Локомотив помете Опел, шофьорът загина

Катастрофата е станала на жп прелез до гара Волуяк
21 авг 2008 09:41, Красимир Ангелов
16
Локомотив помете Опел, шофьорът загина
Снимка: БГНЕС

Шофьор загина на жп прелез до гара Волуяк, съобщиха от полицията.

Инцидентът е станал около 21.05 часа на 20 август.

Шофьор на лек автомобил “Опел” не е спрял на жп прелеза при Волуяк, въпреки спуснатите бариери и сигнализацията за идващ влак.

В резултат преминаващият локомотив е блъснал автомобила и го е влачил по релсите.

Колата е напълно смачкана, а шофьорът е загинал на място.

От БДЖ съобщиха, че автоматичното прелезно устройство - бариера, светлинна и звукава сигнализация, е работело в пълна изправност, но не е спряло шофьора на автомобила, който е пътувал сам.

Той е бил блъснат от единичен локомотив, който е отивал да обслужи влакова композиция. Няма промени в движението на влаковете по линията София - Волуяк, посочиха още от БДЖ.

Също снощи трима пострадаха при тежка катастрофа на моста “Чавдар” в столицата.

Няма опасност за живота им, констатираха от Бърза помощ.

Най-сериозно е пострадал 19 годишен младеж, който е със счупена китка и рани по краката.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


16
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
15
0
 
0
 
! Отговори
преди 15 години
Знам.Видях го.Но преди 1987г некъде не беше завършено удвояването на жп линията София-Г.Оряховица-Варна.Само отделни участъци.При това се пускат всеки ден влакове един срещу друг.Разминават се в някоя гара.Но колко му е да стане грешка при едновремешните лоши комуникации.
14
0
 
0
 
! Отговори
преди 15 години
do 2008 e...
13
0
 
0
 
! Отговори
преди 15 години
Част от статистиката ти е за периода 1962-1987г когато жп линията по основните магистрали не е била удвоена.Тоест по едни и същи релси се пускат влакове и напред и назад.Било е много опасно за тежки катастрофи.Имало е много случаи на челни удари у нас и в света.С удвояването на линиите и електрифицирането им сигурността срещу подобни катастрофи се повишава от самосебеси.
12
0
 
0
 
! Отговори
преди 15 години
При тегло на локомотива 120-140 тона какъв е шанса да бъде спрян бързо?Никакъв.След него може да има 5-10 пътнически вагона по около 20 тона всеки.
11
0
 
1
 
! Отговори
Sebastian преди 15 години
Това е нищожна, ама нищожна част от процента на фона на милионите превозени по влаковете пътници...... за 48 години статистика... Този пример нииииищо не показва..... Че то за толкова години има повече загинали по стоежите бре.....По Българските пътища загиват по 1500-2000 човека годишно!!!!!
10
0
 
0
 
! Отговори
преди 15 години
Vchera ne spreli na Stop i dvama na mqsto treti bere dusha, tozi ne sprql na bariera i na mqsto. Abe balgarina ima li instinkt za samosahranenie izobshto? Takava neveroqtna samonadeqnost koqto da dovede do sobstvenata ti brutalnata smurt e absolutno neponqtna.
9
0
 
0
 
! Отговори
Ivcho преди 15 години
Когато влак движещ се с 50 км/ч удари автомобил в все едно да настъпите кутийка от кока кола.Аз лично съм виждал много минавания през прелези при спусната бариера..Минава се,но много закратко след спускането..аз мисля че ги спускат в града поне 10 мин преди минаването.Така че ако минавате погледнете хубаво
8
0
 
0
 
! Отговори
. преди 15 години
Ами печели се! Много се печели! Ако дневно преминаваш по 6 пъти, всеки ден 20 дни в месеца и то не по 5, а по 10-15 мин, се печели дай да видим колко : 10мин.*6*20 = 20 часа печелиш на месец !!! Говоря за прелез на Й.Щросмайер до Mtel и Siemens в София... Отивам до бариерата, затварям очи, натискам *** на газта до дупка и ако мина - мина ...
7
0
 
0
 
! Отговори
Присмехулник преди 15 години
Този явно е бързал, но както казват който много бърза често и не пристига.Преди време работех във инкасова фирма и често преминавах през прелеза след гара "Север" в София. Хората спускаха бариерите и пускаха сигнализацията, но ние къде от глупост, къде от прекалено самочувствие пресичахме. Там се пресичат 4-5 линии и е около 20 метра. Сега като се замисля се чудя къде ни е бил акъла. Просто сме си играли със съдбата, но тя явно е била благосклонна. Сега никога не бих минал при такива услоивя. Ако сме спестяли по 5-6 мин. то сме предприемали огромен риск, но както се казва - човек си пати от главата. Този човек с опела явно се е надценил, но сега ще страдат близките му.Мир на праха му.
6
0
 
0
 
! Отговори
Ivcho преди 15 години
6 януари 1962 г. край Ветово 12 души загиват при челен удар между два пътнически влака.1 май 1969 г. край Чомаковци Вагон от пътнически влак дерайлира, загиват 27 души.13 юни 1976 г. край с. Ясен (Плевенска област) Международен пътнически влак се врязва в товарна композиция, превозваща гориво, загиват 11 души.20 юни 1979 г. край Симеоновград 18 души загиват при сблъсък на прелез между влак и автобус.8 март 1982 г. край Казанлък Маневриращ товарен влак се врязва в автобус, загиват 13 души.17 август 1992 г. край Казичене При катастрофа между експрес и товарен влак загиват 8 души.1 октомври 1992 г. между Харманли и Любимец Вагони от товарен влак се блъскат в международния влак Истамбул - Белград, загиват 6 пътници.30 юни 2003 между Карлово и Дъбене При сблъсък на пътнически и товарен влак загива единият машинист.29 февруари 2008 г. край Червен бряг 9 души изгарят в спалните вагони на влака София - Кардам; на 1 март е съобщено, че жертвите са 3, на следващия ден се съобщава за общо 8 силно обгорели от пожара трупа; на 4 март се съобщава, че броят на жертвите е 9 - толкова, колкото са търсените пътници.Рекапитулация Общ брой загинали след 1962 г. - 105 душитук не се споменават единичните жертви,с тях броят на убити от влак е над 200
5
0
 
0
 
! Отговори
преди 15 години
Това ми звучи направо като самоубийство, не може ти да пренебрегнеш всякакви инстинкти за самосъхранение и да излезеш срещу влак, не е нормално, няма никаква логика, колкото и да бързаш.Може би просто му е омръзнал живота на човека и е решил по този начин да му сложи край.
4
0
 
0
 
! Отговори
Ico преди 15 години
и това е станало на охраняем прелез , като се сетя за една катастрофа наскоро на прелеза при Бело Поле , дето няма никаква видимост .. а има доста голям поток от автомобили и камиони на местна строителна фирма .. работата .. за къде бързат ..
3
0
 
0
 
! Отговори
Dess преди 15 години
Ми шофьорите сигурно нищо не печелят, ама биснесът с ковчези сигурно процъвтява заради такива ***.
2
0
 
0
 
! Отговори
Ivo преди 15 години
И аз всеки ден гледам колко безотговорно се преминава на спуснати бариери, и през Верила, и след това - м/у Богров и Равно поле. Хората нямат никаква култура зад волана..
1
0
 
0
 
! Отговори
Мариела преди 15 години
Няма мисъл в повечето шофъори...Всеки ден наблюдавам преминаващи коли на спусната бариера на ЖП прелез на Верила! Какво се печели от 1-2-5 минути ????