Кои са любимите коли на френската полиция?

Патриотичен избор на служебни автомобили
52
Кои са любимите коли на френската полиция?
Снимка: AutoMedia

Френските служби за охрана на реда до голяма степен повтарят тези на Италия, като за спокойствието по улиците се грижат два вида подразделение. Едно е гражданско, а друго военно. За разлика от някои полицейски подразделения по света, тези във Франция определено са патриоти при избора им на служебни автомобили.

Това обаче съвсем не означава, че колите на френската полиция и жандармерия не са интересни. Факт е, че сред се срещат някои наистина скучни превози средства като Renault Master и Citroen Berlingo, но както през годините, така и сега винаги е имало и доста интересни, и доста забележителни автомобили.

Дълго време един от най-популярните патрулни автомобили във Франциия беше Peugeot 307. Малкият хечбек дори се превърна в символ на местната полиция, благодарение на участието си във филми като „Такси“, а също така и в първата част на „Транспортер“, където един такъв автомобил се опитваше да гони BMW 7-Series с Джейсън Стейтъм зад волана.

През последните няколко години полицията активно заменя 307 с второто поколение на по-новото и модерно 308, но в малките градчето все още често се среща именно стария модел.

Още по темата четете в AutoMedia


52
Още по темата: Францияполицияколи
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
45
2
 
1
 
! Отговори
La France преди 1 месец
Франция е най-великата страна! Люлка на цивилизацията и майка на съвременния свят!

Vive la Republique! Vive la France!
44
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Франция е най-великата страна!
43
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Основно немски, може и италиански екзотики, заедно с някакви класики, ама пуст му бюджет - трябва да си карат евтиниджаците...
О - ама вие си помислихте, че са им любимте? То и съсда е така - живее с най-големия си син и ще си помислите, че му е любим, щото е закован с него, ама не е. Любимият му е тоя, дето работи в Холандия в кантора и праща по 1000 евро на месец.
42
0
 
0
 
! Отговори
Щерю преди 1 месец
Потрошените...
41
8
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Напълно безумна статия! Мен, като редови потребител на автомобили втора употреба, какво ме вълнува, че френските куки ползвали някакви инжинерни недоразумения!? WTF?! Нали държавата им ги поддържа.
Аз лично съм дългогоришен ползвател на японската марка Тойота. Ползвам кварталния майстор, за да ми смени маслото и филтрите. Други ядове нямам.
40
6
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
По добро от ВАЗ няма !!!!
39
2
 
4
 
! Отговори
Стойне от Чукурово преди 1 месец
Имаш боб ядеш,нямаш боб...гледаш
38
2
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Смотаните
37
1
 
15
 
! Отговори
бг преди 1 месец
За момченцата разбирачи на тема БМВ. Имам вариант на М5, не най-мощния. Първо ако я оставя на улицата разни махаленски дроги се късат да я чоплят и все нещо и свалят. Второ комплект гуми над 2 000 лв. Трето, посещение в сервиз 500 лв за здрасти.Убеден съм, че и с премиум моделите на Мерцедес и Ауди е така. Не гледайте клипове в ИН, а банковите си сметки, като ви се иска немска бегачка !
36
1
 
3
 
! Отговори
До Кътю преди 1 месец
Името на този лигофрен,говори достатъчно зо умствиния му багаж!!!
35
1
 
4
 
! Отговори
У преди 1 месец
Най здравата кола, която съм карал е Пежо 406 хди-2000г. Купих я 5годишна, случайно! Може би това е най-важното, защото с годините видях как лека по-лека наборите и изчезват, навъртяли 4-500000км, 350хил на запад и още 100-150хил-у нас. Почна да се чупи, след всяка смяна на нещо в сервиз. Примерно сменят накладки, след 2г хоп изтрили се дисковете. Сменят дисковете-скъсахме болт, ще сменим цялата главина с носачите-такива работи!
34
0
 
5
 
! Отговори
Питър преди 1 месец
Думата "патриотичен" вече започна да се олигавя от прекомерна употреба.
Изборът е прагматичен.
33
0
 
16
 
! Отговори
... преди 1 месец
Не са важни възможностите на колата,а културата на водача зад волана.
Изчаквам на светофара,а до мен се отваря прозореца на "Ес класа" и говедото невъзмутимо изсипва пепелника си на асфалта.Гърми чалга и свистене на гуми...
32
10
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Французите си купуват предимно тяхно производсво коли, германицте - германски, италианците - италиански, американците - американски и т.н. само в Русия родните им коли не се предпочитат. Защо ли?
31
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
До До 28
Ти в такъв клас автомобил даже не си се возил. Гледаш клипчета в ИН и си мечтаеш.
30
29
 
2
 
! Отговори
Сашо Китен преди 1 месец
Има Мерцедес и Сичко останало. Карам ГЛ 420 дизеляк, премахнати дпф, катализатори щот са дига мошноста, ремапнат, 2009 г., кожа, можа, масажи, обдухване, голямата навигация. Направо ги размазвам всички по пътищата. Не си ще гумите мерца. Френските коли стават за 16 - 17 годишни да са учат на тях. Само мерц, другото е конпромис
29
6
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
И ние можем да произвеждаме коли Пижо и Пенда семейна или по отделно мъжка и женска версия. Пижо и Пендо/Пижо гей версия.
28
20
 
3
 
! Отговори
До 28 преди 1 месец
Офф, шкода ли ве мен. Няма такъв таралстник. Карам БМВ х6 с 4.8. мотора. Шкодаджиите гледат кат *** кат ги засичам по пътищата. За френските коли няма хич да коментирам. Разбирам, че и бедните трябва да се придвижват някакси
27
16
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
В Сряда ходих командировка до Истанбул с една служебна Шкода Октавия 2019-та 2,0 дизел. 240 км/ч. и да видиш как мерджани и баварци ми дишат прахта. Хвали старо, карай ново !
26
5
 
19
 
! Отговори
Newone преди 1 месец
Имал съм пежо 307, какво да кажа добра кола. След пежото все френски коли карам.