Свъсена камериерка, стари фъстъци... Агличани целят безплатна BG почивка

Вълна от жалби в КЗП от туристи в края на сезона по Черноморието
59
Свъсена камериерка, стари фъстъци... Агличани целят безплатна BG почивка
Снимка: Булфото, архив

Вълна от жалби от чужди туристи в края на сезона по Черноморието. Някои от тях граничат с абсурда, но явно това е начинът тези туристи да изкарат пари.

Може ли цялата ти почивка да излезе безплатна, защото камериерката те е погледнала накриво или защото не ти е удобна възглавницата? Оказва се, че може.

Скърцащи матраци, стари фъстъци в мини бара, намусени камериерки и дори липса на мемори пяна във възглавниците са част от оплакванията това лято.

Недоволни туристи заляха с искове за обезщетения хотелиерите през сезона.

Според собствениците обаче оплакването се е превърнало в бизнес, който се развива с все по-бързи темпове. Чужди туристи - предимно от Великобритания и Германия измислят всевъзможни причини, често абсурдни, за да недоволстват.

Хотелиерите смятат, че чрез жалбите искат просто да си възстановят част от дадените за почивката пари и отчитат щети за милиони. Данните показват, че в края на лятото хотелиерите ще трябва да върнат обезщетение средно от 2,5 евро на английски турист и от 2 евро на германски турист заради жалби.

Освен хотелиерите у нас жертва на такива туристи стават и тези в Хърватия, а в Испания дори се заканват да спрат достъпа на английските туристи до техните курорти.

От май до август в КЗП са постъпили над 6 000 жалби и сигнали като най-често оплакванията са свързани с неработещи климатици, некачествени храна и алкохол, липса на достъп до свободната зона на плажа.

Капризите на туристите започват още от настаняването.

Пред Нова тв семейство от Полша, избрало да почива през септември в Слънчев бряг, се оплака, че времето било лошо и мрачно, а водата в морето – студена.

Хотелиерът Константин Занков обяснява, че чужденците пускат жалбите си, след като си тръгнат от хотела и недоумява как така са издържали 7 дни при "ужасни условия" без да кажат нищо.

Жалбите са от заради намусен персонал до това, че завесите в стаята пропускали частично светлина и летовниците не можели да спят.

В помощ на британските турски, които искат да спечелят някой лев от хотелиерите и туроператорите, има сайтове на Острова. Там са публикувани съвети от всякакъв характер как да пуснат жалба, така че да се стигне до обезщетение.

"Пияни хора падат по стълбите, ударят се в масите и после искат обезщетение", оплака се Занков.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


59
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
54
1
 
2
 
! Отговори
56 преди 6 години
До Анонимен 55не били турци а "аГличани"
53
2
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
............британските турски.....**************Толкоз ли ви взеха акъла тези турци бре.
52
1
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Ми, не мога да го мисля черноморския мутрохотелиер.Последната ми почивка у нас беше 2010г.Собственикът на един преватизиран хотел гледаше намръщено почиващите българи като досадни натрапници сякаш не му давахме парите си за почивка а той ни даваше.Вече ходя само в Италия,Испания и в краен случай Гърция.Не излиза много по- скъпо включително със самолетните билети.Да си изплащат компенсациина любимите им чужди туристи.
51
2
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
В цената е формирано и това обезщетение , така че не е финансов проблем това на хотелиерите, въпроса е принципен че английските и немските туристи са много взискателни и го правят с цел да им излезе по евтино почивката.
50
1
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Ами в БГ идват само прош-ляци. Нормални са такива изпълнения.От друга страна пък БГ бизнесмените искат служителите да им работят без пари.Така също не става - резултатът е на лице.Недоволни туристи и нестимулиран персонал.Лошо и за двете страни.
49
3
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Ами ако са искали нормална почивка да са отишли в Гърция.Не може хем това в онова хем душата в Рая.
48
4
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До До 41 СпироНищо старо не е забравено и нищо ново не е научено !Туристическия бранш се владее от старите номенклатурни кадри на "Балкантурист" !
47
3
 
5
 
! Отговори
Баце преди 6 години
Абе тези що се правят на ударени?Ако един турист харчи по 1000 евро в хотела и сега ще трябва му връщат 2, това са 0.2 % загуби. Всеки може да си позволи такива загуби дори и последния прощляк.
46
3
 
