33-годишен моторист загина, удари се в трактор

Зад волана на трактора бил шофьор без категория за машината
15 юли 2018 21:36, Боряна Павлова
33
33-годишен моторист загина, удари се в трактор
Снимка: Булфото, архив

33-годишен моторист е загинал при катастрофа на изхода на брезовското село Чоба в посока Болярино. Това съобщи "Фокус", като се позова на говорителя на ОДМВР-Пловдив.

Сигналът за инцидента е получен в 17.15 часа. Мотоциклетът се е ударил в трактор и е починал в линейката на път за болница.

24-годишен мъж е управлявал трактора, като пробата му за употреба на алкохол е отрицателна. Причините за инцидента се изявяват от полицаи от Раковски. Мотористът е бил без необходимата категория за управление на превозното средство.


33
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
32
2
 
6
 
! Отговори
Партиен член преди 2 години
Карам и кола и мотор. Като карам колата срещам *** с мотори.Като карам мотора срещам *** с коли.
Значи не е важно какво караш а какъв водач си.Защото и тук много *** коментират.
31
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
МПС-то по принцип е за предвижване от точка А до точка Б.
вече дали ще си пеша, с кола, с мотопед или спортен мотор времето е различно, удоволствието от пътуването също.
Ако го правиш без да се съобразяваш с останалите, понякога не се стига до точка Б.
30
2
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Мотористите трябва да си набият в главите, че шофьорите правят маневри, които се считат за безопасни, когато МПС-то след тях е на разстояние в метри малко над разрешената скорост за пътя за леките коли, т.е. в населено място безопасната маневра е при разстояние поне 60-70 метра, а извън населено място поне 120-130 метра. Подобно е и когато МПС-татат са едно срещу друго. Когато мотористът кара с превишена скорост, е много вероятно да се натресе в някой правещ безопасна маневра.
29
1
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
120 км/час е любимата скорост за мотористите в населено място. При тази скорост те изминават 200 метра за 6 секунди и са невидими за всеки, който е на пътя пред тах или срещу тях.
Извън населено място мотористите имат друга любима скорост - 180 км/час и изминават същите тези 200 метра за 4 секунди, после не сме ги били пазили - как да пазиш някой, който го виждаш чак след сблъсъка, а преди това е бил някаква точка в далечината или изобщо не се е виждал?!
28
1
 
5
 
! Отговори
Изгърбич Задвратян преди 2 години
варди мотористо! 1000 човека чакат за бъбреци
27
0
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Когато моториста се движи с 200 км/час (500 метра за 9 секунди или 278 метра за 5 секунди), никой шофьор на МПС движещо се пред или срещу моториста не може да да предвиди, че маневрата, която прави ще доведе до сблъсък с моториста. При разрешените в населено място 50 км/час, моториста и всяко друго МПС, минава за 9 секунди 125 метра, а за 5 секунди 69,4 метра. Същото е и извън населено място и по магистрала. Този прост факт, че при таква скорост са невидими, мотористите все не отчитат и загиват.
26
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Винаги когато шофирам с максимално разрешената скорост, мотористите профучават покрай мен сякаш съм спрял, а за тях ограничението е за по-ниска максимална скорост от моята. Защо КАТ спи и не ги санкционира, за да не стават такива катастрофи със загинали?
25
0
 
8
 
! Отговори
От 23 преди 2 години
Поправка
Разрешените скорости за мотористите са още по-малки:
до 50 км/час - в населено място
до 80 км/час - извън населено място
до 90 км/час - на скоростен път
до 100 км/час - на магистрала
-
Ще продължим да четем за загинали мотористи, докато не започнат да спазват ограниченията за тях. Крайно време е в закона да се сложи и текст, че предимствата не важат, ако МПС-то се шофира със скорост над разрешената. Ккато е сега виновника за катастрофата излиза, че е невинен, а невинния става виновен.
24
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Карам в събота по магистралата с разрешената за мен скорост от 139 км/час, а покрай мен профучаха няколко моториста сякаш съм спрял, а за тях ограничението е до 100 км/час. Защо мотористите не спазват правилата е ясно - КАТ не работи и тях на практика никога не ги санкционират освен ако не стане катастрофа. КАТ не ги санкционира, но си получават заслуженото.
23
1
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Ограничението на скоростта за мотористите е:
до 50 км/час - в населено място
до 90 км/час - извън населено място
до 100 км/час - на магистрала
Реалността е обче съвсем друга - 100-150 км/час в населено място, 120-200 км/час извън населено място и 150-300 км/час на магистрала. После шофьорите на автомобили им били виновни. Трактористът верочтно е бил с 20-40 км/час, моториста с 150-200 и катастрофата веднага става. Сега трактористът ще страда заради безумието на моториста.
22
5
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Като моторист ще ви кажа защо аз и моите приятели не караме зардно с атомобилите. На път където секара със околко 100 ние караме с около 120. Причината: да не приъесняваме авотомобилите както и те нас.Винаги абсюлютно винаги се намира някой който датръгне да се прави на състезател и да се напъва и да се вре в нас и прави рискови маневри итн (предимно стари бмв мерцедес ). Така че тук е пълно със всякакви ***. Просто се пазете, карайте разумно и гледайте поне три коли напред доколкото е възмож
21
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Кеф
20
6
 
6
 
! Отговори
Ели преди 2 години
Да почива в мир душата му.
Със съпруга се женим- условието беше да зареже мотора "Харли - уникален модел".
Като знам как неграмотно шофират в БГ е самоубийство да си на две колела.
Трябва да си луд в БГ да управляваш велосипед или мотор, чудя се на жените на тези момчета, нямат ли акъл в главата да не ги спрат.
Колкото и добър шьофор да си, винаги има неграмотници с купени книжки.
В БГ няма контролиращи органи, беззаконие и анархия на пътя.
Пешеходец, велосипедист, моторист - сме самоубийци
19
2
 
5
 
! Отговори
Тошибиян преди 2 години
1 бръмчашт *** по малко дано до края на летото не остане ни един
18
0
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Нормално е човек с МПС на 2 колела да се претрепе при инцидент на пътя.
Първо защото е пpocт и второ защото не е защитен от нищо...
17
2
 
10
 
! Отговори
манипулираш преди 2 години
до 14

"статистиката за фаталните инциденти - колко с коли и колко с мотоциклети! Шофьорите се избиват 5 пъти повече от мотоциклетистите"

или умишлено манипулираш, или не ти достига нещо в главата да се досетиш какви глупости пишеш. Хайде намери тази гореспомената статистика на инцидентите. НО имай предвид че броя на колите и моторите не е равен. След това раздели броя на катастрофите на броя на машините и накрая ще видиш че при мотористите става далеч по-често
16
0
 
5
 
! Отговори
До Нор преди 2 години
До 1) за кого да слагам жалейка? За тракторист, моторисист, или техните поломени машини?
Със сигурност тракторът е по- добре!
15
11
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Дружно плюете по мотористите, съединението прави силата! Във вашия случай - мишата сила. Както има идЕоти на 4 колела, така има и идЕоти на 2. И едните мрат, и другите мрат. Не виждам какъв ви е проблема.

А като моторист на 5 сезона, да ви споделя - имам 2 катастрофи. Едната беше с 30км/ч - отнемат ми предимство при движение направо(другия - с ляв); втората с около 50км/ч - при престрояване не ме отчитат. Просто пример, че не винаги скоростта е фактор, не винаги скоростта е 200-300.
14
6
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До Анонимен 13
Ганчо пише без да мисли! Абре, Сократе, виж по статистика колко са авто шофьорите в България и колко са мотоциклетистите! След това провери статистиката за фаталните инциденти - колко с коли и колко с мотоциклети! Шофьорите се избиват 5 пъти повече от мотоциклетистите. Също така можеш да провериш и колко са блъснатите на пешеходна пътека - колко са блъснати от коли и колко от мотоциклети. Уж сте родолюбци а се разделяте на два лагера! Българската простотия е наистина уникална!
13
9
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Не съм срещал моторист, който да спазва правилата - например да кара с 50 км/ч в града или да не изпреварва на неразрешени участъци. Защо претендират, че само автомобилистите трябва спазват правилата и да ги пазят. Карането на мотор в България трябва да се забрани, а който го влече към смърта, да си намери по-хуманен начин да умре. Грозна картинка е със 100 км да спреш в някоя мантинела - тук крак, там глава. С автомобил може и драскотина да нямаш.