14% ръст на продажбите за януари отчете H&M

Веригата магазини успя да оправдае очакванията на анализаторите
Обновена: 16 фев 2015 15:10 | 16 фев 2015 15:10, Димитър Вучев
3
14% ръст на продажбите за януари отчете H&M
Снимка: архив Ройтерс

Веригата магазини за продажба на дрехи и модни аксесоари Hennes & Mauritz (H&M) оповести 14 на сто ръст на продажбите спрямо същия период на изминалата година през януари, постигайки своя четвърти пореден месец на двуцифрен растеж, предава Ройтерс.

Резултатът отговори на очакванията на анализаторите в предварителната анкета на агенцията, както и на предварителните данни, оповестени от фирмата на 28 януари. Тогава шведската верига отчете 40% ръст на продажбите си в България в местна валута за фискалната 2014 г. спрямо 2013 г. Продажбите ѝ в страната през периода достигнаха 389 млн. крони (около 81,7 млн. лв. по курса към 28 януари). За сравнение в предходната година те бяха за 264 млн. крони.

H&M е вторият най-голям моден търговец на дребно в света след собственика на Zara Inditex. Януари е вторият месец за първото фискално тримесечие на шведската компания. Към 30 ноември 2014 г. H&M имаше 16 магазина в България, като през фискалната 2014 г. отвори пет нови търговски обекта в страната.

През тази година H&M планира да пусне онлайн магазини в девет нови пазара – България, Белгия, Чехия, Унгария, Полша. Португалия, Румъния, Словакия и Швейцария. 

Повече новини за ритейл индустрията можете да прочетете в Investor.bg.


3
Още по темата: HMритейл индустрия
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
3
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До TodorIma drehi na H&M, proizvedeni v Bg
2
0
 
4
 
! Отговори
Todor преди 6 години
Ograbvat ni kato ni prodavat drehi nai nisko kachestvo. Ne blagodarq, az shhte si nosq drehi ot BG!!!!!!
1
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Н и М = НА НАРОДНА МИЛИЦИЯ.