Премиерите на автосалон Франкфурт 2015

Германското изложение ще заложи предимно на серийни модели
11 сеп 2015 22:31, Диян Пенев
11
Премиерите на автосалон Франкфурт 2015
Снимка: IAA

Международното автомобилно изложение във Франкфурт ще стартира на 15 септември. За разлика от салона в Женева, където се набляга и на концепти, в Германия ще видим предимно серийни модели, предназначени за европейския пазар.

Хечбеци

На традиционно популярния в Европа пазар на компактните хечбеци (B-сегмент) има затишие. Единствената новост е Suzuzki Baleno – автомобил с дължина 4 метра, оборудван с 1,0-литров мотор, който ща замени настоящия Swift. На по-късен етап моделът, чиито продажби ще стартират през пролетта на 2016 г., ще се предлага и с хибриден агрегат.
Какво ни очаква във Франкфурт
При по-големите модели – сегмент C, конкуренцията е далеч по-сериозна, въпреки че лидерът в този клас Volkswagen Golf е недостижим по продажби от години. Във Франкфурт обаче ще се появят цели 3 сериозни играча, всеки от които предлага гама икономични турбо мотори с малък обем.
Какво ни очаква във Франкфурт
Първият от тях е Opel Astra K, която е станала по-компактна и по-лека в сравнение с предшественика си. Намаляването на теглото е постигнато благодарение на използването на олекотени материали в конструкцията, а в гамата на модела са включени 1,0-литрови турбо двигатели.
Какво ни очаква във Франкфурт
Другата голяма новост е Renault Megane, който използва новата платформа на алианса – CMF. Френският хечбек ще разчита на мотори с обем между 1,2 и 1,6 литра с мощност до 200 к.с. Неговата версия „комби” ще бъде показана в Женева напролет.
Какво ни очаква във Франкфурт
Третият сериозен играч в класа е обновеният Kia cee’d, който освен като хечбек ще се появи и като комби. Промените в дизайна на корейския модел го приближават до флагмана Quoris, от който е заимстван и салонът. Сред моторите са включени нов 1,2-литров турбо двигател, както и модернизиран 1,6-литров атмосферен агрегат.
Какво ни очаква във Франкфурт
В борбата за клиенти ще се включи и Infiniti със своя първи хечбек от С-сегмента. Това е Q30, изграден на платформата MFA на Mercedes-Benz. Моделът е оборудван с 4-цилиндрови двигатели и 7-степенна автоматична скоростна кутия, които също са производство на компанията от Щутгарт.

Седани

В този сегмент трябва да бъде отбеляза новата Kia Optima, която не крие амбициите си съвсем скоро да се включи в борбата с голямата германска тройка. Американската версия на модела бе показана още през април, като тя ще се отличава от тази за Европа. Разликата е във външния вид, където вариантът за Стария континент е получил нови брони, решетка и фарове.
Какво ни очаква във Франкфурт
В оборудването на Optima е включено безкабелно зарядно за смартфони, аудиосистема Harman Kardon с 10 тонколони и адаптивен круиз-контрол. Ще бъде показана и спортната Optima GT с турбо мотор с 247 к.с.
Какво ни очаква във Франкфурт
Във Франкфурт ще дебютира и новото Audi A4, което е сред моделите, диктуващи правилата в този клас. Седанът е изграден на платформата MLB, като материалите от лека сплав са му позволили да отслабне с около 120 кг. в сравнение с предишното поколение. Автомобилът си остава с предно предаване, като системата quattro ще се предлага като опция.
Какво ни очаква във Франкфурт
Седанът Alfa Romeo Giulia, който също ще дебютира в Германия, обаче има задно предаване. Той е изграден на напълно нова платформа, която позволява интегрирането на система 4х4 и на V6 мотори. Топ версията Quadrifoglio Verde разчита на двигател с 510 к.с., разработен от инженерите на Ferrari.
Какво ни очаква във Франкфурт
Renault също се завръща в сегмента на големите седани, като ще покаже своя Talisman. Той заменя едновременно моделите Laguna и Latitude, като е изграден на платформата CMF. Двигателната гама на модела е представена от два бензинови и три дизелови мотора. Тяхната мощност варира между 110 и 200 к.с., като за топ версиите е предвидена 7-степенна автоматична трансмисия с два съединителя.

Инженерите на Renault са въвели в модела и технологията с четири завиващи колела 4Control, позната от Laguna. Новост е също така активното окачване Multi-Sense, предлагащо 5 режима на работа - Comfort, Sport, Eco, Neutral и Perso. Този модел ще бъде наличен и като комби.
Какво ни очаква във Франкфурт
Единствената новост сред луксозните седани е новото BMW 7-Series, което вече бе представено пред медиите. Неговата основна цел е да се конкурира успешно с Mercedes-Benz S-Class – както по технологии, така и по цена. Флагманът на баварците ще се предлага и с дълга база, като ще получи пневматично окачване на всички колела, 6- и 8-цилиндрови мотори, лазерни фарове и цял набор нови електронни системи.

