Лъжи на поразия за "диви уикенди" в социалната мрежа

3% от британците дори си слагат фалшив тен за понеделник
Обновена: 18 апр 2015 12:08 | 18 апр 2015 12:00, Веселина Йорданова
7
Лъжи на поразия за "диви уикенди" в социалната мрежа
Снимка: архив, Ройтерс

Уикендът е предназначен за отмора и приятни занимания, но във времето, когато голяма част от живота е пренесен в социални мрежи като Фейсбук, Туитър и Инстаграм, хората не се свенят да лъжат за това как са прекарали почивните си дни, за да изглеждат по-интересни в очите на останалите, пише в. "Дейли експрес", позовавайки се на резултатите от проучване, направено във Великобритания от сайта за туристически оферти Lastminute.com.

Допитването разкрива, че една пета от потребителите на социални мрежи си съчиняват истории за уикенда, за да изглеждат по-интересни, и дори не се свенят да ги подкрепят със снимков материал. Същият процент хора се оказват толкова отегчени през почивните дни, че си измислят приключения, за които да разказват, когато отидат на работа в понеделник.

Най-наглите стигат до там, че свеждат подробностите за "невероятния си уикенд" до знанието на всеки един от колегите си.

Три процента от анкетираните признават, че са се вживявали до такава степен в съчинените си преживявания, че са слагали фалшив тен в неделната вечер, за да могат на следващата сутрин в службата да се хвалят със слънчевите си преживявания през уикенда.

Анкетата показва още, че близо една четвърт от британците споделят минимум пет публикации в социалните мрежи през почивните дни, а седем процента публикуват десет или повече постове.

Десет процента от анкетираните лъжат, че партньорите им са ги изненадали с романтичен уикенд. Четиридесет процента от участниците в допитването не крият, че си съчиняват истории просто защото уикендите им са непълноценни. Същият процент анкетирани не искат останалите потребители да ги мислят за скучни.

Проучването разкрива също, че между петък и неделя много британци прекарват повече време в социалните мрежи, отколкото по заведения или отдадени на интимни ласки.

Чуждите преживявания през уикенда будят завист сред един на всеки петима потребители на социалните мрежи, основно сред дамите.

Младите на възраст между 18 и 24 години са най-склонни да си спестяват истината относно това как са прекарали уикенда. Допитването показва, че най-честата заблуда, "пробутвана" от 25 процента от потребителите, е за непланирано пътуване през почивните дни.

Сред най-екстремните и чудати лъжи за прекараното през уикенда време са твърденията за плуване с делфини, размотаване със знаменитости, въображаеми сексуални завоевания. Сред участниците в допитването са се намерили дори такива, които са разказвали небивалици от типа, че през почивните дни случайно са се натъкнали на вкаменелости от динозавър, участвали са в голи екскурзии или са видели шефа си на нудитски плаж.

"Социалните мрежи се превръщат във все по-важна част от съвременния живот. Изглежда дори, че хората живеят един живот онлайн, и един реален. За да запазят "Фейсбук имиджа си" или за да придобият по-голяма увереност, сравнявайки заниманията си през уикенда с тези на своите приятели, мнозина прибягват до лъжи", казва поведенческият експерт Джуди Джеймс. /БТА/
 


7
Още по темата: социални мрежи
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
5
0
 
10
 
! Отговори
888888 преди 5 години
До 11

Не е виновен фейсбук. То си е от хората ;)
4
0
 
4
 
! Отговори
някой преди 5 години
Само като им видиш "хубавите" муцуни ,можеш да придобиеш представа какви "диви уикенди" прекарват !
3
3
 
30
 
! Отговори
11 преди 5 години
Мечтая за деня, в който тъпият фейс ще рухне и хората пак ще общуват истински.
2
0
 
16
 
! Отговори
аз преди 5 години
то преди сигурно е било същата работа но без снимки.
1
4
 
26
 
! Отговори
Скаличката преди 5 години
Аз нямам време да лъжа в социалните мрежи, защото денонощно ме нападат манекенки и фенки, които искат я да се къпем заедно във вана с мляко, я да се мажем с мед, я нещо друго ще измислят.
И всичките тия неща все някъде по екзотични южни острови искат да ги правим и още в петък ме качват на самолета.

Затова не ми остава време един ред да напиша в социалните мрежи.