14
 
! Отговори
До 41 Спиро преди 6 години
Сега хотелиерите гледат на туриста не като на човек, който трябва да си почине и възстанови, след което да прави чудеса от трудов героизъм и другата година да дойде пак, а като на досадник, чието портмоне трябва да се изтръска. Не случайно в отрасъла взимат най-ниските заплати, а собствениците разполагат с много пари. Пари от измами и гешефти - рязане на порции, разреждане на питиета и надписване на сметки, т.е. изтръскване на туриста.
45
1
 
13
 
! Отговори
goso преди 6 години
По заведенията из курортите, а и не само там се сервира масово стара престояла храна подтоплена на микровълнова печка. И това без значение скъп - евтин ресторант. Вчера на Влас в "елитен" ресторант ми поднесоха сирене по шопски на цена 13 лева, като глиненото гювече директно можеше да се държи с ръка, а вътрешността (сирене, домати яйца) да беше макс 30 градуса. И не само там. НаглециКамшика трябва да плющи по гърбовете на таквиз хотелиери ресторантьори
44
0
 
9
 
! Отговори
ds преди 6 години
Га подписваха договорите с тур операторите не реваха, що реват сега хотелиерите
43
2
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До МилевПравилно,щом няма излъчване,усмивка,настроение,щом не е лъчезарна да си потърси работа в погребална агенция. И там е за хора,нищо лошо няма. Щефовете като наемат персонал да мислят.
42
1
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Вдигнете качеството на услугата за да идват качествени клиенти! Но за да се случи това, трябва да спрете да гледате на чуждите туристи като натрапници и ***, които трябва да пре$%? и само ви досаждат! Както вие сте ги таковали с кофти храна и обслужане, така и те ви таковат след това с *** оплаквания!Разберете, не сте най-големите тарикати на планетата!
41
1
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Ще плачете вие да се върне българския турист, който не се оплаква дори и от *** в закуската. Солено ще ви излезнат вечно мрънкащите чужденци.
40
12
 
7
 
! Отговори
Милев преди 6 години
Ами като е намръщена защо е наета на работа? Нали за това са тези интервюта преди избора и назначението. Аз в моите магазини никога не бих търпял намръщена,сърдита или нелюбезна с клиенти продавачка и веднага изхвърча от работа на секундата. Е,естествено,че по красота аз ги избирам по мой вкус...все пак аз плащам и решавам.
39
4
 
23
 
! Отговори
бай Спиро преди 6 години
До ТуристВ системата на "Балкантурист" на летовника се гледаше не като на труженик, който трябва да си почине, възтанови след което да прави чудеса от трудов героизъм, а като на досадник, чието портмоне трябва да се изтръска.Не случайно в отрасъла взимаха най-ниските заплати, а разполагаха с много пари. Пари от измами и гешефти - рязане на порции, разреждане на питиета и надписване на сметки.
38
9
 
13
 
! Отговори
Турист преди 6 години
Очевидно Балкантурист няма нищо общо, да не говорим, че при Балкантурист обслужването беше на високо ниво, сравнено в тогавашното ниво по света. Тук въпросът опира до лъжите на немци и англичани, с които станаха известни по целия свят. Няма никакво значение какво е било обслужването - те се оплакват по принцип, въпреки че точно това, за което се оплакват случайно може и да е било перфектно.
37
4
 
20
 
! Отговори
турист преди 6 години
Оплакванията на туристите, дори комично-нелепи са лекарството, което ще излекува родния туристически бранш от тежкото патологично заболяване "Балкантурист" !Вчера се върнах от Гърция. Семейство *** /местни жители/ си запали барбекю с дърва под прозореца ми.Ужасен дим.Оплаках се на собственичката. Дойде и люсна кофа вода върху огъня, след което ги накара да си съберат багажа и ги изгони. Другото лято пак съм там.
36
3
 
11
 
! Отговори
Калеко Алеко преди 6 години
Черният пиар за едни е средство, за да кашират някой лев от своето "недоволство". Други го използват съвсем целенасочено, за да очернят всичко българско и родно, което не е в унисон с чувството им за принадлежност към едни зависимости и сърбежи, останали от отминали времена. Остана да виси въпросът и доколко Черноморието ни е българско, след като един подпийнал политик от партията на товарищ путин, вече се изказа че са изкупили крайбрежието ни и е въпрос на време да изкупят и цялата ни държава
35
4
 
36
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Старите стоки в минибара защо да са "абсурдно оплакване", като се има предвид космическата надценка, която им искат хотелиеррите? А и като са им обещали "климатик", пък той не работи, защо да нямат правото да си потърсят правата? Не може да очакват всички да са *** и да си плащат таксите стол, лъжица, вилица без да се оплакват...Хотелиерите като взимат парите странно защо не се оплакват... Да се научат първо да предоставят услугите, за които са им платили