Skoda разкри новия Superb

Флагманът на чехите ще се предлага с избор от 8 двигателя
Обновена: 18 фев 2015 21:55 | 18 фев 2015 21:55, Диян Пенев
7
Skoda разкри новия Superb
Изпълнителният директор на компанията Винфрид Валанд и главният дизайнер Йозеф Кабан при премиерата на модела. Снимка: Skoda

На специално събитие в Прага компанията Skoda представи официално новото поколение на флагмана си Superb. Продажбите на автомобила ще стартират през юни тази година, а публичната премиера ще се състои в Женева.

Автомобилът е изгладен на удължена версия на платформата на Volkswagen – MQB, като е пораснал на размери, но е по-лек със 75 кг. от своя предшественик. Междуосието при новата Skoda Superb е увеличено с 80 мм, благодарение на което салонът е станал значително по-просторен.

От Skoda съобщават, че пространството в зоната на коленете на водача и на пасажера до него е увеличено с 39 мм, а за возещите се отзад пътници то е с 69 мм по-голямо. Височината на салона е 980 мм, като мястото за краката на задните пасажери сега е цели два пъти пъти по-голямо в сравнение с конкурентите в сегмента. Второто поколение на Superb предлага багажник с обем 625 литра, което е с 30 литра повече от предишната версия.

Промените в дизайна придават на Superb по-стилен и по-премиален външен вид. Седанът е получил по-тясна решетка на радиатора и предлагани като опция би-ксенон фарове със светодиодни секции на дневните светлини. А също така и релефен капак и по-къса предница.

В оборудването на флагмана на чехите са включени 4 информационно-развлекателни системи, една от които е съвместима с Apple CarPlay и Android Auto, система за загряване на седалките, панорамен стъклен покрив, тризонов климатик, аудиосистема Canton и др.

При Superb също е на линия технологията Simply Clever, предлагаща цели 29 различни решения в интериора. Сред тях са поставки за два таблета на задните седалки, USB-портове, светодиодно осветление в салона, чадъри в предните врати, допълнителни ниши за съхраняване на предмети и др.

Сред системите за безопасност при модела налице са електронен асистент за контрол на устойчивостта, адаптивен круз-контрол с автоматично спиране, асистент за движение в задръстване, система за поддържане на посоката на движение, система за контрол на налягането в гумите, система за следене на „мъртвите“ зони, система Crew Protect Assist, която минимализира щетите при евентуален сблъсък, както и система Emergency Assist, позволяваща на автомобила да спре, ако усети, че шофьорът е уморен и губи контрол върху управлението.

Под капака на новия Superb могат да поставени цели 8 нови турбо-двигателя - 5 бензинови и 3 дизелови, които са оборудвани със система Start-stop и със система за рекуперация на кинетичната енергия. Всички мотори отговарят на стандарта Euro-6.

Бензиновите агрегати развиват между 125 и 280 к.с., а дизеловите между 120 и 190 к.с. Всички двигатели без базовия бензинов могат да работят в комбинация с новата автоматична трансмисия с два съединителя, а четирите най-мощни мотора се комбинират със система за задвижване на четирите колела.

Най-икономичната версия на новата Skoda Superb е получила добавка GreenLine към името си, като е оборудвана с 1.6-литров дизел със 120 к.с. Тя харчи едва 3.7 л/100 км, като нивото на вредни емисии при нея е 95 гр/км СО2.

Автомобилът е с преработено окачване – McPherson отпред и многоточково независимо отзад. За подобряване на управляемостта на машината тя е оборудвана и със система за блокировка на диференциала XDS+.

Още снимки вижте в Automedia.bg

 


7
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
5
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
ВСИЧКИ ПРАВЯТ СУПЕР КОЛИ, САМО РУСКИТЕ АЛКОХОЛИЦИ НЕ СЕ НАУЧИХА!
КУПУВАТ ЛИЦЕНЗИ, КРАДАТ ДИЗАЙНИ.... И САМО *** ИЗКАРВАТ.
Такива страни като Чехия, ако не беше половинвековното робство на Москва,щяха да бъдат редом с Германия, Франция и Италия.
4
0
 
1
 
! Отговори
знайко преди 6 години
гришата дали чете това?
3
0
 
3
 
! Отговори
Гошо...Тъпото преди 6 години
Ако...такава беше първата ми Шкода преди 35 години,нямаше да я сменя с Вартбург.
2
6
 
5
 
! Отговори
Влади преди 6 години
Къде е Шкода, къде е Москвич,сглобяван в Ловеч?! Там, където са сега Чехия и България. Троловете да си ходят в мада раша и може и да се оправим. Трийте ме пак, безродници, нали не съм руския ви работодател тли филиала му - ДАНС
1
0
 
5
 
! Отговори
ha ha преди 6 години
Е, тоя път са я докарали, само не разбрах колко ще струва това удоволствие.