Кросовъри
Какво ни очаква във Франкфурт
В сегмента на масовите кросовъри предстоят две знакови премиери. Тук отново много активни са от Kia, която ще покаже новата генерация на бестселъра си Sportage. Моделът дели една платформа с Hyundai Tuscon, като ще се предлага с бензинови и дизелови мотори с обем 1,2, 1,6 и 2,0 литра, развиващи до 245 к.с.
Какво ни очаква във Франкфурт
Другият сериозен играч в сегмента ще бъде новият Volkswagen Tiguan. Не е изключено обаче във Франкфурт той да бъде показан като концептуален модел, докато серийна версия да се появи едва догодина. Очаква се машината да порасне на размери и да предлага по-голямо вътрешно пространство. Предвидени са купеобразна версия, както и удължена модификация със 7 места.
Какво ни очаква във Франкфурт
При премиум-кросовърите премиерите са много повече. Във Франкфурт ще бъде показан компактния BMW X1, изграден на платформата с предно предаване UKL1. Освен него ще бъдат показани и 3 по-големи модела – европейската версия на Lexus RX, Mercedes-Benz GLC и Jaguar F-Pace. Именно последният от тях е очакван с най-голямо нетърпение, защото е първият SUV в историята на британския производител.
Какво ни очаква във Франкфурт
За Jaguar F-Pace се знае, че е изграден на платформата със задно предаване, която е в основата новите XE и XF, а дизайнът повторя стила на концепта C-X17. Новото шаси позволява използването на 4-, 6- и 8-цилиндрови мотори, като най-мощният на първо време ще предлага 340 к.с.
Какво ни очаква във Франкфурт
Новият Mercedes-Benz GLC, който заменя ъгловатия GLK, обаче няма да разполага с 6-цилиндрови мотори. Кросовърът е построен на нова платформа с пневматично окачване, има лека каросерия от алуминий и предлага 4-цилиндрови турбо двигатели. Ще има още хибридна версия, както и AMG-вариант.
Какво ни очаква във Франкфурт
Що се касае до европейския Lexus RX, той първоначално бе оборудван само с един атмосферен V6 двигател с 300 к.с., но за Европа е предвиден и 2,0-литровия турбо мотор, поставян на по-малкия NX. Догодина ще се появи и хибридна модификация, както и удължена версия със 7 места.

Спортни модели
Какво ни очаква във Франкфурт
Няма как един голям международен автосалона да мине без нов автомобил с марката Porsche. Във Франкфурт немците ще покажат обновеното 911 Carrera – един от най-популярните модели в света. При него измененията във външния вид са минимални, но пък са добавени нови турбо мотори с мощност 370 и 420 к.с.

Двувратката Mercedes C-Class Coupe освен с качества ще се опита да се конкурира с Audi A5 и BMW 4-Series и с по-ниската си цена. Купето повтаря дизайна на „баткото” S-Class Coupe, като е оборудвано с най-съвременните технологии за безопасност.
Какво ни очаква във Франкфурт
Базовата версия на модела ще предлага 1,6-литров бензинов мотор със 156 к.с., а най-мощният вариант (поне в началото) ще разчита на скромните за спортен автомобил 245 к.с. Това обаче ще бъде компенсирано с появата на AMG-версия, чиито параметри засега не се разкриват.

Всички подробности от мястото на събитието четете в Automedia.bg


11
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
8
0
 
0
 
! Отговори
До 9 преди 5 години
Прав си за Алфата. Аз като един заклет фен на марката обаче, намирам едно много разочароващо нещо - фаровете много проличат на тези на последната Mazda 6. Можеше да се постараят малко повечко. Иначе, като цяло е адски красива и се надявам да има успеха на предишната модификация с това име! П.С. Най-после отново видяхме седан на Алфа със задно! :):):)
7
0
 
1
 
! Отговори
Хъммм преди 5 години
Алфа-та е невероятна , все си мислех че 159-ката "гледа лошо" , но сравнена с новия модел е направо агънце , такъв агресивен "поглед" и надхвърля 260-те коня на 6 цилиндровия на стария модел ..... колата мечта
6
4
 
1
 
! Отговори
чичо Гошо преди 5 години
До коментар 5.Как щяла да стои новата Лада до другите коли?А ми както стоят Шкода и Дачия!Предпочитам да си купя чисто нова за по-малко пари,отклкото стар марков ***!
5
4
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До неподходящивсичко е предвидено бе ушанко - ще внесат лади, зилове и кразове.
4
5
 
5
 
! Отговори
Московские новости преди 5 години
До сър ПичукОпорните ти точки стоят много смешно на фона на останалите коментари. Като си толкова на зор да мислиш кое, къде и как стои, замисли се как би стояла твоята кола (в случай, че притежаваш кола) на фона на показаните на снимките.
3
4
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Това изложение показва последните германски автомобили. На следващото колите ще са интеграционни- арабски. Единствената марка ще се казва Акбар и ще се сгартира автоматично само след рецитация на сури от Корана.
2
0
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Грешиш. Те тия от близкия изток ползват мотор на която качват булката ( булките ) и те държат чаветата отзад. Виждал съм до 7 на мотор.
1
3
 
24
 
! Отговори
неподходящи преди 5 години
Индустрията,която храни Германия е в амок.Забелязвам същата тенденция в целия свят.Къде са вановете,малките хладилни камиони,караваните,бусовете и въобще онова, което превозва едно "нормално" многочленно емигранско семейство?Дори трактори с ремаркета няма. Разчитах поне на мотоблок с прикачен инвентар - ремарке - няма и няма. Не забелязах тегличи за тези лъскави гореизложени съоръжения,така че да отговорят на нуждата от придвижване в ЕС.Никой не е предвидил вътре да се кладе огън.Тоалетна...???