Twitter излъга, все пак пуска таймлайн за туитовете

Потребителите обаче ще могат да избират как да ги виждат
Обновена: 11 фев 2016 16:30 | 11 фев 2016 16:30, Мартин Иванов
1
Twitter излъга, все пак пуска таймлайн за туитовете
Снимка: архив Reuters

След като преди няколко дни Twitter потребителите пощуряха с хаштагове #RIPTwitter заради слуховете за нов таймлайн и отричането от страна на изпълнителният директор на компанията, тя все пак пусна нов таймлайн, с което реално си излъга най-чистосърдечно.
 
От днес ще се появи ъпдейт, който е за официалния редизайн на таймлайна. Новата услуга ще сортира туитовете по значимост, а не по хронология, точно като Facebook. Това обаче не означавало, че хронологичният таймлайн ще изчезне.

Още по темата

 
Промяната за сега е само по желание. Потребителите трябва ръчно да изберат от настройките, че искат да виждат туитовете по значимост (най-споделяни, най-коментирани и прочие). Но всички големи социални мрежи правят така - пускат нова услуга, която уж е само по желание, и след няколко седмици - хоп, вече е задължителна за всички. Twitter все пак казва, че дори тогава ще може да се избира стария хронологичен таймлайн.
 
Самият таймлайн няма да се промени, а просто какви туитовете ще виждат потребителите най-отгоре във фийда си. Уж след рефрешване на страницата автоматично ще се минава към хронологичното показване, ама пак "най-добрите" туитове щели да се виждат. Манджа с грозде. Явно се опитват да омекотят злобните коментари от преди няколко дни, които сега ще станат още по-злобни.
 
Официално Twitter не дава точна информация за това колко "най-добри" туитове ще се виждат най-отгоре, но най-вероятно основният ще е колко хора следва даден потребител и чии туитове споделя и коментира. Например, ако някой коментира и споделя много от туитовете на Lady Gaga, то най-отгоре ще гледа всяка нейна гениална мисъл.
 
Ако има нещо, което е общо за повечето социални мреже е че колкото и хора да мрънкат, те ще продължават да експериментират. В края на деня промените зависят само от ръст/спад на регистрациите и как инвеститорите приемат промените. Обаче този ход не можеше да бъде с по-лош тайминг. Акциите на компаниите падат и падат последните седмици, а Wall Street продължава да понижава прогнозите си за резултатите на Twitter.
 
Струва си да се отбележи и една уникална случайност - вчера Twitter обяви нов продукт за рекламодателите си, който им позволява да купуват реклами най-отгоре в таймлайна на потребителите, а днес обявява промяна в алгоритъма му в тази насока. Естествено, това е пълна случайност.


1
Още по темата: Twitterтаймлайн
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари