Гордостта на ГДР: Лъснати и туниговани Трабанти на фест

Соц возила и рокери се засякоха във Велико Търново
17 мар 2018 13:30, Александър Попов
31

Снимка: Булфото

Стотици почитатели на автомобилната марка "Трабант" се събраха във Велико Търново за деветото издание на фестивала, посветен на култовото возило от ГДР, съобщава Булфото.

За феста пристигнаха с колите си шофьори от цялата страна, както и от чужбина. Трабантите са стегнати и излъскани до неузнаваемост, някои са и тунинговани до степен, в която само купето е останало от оригиналната кола. Сред собствениците има много колекционери, запалили се по модела в края на 80-те, за да се окажат днес с няколко броя в гаража.

По същото време търновските рокери откриха мотосезона с шествие по улиците.


31
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
29
1
 
0
 
! Отговори
Клъвтунь преди 6 месеца
Боклуци-това са правели,вярно е.Но за някои като мен си остава спомен и тръпка,като се появи той прави впечатление а не на някой елитната марка втора употреба.
28
2
 
1
 
! Отговори
Пфуу преди 6 месеца
Излъскани соц. резили!
27
3
 
2
 
! Отговори
Така е преди 6 месеца
Возеше , но кеф не правеше.След непрекъснат 300 км. пробек си като пребит от милицията , заради вибрациите и шума. Отопление почти няма , спирачки съща. Беше си една скъпа мъка.
26
0
 
0
 
! Отговори
Това е моя Трабант преди 6 месеца
Пост 13 --забележете---- първо чети,после пиши. Това е Трабант -а участвал в шоуто на Великият Тодор Колев. Ако беше затворен капака щеше да видиш и самия Тодор Колев като Статуята на Свободата.
25
1
 
5
 
! Отговори
Шопчето преди 6 месеца
До СатаНАТО
глупако, преди да ръсиш мозък дето го нямаш попитаи чичо Гошо как са се правели Трабантите. Още през 50- те години купетата са се потапяли във вана с антикорозионен грунд, така както се правят сега модерните кочини. Ако не бяха защитени, как мислиш, че щяха да съществуват вече 60 години?
24
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Мойто траби смени трима собственика и още е в движение
23
0
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Имал съм през 90те, но ни стана малък и минахме на Вартбург. Почти не се чупеше и я продадох с оригиналното окачване- превозила е тонове цимент, пясък, железа. Единствен минус беше разхода 12/100 градско и 6-9/100 извън града+ още пари за масло за двутактов мотор. Не бяха и много бързи де,.... ама и другите не бяха тогава
22
10
 
5
 
! Отговори
СатаНАТО преди 6 месеца
Доста по нови западни кошници остават зад мен .
----------------

Глупости.
Няма западна кола, която да е по-бавна от Трабанта.
Единствено москвич с 4 торби цимент можеш да изпревариш.
При това Трабантът ръждясва ако не седи в сух гараж.
Скелетът, върху който се лепи картона, е от тънка черна ламарина.
21
1
 
8
 
! Отговори
идея преди 6 месеца
Транант комби с fuel cell - колата на бъдещето!Илон Мъск ряпа да яде!
20
5
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
До Анонимен 4. Такъв Ханс- пръдлив, но железен си купих през далечната 1982 година. Минаха 36 години още си е кола и още си го карам , не ми е създавал сериозни проблеми, ориг. боя, няма ръжда, път не избира. Доста по нови западни кошници остават зад мен .За времето Трабито и Вартбурга си бяха перфектни коли.
19
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Колко тухли и джибра съм превозил с моя Транант не е истина. Нищожна подръжка, здрав но бавен. Беше с широко гърло за тунджа но пък не се трошише лесно.
18
0
 
12
 
! Отговори
Мнение преди 6 месеца
Карах Трабант и като падхвана голям баир със студен двигател, колите зад мен светкаха фаровете от пушек А сега какво? Станахме много европейци.Колите били замърсявали.....
17
13
 
5
 
! Отговори
заблудени оФци преди 6 месеца
Тук повечето са чували за лади , трабанти и вся остолная сволач , само че не знаят защо всичко , което се произвеждаше в страните от СИВ беше толкова некачествено и сиво се продаваше . При нас нямаше никаква конкуренция , така че всяко произведено л.айно беше продадено предварително в някоя от братските страни . Едим път се изпиках в гардероба на съседа , който беше същия като моя - купен от магазин Явор До сега съм притежавал най-малко 15 американски таралясника които са същите като Москвича
16
4
 
7
 
! Отговори
Терсенето преди 6 месеца
На Трабито можеш само да си фен. Карайте си дизеловите таралясници петнайста употреба.
15
1
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Първият Трабант клуб на запад беше в Исландия през 81-ва и се казваше "Здравият разум диктува". Чудесен автомобил си беше.
14
1
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Добра, практична и прагматична кола беше.
13
1
 
11
 
! Отговори
Урантий преди 6 месеца
Едно време като ходех по черноморието се учудвах на швабите.Как четиричленно семейство идват от ГДР-то,носейки си палатката,масата със столчетата и газовият котлон.Заедно с личният ми багаж.Но съм ги гледал и като си тръгват.Стават в 5.30 сутринта,и 2ч. и 30м. подреждат.И всичките имаха фотоапарати,маски и плавници.А някои от тях,си докарваха и велосипедите.Взимаха ми акъла.Веднъж боклукът ми падна пред казана,прокъса се торбата и си тръгнах.Една баба ме видя и дойде,щеше да ме изяде жив...Шваби
12
17
 
8
 
! Отговори
забележете преди 6 месеца
какво пише на вратата на Трабанта - Как ще ги стигнем ,/ КАК - с американското знаме / !
Никой не си поставя за цел да стига Русия ,всички искат да стигнат американците ! Ако целта ви е да деградирате ,тогава тръгнете в посока Русия !
11
12
 
5
 
! Отговори
авто маняк преди 6 месеца
Обзалагам се ,че новият модел Москвич е по-хубав от тези трабанти !
10
8
 
10
 
! Отговори
Кончит преди 6 месеца
Трабант Вартбург и Шкода бяха светлинни години пред извращения в автомобилостроенето като ЗаЗ Москвич Лада Волга и подобни руски таралясници.