАЛ И ТОВА Е ФАКТ! 3то - днес погребаха този човек а ти имаш наглоста да питаш това? и 4то - да имам основно образование ;]
96
1
 
2
 
! Отговори
niki преди 15 години
za 90. 100% за ,но тук не мога да рзабера как една трагична грешка, за която човек е платил с живота си катализира такива крайни мнения и то сред горе долу интелигентни хора/щом могат да ползват PC и форум/И едва ли е необходимо някой да обяснява по този повод законите и да проповядва целомъдрие...Късно е вече , скоростта най добре я усещат мотористите и обвиненията и нападките просто са безпредметни , неуместни и изключително цинични.Тези дето си мислят че знаят какво е скоростта да се поровят из руските страници"драстични катастрофи "или нещо подобно за да видят колко нелепи неща водят до сериозни последствия от които 2 дена не можеш да спиш.За да завърша ще попитам някой от "отговорните"знае ли колко време трябва да пътува от София до Варна съгласно правилата, пътната маркировка и знаците-от едно радио преди време бяха опитали след 8 часа /и с леки превишавания на допустимата скорост/бяха изминали 300 км и се отказаха от теста...
95
2
 
0
 
! Отговори
До 94 преди 15 години
Първо - научи се да пишеш! Второ - никой друг не е пострадал само и единствено по едно щастливо стечение на обстоятелствата. Трето - с какво точно е постигнал величие този велик според теб българин?? И четвърто - ти поне основно образование имаш ли??????
94
2
 
1
 
! Отговори
Мария преди 15 години
Кажи му българин и не го убиждай повече.... от всички коментари 2 свестни не видях... НИКОЙ НЕ ОПРАВДАВА ДИМИ ЗА СКОРОСТА, НО ТОЙ Е МЪРТАВ, МОЖЕ ДА СЕ СЪДЕРЕТЕ ДА ГО УБИЖДАТЕ НО НЕГО ГО НЯМА ВЕЧЕ! След като изяснихме този факт да преминем към друг факт.... всеки ден, всяка минута, всяка секунда някой *** кара с някаква нереална скорост, било за адреналин, било за да се докаже или просто защото е ***! И дойде деня във който един велик българин загина, и дайте да не му отдадем почитта която залужава, защото е сгрешил! Обаче не .... представете си: ВСЕКИ ГРЕШИ! Вие си изкарвате всяка катастрофа и превишена скорост на някакви недозрели тийнейджъри, които вчера са си купили мотор и това трябва да си го изкарате на Дими ли? Той е погубил само себе си, няма за какво да го обвинявате! Загинал е един българин направил повече отколкот много от коментираите тук някога ще направим, загинал по нелеп начин за което аз много съжалявам!Никой не си отива от този свят щом има кой да си спомня за него-Почивай в мир Дими-ние винаги ще те помним и обичаме!
93
1
 
0
 
! Отговори
PRAVILNO No 83 преди 15 години
SAGLASEN SAM S 83, ne moje da se opitvame da opravdavame takava bezotgovornost. Glupavi opiti da se prehvarli vinata na niakoj drug. Dimi mi beshe mnogo simpati4en i mnogo haresvah i grupata, no tova e totalna bezotgovornost kam sebe si, semaejstvoto ti i vsi4ki okolni. Ne moje samo zashtoto e izvestna li4nost da se opitvame da opravdavame postapkata mu i da prehvarliame vinata na drugi. KARAL E S 200 KM/H
92
1
 
1
 
! Отговори
standby преди 15 години
6te ni lipsva6 Dimi ... :(((((((((
91
1
 
0
 
! Отговори
преди 15 години
da, tova e tyjnata istina N86, tova e ........
90
1
 
1
 
! Отговори
Rider преди 15 години
Нямам думи за коментарите на повечето от вас. Изключвам колегите мотористи, които знаят за какво става дума и са дали доста добри мнения. Иначе няма да коментирам какво са написали авторите в dnes.bg, по добре е да ползват Google, Wikipedia и прочее, за да се образоват и да не пишат откровени глупости, заради които стават на смях. Даже и аз се вързах и се запитах "Ама верно ли TL е имал фабрични дефекти", даже хукнах из нета да се ровя какви са били точно те. Обяснението за демпфер е просто невярно. Даже абсолютно профанско.Съжалявам за Дими, никога не съм го слушал, не съм му бил фен, Сленг са ми странна банда, но нека почива в мир наистина. Този сезон загубихме много колеги, за жалост и той е един от тях.Иначе докато аз съм на магистралата и карам със 140 и ме подминават коли с бесен устрем, ми е чудно, дали някои от тези коли не са на пишещите и псуващите във форума, които притежават някоя оръфана Астра, Голф 2 или бясна Ланча и когато се качат, дали спазват ограниченията или си играят на симулатор и карат на зигзаг със 180, за да покажат на "оня *** с Тойотата" или "тая с Микрата" колко са добри. Колите създават невероятно брутални ситуации по пътищата, засичат, изпреварват в лентата на моториста (при свободно ляво платно), не дават мигач, да не говорим колко си мятат *** през прозореца (веднъж се разминах на косъм от една излетяла Кока-Кола на Макдоналдс, която бе изхвърлена от едно Ауди" и аз трябваше да залягам).Всички карате като луди, всички се правите на мъже, форсирате малките (или ако сте пичове - нови и яки) колички и после раздавате мнение и правосъдие. Смешни сте. Като се качите на магистралата, ви е кеф когато возилото ускори и усетите притока на кръв... Има и кротки хора, не ги виня, но повече то сме такива - малки Шумахеровци.Дими е направил грешка. Платил е. Прескъпо. Съжаляваме. Тъжим. Стотици други са загинали по този начин. Така тестваме лимита на своите възможности, търсим предела на своите мечти. Аз също мразех скоростите, кълнях се че ще вдигам само 100, но рефлексите, уменията и опита, които се трупат, ме карат да не усетя кога стрелката минава 150 примерно. Но същото е и при колите - докато натиснеш *** на газта, и вече си на 130...За това мотористи и автомобилисти трябва да си гледаме скоростомерите, да си вадим поуки, е не да генерализираме хората на "донори" или "самоубийци". Уважавайте мъртвите. Поучете се от тяхните грешки.
89
1
 
3
 
! Отговори
гражданин преди 15 години
Този демфер е откраднат от човек които работи в полицията и познава добре моторите. Проблема не е толкова в самия денфер, а манталитета и начина на поведение, разсъждения на хората в българия. Не искан многословно да обобщавам фактите но ако мотора беше на ПОЛИЦЕЙСКИ паркинг например в Германия, надали някой разбирач ще отиде посред бял ден с комплект инструменти и ще сваля демфера на чужд мотор половин час. Да свалиш демфер не е като това да свалиш предната чистачка на колата. Постъпката е долна. Сигурен съм че типично по български, като най големите МЪРЛЯЧИ на Европа, полицаите ще си претупат работата както със сестрите и виновник няма да бъде открит. А за тримата мотористи които са били с него какво да кажа...ТИПИЧНИ ДОЛНИ БЪЛГАРИ с души от СОФИЙСКИ .